De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik wou eerst nooit een loopstoel ivm de heupjes maar ja ferry wou het wel graag en het is ook zijn kind.
    Nu zetten we hem er max 10 min per dag in. En hij kan ook helemaal plat met zijn voetjes bij de grond

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hier ook geen loopstoel. We hebben niet zo'n grote kamer dus zou ze overal tegenaan botsen. Dus ik hoef er ook geen.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @muggebulten een huidaandoening? dan heeft daniel dat ook want die zit heel vaak onder de muggenbulten, arm kind, worden echt van die plakkaten:(

@badderen in de emmer ninja?!:$ dat krijg ik dus echt niet meer voor elkaar bij daniel!

@yoghurt, mogen ze dat nou wel of niet?:(

@mir, dan schrik je wel als ze zo jong al zulke dingen gaan doen!

@knorretje: als aiden voor de rest actief en vrolijk blijft geeft het niet dat fontanel ingedeukt is.

-loopstoel hebben wij ook niet en komt er niet ook. Wil binnenkort wel gaan kijken voor een karretje waar hij achter kan lopen (dus niet erin zit/hangt/staat) Maar eerst maar eens voor traphekjes gaan kijken!

-houten speelgoed: daniel had een houten (blokken)trein gehad, die heeft een tijd op de vensterbank gestaan en verschillende kleuren zijn helemaal verschoten. Maar nu vind daniel het leuk speelgoed en ligt het verspreidt over de grond

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo weer lekker weekend. Het is echt weer druk op mn werk. Wel lekker hoor, want dan zijn de dagen ten minste weer snel om. Maar ik ben wel aardig gaar nu en ik moet vanavond ook nog notuleren.

Knorretje, mooi dat het zwemmen goed is bevallen. Die kleintjes vinden het echt geweldig over het algemeen en idd lekker slapen naderhand.

Belliebel, gebruik jij al maat 4 luiers? Hier zit maatje 3 nog prima. Wat is trouwens het verschil tussen 4 en 4+?

Troeltje, zijn jullie al weer thuis? Ik hoop dat Maribel weer opgeknapt is.

@loopauto; hier ook niet. Ik heb wel zo’n soort rollator-achtig ding gehad waar hij achter kan lopen. Maar ja, Stijn die tijgert overal we heel en vind lopen ook nog niet zo interessant.

@cb; wat gaan jullie trouwens vaak. Hier met 6 maanden geweest en ik moet nu pas weer met 11 maanden op 11-1-11 ;)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik moet nu in okt weer wat raar dacht dat het standaard was bij zoveel maanden

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik gebruik ook maat 4 vanaf 7 kilo maat 4+ is vanaf 9 kilo. Mijn maat 3 waren op dus heb ik maat 4 gepakt past ook prima wel een beetje groot aan de onderkant. Bij me moeder heeft ie nog maat 3 aan

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb hier nog 3 pakken maat 3 staan. Die zijn denk voor de vakantie op en dan nemen we daar denk maat 4, slaan we daar in en we gaan samen met vrienden die een meisje hebben van net een jaar, dus die zal ook wel maatje 4 hebben.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja wat een klere zooi in de stad he., En dat gaat nog jaren duren. Zijn we klaar me. Van a naar b is gewoon steeds eenprobleem zeker met de auto met de fiets of brommer gaat het wel maar je moet de halve stad om rijden om ergens te komen. mijn pa woond in tanthof en ik woon bij de ikea. dus ja haha. En arun zit bij de hoven op school ook zo handig.

Fijn dat je spriraal er nu uit is. Sterkte er mee.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    waar is iedereen???

10. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zo, Klusser heeft vanmiddag nog even braaf 'ge-netwerkt' en iemand aangeschreven via de 'get introduced-functie' van LinkedIn. Ben benieuwd of dat werkt.....
    Heb verder nog 1 solli lopen bij een makelaar en nog 1 solli bij een woningverhuurder voor het hogere segment. Niet zoveel lopende dingen meer dus, morgen maar weer eens op zoek naar nieuwe vacatures om op te gaan schrijven....

Maar dan mag ik nu effe lekker ZP-en. Eerst maar eens bijlezen. Ik zit nog ergens in deel 3...

Laters,
    Klusser

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hierzo! *zwaaiend en wachtend op nieuwe berichten*

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    weet iemand waar je online een groeicurve kan invullen??

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Volgens mij heb ik die een keer bij de Kruidvat in de aanbiedingen gekocht, maar weet het niet zeker...

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    het is rustig en blijft hier rustig zeg

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou kom wel even de rust verstoren haha.

Alles goed?

Hier wel. Heb niet zo veel te melden, Jullie?

Misschien nog tot zo;)

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gup, fijn dat het zo goed bevalt op het nieuwe schip.

Ninja, niet teveel van het CB aantrekken hoor! Hij zit nog niet boven de lijntjes, dus dan is er toch niets aan de hand.

Bad: hier gaat ze of:
    in de badkuip samen met Jasmijn
    of in het badje, maar dan zittend
    of met ons onder de douche op de arm
    In bad hebben we idd water tot de navel denk ik, maar daar blijven we de hele tijd bij. En ze zit in het grote bad in zo'n badstoeltje. Hebben er een bad-kussentje bij in gepropt, zodat ze niet weg kan glijden.

Mammamia, leuke foto.

Pnirmal, jeetje wat schrikken voor je vader. Gelukkig was hij al alert.

Vind jullie ook allemaal lief :)

Hier verder wel moe, vannacht heeft mijn moeder bij ons gelogeerd, zij sliep op Mirthe's kamer en die sliep weer bij ons. Maar ze was wat onrustig en daar werd ik elke keer wakker van.. pff. Gelukkig schiet boniman erg op, hij is op zolder een nieuwe logeerkamer aan het aftimmeren (de babykamer was eerst de logeerkamer).
    Gisteravond heeft mijn moeder opgepast en vandaag zijn we wezen winkelen. Nieuwe winterjassen gekocht, ben goed geslaagd.

Voor Mirthe hebben we deze:

Bekijk bijlage 97192

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja komt dat bellie er niet is denk ik whaaa. Ik ben gaar eigenlijk heb niet zoveel te kletsen en ik heb honger. Had vandaag lekker zelfgemaakte tomatensoep gemaakt die was wel heerlijk met verse basilicum erbij. Alleen nu dus weer honger haha

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    boni dat jasje wou ik ook voor sem halen alleen dan in het blauw leuk is ie he

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    welke maat zou ik moeten kopen 74 of 80?? zitten ze lang in 74 sem heeft nu nog 62/68

Deel Deze Pagina