jeetje ladytijger wat vervelend voor je man. Hopelijk krijgt ie goede medicijnen en kun je toch nog genieten van de vakantie. Mammamia wat een leuke jas heb je koopje toch haha
Ga binnenkort wel eens even spieken bij de H&M. Ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben best moe van het sporten!
Oef au, verkeerd gelegen en nu zit mijn nek vast. Renske kwam om de 2 uur vannacht ... maar mijn man is met haar opgestaan in de vroegte, kon ik nog wat slapen. Zucht! Maar ze is zo lief en blij dat ik het zo weer vergeet 's ochtends...
@bellie: jah, ik wil ook erg graag naar de dierentuin, al is het maar gewoon ff om eruit te zijn en te kijken hoe Etienne het vindt... maar morgen wordt het helaas niet zulk goed weer. en daarin tegen vindt Tom het volgens mij niks met zo'n kleintje, hij vindt dat leuker als ie wat groter is... anders ga ik wel een keer met mijn moeder ofzo, die vindt het wel leuk haha... btw, leuk blousje, lekker stoer! @evenstar: om de 2 uur?!? oh man, ik zou dat echt niet trekken. Ik heb echt respect voor jullie! @hier: ga zo ff mijn broer en schoonzus in Amersfoort bellen of ze al plannen hebben, anders gaan we daar vanmiddag even heen, ff kijken hoe het met mijn neefjes en nichtje gaat, vind ik altijd wel gezellig! Lekker met Etienne in de trein, hopelijk blijft het nog een btje droog... Verder geen plannen voor het weekend... Jullie? Etienne ligt nu op bed, kan ik zo ff douchen en aankleden en opmaken haha... Fijne dag allemaal!
Ah, dat was snel... belde mijn broer (die is altijd van de weinig woorden haha) en die zou ff overleggen met schoonzus of het uitkomt als ik vandaag langs kom... ze hadden namelijk al wat plannen staan... nou, ik ben benieuwd, hij belt me zo terug... en anders ga ik ff met de trein naar Utrecht... kheb nog een Ici Paris cadeaubon... ik kom mijn dag wel door haha... Kga nu douchen, doei!
Hoi meiden, ik was vannochtend al ff online maar werd weggeroepen. Wij zijn sinds donderdag weer thuis hoor, gelukkig. En het gaat ook weer beter met Maribel, hoewel haar fontanel wel wat bol blijft staan... Ze weten eigenlijk niet wat er was en ze moet maandag over een week weer terugkomen op de kinderpoli. Moet haar nog wel goed in de gaten houden, maar dat doe ik hoe dan ook! Nou ik ben weer weg, heb het druk!
Hoihoi, Zo we zijn net lekker naar het zwembad geweest. Stijn houdt het steeds langer vol. Ongeveer 2 uurtjes geweest nu en hij vond het weer heerlijk. Was lekker aan het spetteren en ook het bubbelbad vindt hij erg leuk. Daarna nog even langs mn schoonouders gereden. Vanavond gaan we lekker uit eten met zn drietjes. Bij het pannenkoekenhuis hier in de buurt, nog vanwege ons 2.5 jaar getrouwd zijn vorige week. Troeltje, fijn dat Maribel weer thuis is. Hopelijk is er verder niks aan de hand. Is ze wel gewoon vrolijk of nog steeds een beetje ziekig? Mammamia, leuke dag gehad?
Hoi hoi, @ Troeltje, lekker dat de kleine weer thuis is. Hopelijk lost het vanzelf op. @ hier. Britt heeft al 3 dagen koorts. Vanmiddag zonder paracetmol weer 39.0 C dus als het morgen nog is maar even naar de huisartsenpost. Ook vriendlief heeft 40 graden. Ik was zo blij met mijn 4 vrije dagen en nu ben ik de hele dag aan het zorgen. Wat is dat vermoeiend zeg, helemaal omdat ik net uit de nachtdienst kom. Maar ja nog 3 dagen werken en dan vakantie!! Hopelijk is dan iedereen weer beter. Ik hoop dat ik zelf niet ziek wordt. Vanavond wordt het bankhangen en ook maar mee op tijd naar bed. Slaap ik ook een beetje bij. Fijne avond allemaal!!
Ola, hier hadden we een verjaardag vanavond, maar we zijn halsoverkop weer naar huis gegaan. Ik heb zo'n last van mijn kies dat ik net de tandarts heb gebeld. Om 22.15 uur moet ik er wezen. Zal wel weer een wortelkanaalbehandeling worden vrees ik. Naja als ik iig maar van die kl*tepijn af ben!
Jeetje Bellie, dat is vervelend! Ik ben helemaal niet dol op de tandarts maar er was hier ook een moment dat ik graag die stoel in sprong, mennn pijn in je mond is niet fijn! Loontje, ook al een ziekie bij jou thuis! Zielig he?! Inderdaad bellen morgen. En Nelta, lekker hoor zwemmen met je kleine! Ik wou dat ik het gedaan had met de eerste 2, ik heb er nu helemaal geen tijd meer voor pfff! En ja Maribel is wel weer gewoon vrolijk en maakt geen zieke indruk meer! Geeft mij wel een rustig gevoel hoor moet ik zeggen, zoals van de week gaf me echt wel schrik hoor zo erg huilen... Hahahaha net ging ik ff bij Marcus kijken of hij wel in zijn bedje lag en niet aan het spelen was en ik krijg die deur niet open, ligt ie voor zijn deur te slapen, het arme schaap! Dus ik heb heel wat capriolen uit moeten halen om die kamer in te komen en hem in zijn bedje neer te leggen, hahahaha! Nou ja dat was het weer ff geloof ik, bellie ik hoop dat je straks van de pijn af bent!
Nou inderdaad net wat je zegt, nu spring ik die stoel in om van de pijn af te komen! Ben ook niet zo happig voor de tandarts, maar meennn wat een rotpijn is dit zeg!
Hai hai! Ben even aan het bijlezen en reageren. Verschil tussen 4 en 4+ van de pampers: Wat is het verschil tussen Maxi en Maxi Plus, ze zijn toch even groot?De luiers zijn qua afmeting even lang en breed. Het verschil is, dat de maxi plus variant meer absorberend vermogen heeft. Je kunt bijvoorbeeld maxi overdag en maxi plus gedurende de nacht gebruiken. Of als jouw kindje meer gaat drinken maar de maxi luier past nog goed, dan is maxi plus een goede oplossing. Nelta, hier ben ik gewoon eens begonnen met aardappels door de groente te pureren. Als het dan te dik wordt doe ik er wat kookvocht van de groente doorheen (je kunt ook bv of opvolgmelk doen). En rijst en pasta in de staafmixer kan prima, het wordt alleen niet zo heel fijn, wat meer stukjes (maar dan leren ze dat juist ook eten). Ladytijger, Ninja, beterschap voor jullie mannen. Knorretje, beterschap voor je vader. Lila, is al het water nu weg en het riool weer heel? En vervelend van Indi zeg.. Mir, was donderdag nog in Enschede maar idd veel regen, moest al door het rioolwater rijden met de auto, bah. Bellie, ik hoop dat je er wat mee kunt, met de angstaanvallen. Mammamia, leuk jasje! Maat: hier wordt veel in 68 ook al wat krap, vooral bovenkleding. Ninja, erg leuke kleertjes heb je gekocht. Belliebel: hier doen we de warme maaltijd gewoon als wij ook eten. Dat is rond kwart voor zes. Daarna krijgt ze normaal om 19.15 uur de laatste voeding. Maar merk wel dat het nu allemaal wat opschuift omdat ze meer van de fruithap gaat eten. Vandaag was bijvoorbeeld: 7u: bv 11u: fruithap, 3/4 geprakte banaan (had het eerder willen doen maar ze was in de auto in slaap gevallen) 12u: paar stukjes brood 13u: bv 17u: bv 18u: groentehap (vandaag wortel/broccoli/peultjes) en toetje en ga haar straks nog een late voeding doen als ze wakker wil worden tenminste. Evenstar, jeetje om de 2 uur. Pff. Hopelijk heb je vandaag wat uit kunnen rusten. Hier trouwens ook kort nachtje gehad, hadden gisteravond feestje en vanmorgen was het 7 uur dus. Maar de kinderen hebben prima geslapen, wij waren gewoon pas om half 1 thuis. Jeej, Troel gelukkig ben je weer thuis. Fijn om te lezen. Loontje, beterschap voor Britt. Bellie, balen van je kiespijn. Sterkte voor straks.
@ Troel, fijn dat Maribel zich weer beter voelt! @ Boni, Grotendeels is alles opgelost, maar het zou fijn zijn als over een maandje of zo hier alles weer bestraat is! Ik blijf de auto door de wasstraat halen en het huis is ook helemaal smerig van al het stof en zand.. @ Hier, Lila krijgt nu ook bovenin een tandje. De ondertandjes had ze geen last van, maar vandaag is ze jengelig en ze heeft wat pukkeltjes rond haar billetjes. Ze kwijlt ook weer meer en kauwt huilerig overal op.. Heb haar Chamodent druppeltjes gegeven en ze slaapt nu al een poosje, gelukkig!
Zo, ben weer thuus! Het was een ontsteking! Het bloede echt als een rund, meeen niet normaal meer. Heb nu nog steeds pijn hoor, maar er viel helaas weinig aan te doen. Heb waterstofperoxide meegekregen en moet daar dagelijks mijn tandvlees mee masseren. Ze hebben de boel even grondig schoongemaakt. Verdoving begint nu ook al uit te werken, dus begin weer pijn te voelen (helaas). Afijn, hoop dat het werkt die peroxidezooi! Neem zo maar ibuprofen in en ga dan lekker slapen. Morgen nog een verjaardag en koffers inpakken, en dan maandag lekker midweekje naar center parcs. Ben in ieder geval weer 100 euro lichter!