Ja da's een verkleiner! Die heb ik er toen meteen bijgekocht, eh.. gekregen.. van mijn ouders. Wel fijn, stukkie zachter ook! En, dankjewel!
Oh nee.. veel beterschap! *knuf* Fijn dat je moeder komt helpen, probeer lekker te slapen dan ben je er zo weer bovenop!
Ik werk zelf niet (meer) maar Frank heeft de meest onregelmatige werktjden wat maar kan.. Sowieso maandag t/m zaterdag overdag, en dan iedere week vrijdag en zaterdag doortrekken tot 's nachts ergens tussen 4 en 7. Één a twee keer per maand werkt hij ook op zondag, en soms heeft hij doordeweeks ook een klus,en trekt hij de dag ook door tot 's nachts ergens tussen 4 en 7. It pays the bills.. maar vind het wel zwaar om zoveel alleen te zijn, vooral omdat het lichamelijk niet goed met me gaat. Laatst merkte hij iets 'nieuws' op van Lila, wat ze al de hele week deed.. hij was alleen niet thuis om het te zien..
@lilalief: dan ben je idd wel veel alleen thuis jah, vervelend nu je je lichamelijk niet goed voelt. Lijkt me dan best zwaar... @guppekop: Je zegt dat je niet meer werkt, maar ben je dan een soort van schippersvrouw of hoe moet ik dat zien? en wat naar voor je zusje... hopelijk valt het allemaal mee en is ze gauw weer de oude... hoe oud is ze?
Werken ook ik werk nog niet. Guppe kop idd schrikken van je zusje, Mammia. Ja stemmen blijf toch denk bij me keus pvda. Als mensen domme uitspraken doen denk ik. Ja kan gebeuren is menselijker dan perfect zijn. Lijkt me. Hihi. Daar bij straalt hij iets verstandelijks uit. Wijsheid. Leeftijd wie zal het zeggen. Peter balkenende heb geen hekel aan die man maar, Het word tijd voor een nieuwe premier. Verandering van spijs doet eten is het spreek woord toch Lilalief idd zwaar als je man zo veel weg is. En je zelf ook niet lekker ben. En hoe gaat het nu met lila haar voeding en spugen. Enz. Mama25 beterschap en laat je lekker eens verwennend door je mams. En leuk dat ze in haar eigen bedje heeft geslapen Jaylinn. Of het grappig is weet ik niet maar vertel het toch en ik vertel toch nooit wat toch haha.?? Arun gisteren avond. Karishma stond met papa onder de douche. Hij zegt mama die fles van karishma gebruik je toch niet. Ik zeg nee idd die wil ze niet. Hij zeg mag ik haar flesje dan, Ik zeg wat ga je er mee doen dan? Hij zeg nou limonade er in doen en zelf op drinken. Ik zeg ga je gang mijn grote kleine jongen hihi. Mama ja zeg ik. Ik krijg er niks uit maak die speen eens groter. Dus ook dat gedaan. Maar voelden wel zo iets van appart he mijn jongen. Lekker knulletje. Hij wil al zo groot zijn maar soms wil hij ook nog heel klein zijn
ben nu officieel schippersvrouw ja. Wim heeft zn papieren 2weken geleden gehhald die hij daarvoor moet hebben nu gaat hij nog radar en rijnpatent doen. Maar omdat we nog bij andere varen hoef ik niet veel te doen. Bij de volgende baas wel meer omdat die vaker weg is en schip minder modern zodat je vaak met zn 2e moet zijn. Maar als we ooit nog samen gaan varen moet ik wel veel gaan doen. zusje is 18, qua lezen en schrijven begin groep 3, rekenen eind groep 3. qua huishoudelijke handelingen groep 8 denk. Maar op school wordt nu meer gericht op zelfstandigheid (huishouden e.d.) Momenteel loopt ze ook 1dag in de week stage op kinderboederij wat ze heel leuk vind. Ze gaat nog wel vooruit, maar heel langzaam
en wat doe je dan op dit moment als jullie varen? Gewoon lekker met Daniel tutten, schoonmaken etc. gewoon een soort van huisvrouw? Leuk is dat altijd verstandelijk gehandicapten die op een boerderij 'werken'. Daar zijn ze dan al zo blij mee. Vindt het super om te zien hoe enthousiast die mensen altijd zijn. Heeft ze het syndroom van down of gewoon verstandelijk gehandicapt? Ik heb een jongetje op het dagverblijf gehad met down en die was altijd heel enthousiast, zo gezellig zijn die mensen... Ik heb net de kleine man in bad gedaan na zijn slaapje en nu is het tijd voor zijn fles. Als het daarna droog is ga ik ff stemmen, is hier 200 meter vandaan een stemlokaal, lekker dichtbij dus en ff boodschapje doen. Ik kom tussendoor wel weer langs... @pnirmal: als jij op de pvda gaat stemmen moet je dat lekker doen meid, ieder zijn eigen mening he Cohen ziet er ook wel sympathiek uit, maar blijf toch bij mijn oude vertrouwde clubbie hahaha... Ps. Zijn jullie allemaal al klaar voor de voetbal gekte? Ik heb er zin in... ben normaal echt niet van het voetbal maar ek en wk zit ik met mijn neus vooraan whaha8)
T regent hier nog altijd en het ziet er niet naar uit dat het voorlopig droog wordt, ik ga maar ff stemmen, tis hier toch om de hoek. Kap over de kinderwagen en gaan met die banaan... wie o wie wordt het nou, weet het nog steeds niet pfffffff... wish me luck haha...
Ah, kheb iemand uit de cda lijst gevonden die uit Culemborg komt. Denk dat dat em wordt (hij staat op nr. 2 8
Voetbal. Ik ga er niet aan ontkomen. Zeker niet met twee voedtbal verslaafde hier inhuis. Dus dan ben ik hier nog vaker te vinden. Maar als het nederlandselftal speelt kijk ik liever niet, Noem het maar bij geloof dan verliezen ze gelijk haha. Maar wel orangje spullen in huis enz. Ja een knul van 9 in huis ja die is er nu al hele maal gek van en is boos omdat hij gewoon naar school moet haha.
Ja op zich wel goed, de voeding valt goed, het spugen is er nog en de dosis Zantac is verhoogd.. maar het werkt wel, en dat is voor nu al fijn! Eind juli wordt een provocatietest gepland.
Goedemiddag trouwens, Na weer een week afwezigheid kom ik mijn gezicht even laten zien! Heb niet teruggelezen..... Heb weer veel last van hoofdpijn, misselijk en ben zoooo moe (en nee, niet zwanger!!!).....Het is me allemaal ff te veel. Het werken, mama zijn, huishouden, relatie enz.... Maar komt allemaal goed. Heb een schat van een man, een voorbeeldig kind dus moet gewoon ff de juiste balans vinden! Hoop dat het hier met iedereen ook goed gaat? Heb ik veel gemist???.....
nagekomen nieuws: het vermoeden nu is dat ze of een (klein) herseninfarct heeft gehad of is misbruikt *snik* gelukkig lijkt ze wel weer bij te trekken volgens mn ma, heeft ma elke dag telefonisch contact met de juffies van zusje en gaat ze hoe dan ook toch naar de neuroloog over 2 weken omdat zusje dit nog nooit eerder heeft gehad
Meis het is ook gewoon erg zwaar z,n nieuw leven. Heb je net een ritme gevonden moet je weer gaan werken en op zoek naar een nieuw ritme en das niet zo makkelijk. Mij vat het ook soms erg moeilijk maar ja het komt goed toch?