De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En mijn kleine mannetje in de tummy

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn heeft hem zelfs 2 keer :D. Ik had hem dubbel gehad, maar ik vond het toch erg leuk. En ze moeten toch elke dag in de was.

Leuke foto's van Devin. Dat hij nog en de tummytub past. Hier een maand of 2 geleden ermee gestopt. Want Stijn ging er elke keer in staan.

Zo net nog ff bij mijn ouders geweest. Schoonzusje was er ook en die is nu 37.5 week zwanger, maar wat een toeter heeft die zeg. Ik hoop wel dat ze op tijd komt, want de dag nadat ze is uitgerekend gaan we op vakantie.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeeh dat zal wel stil zijn inderdaad. Maar het is ook weer leuk om elkaar na 4 dagen weer te zien. Je hebt iets om naar uit te kijken:D. Komt vast goed meis!

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Neeeee :( *snik*

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeej jij zult inderdaad wel geschrokken zijn! En snel meiske. Hier probeert Dinand het wel, maar het wil niet heel erg lukken, ach komt vanzelf wel:D!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Whaaa Devin opgevouwen in de Tummy, vind 'ie dat nog oké??

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaaah lief:D

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, ja zo kan je ook in bad:D.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aah lila, indy nog steeds niet terug:(, waar kan hij toch zitten!

Hier morgen lekker 5 daagjes naar het heijderbos. Heb er wel zin in, maar meeeeen wat moeten we veel meenemen zeg. Gelukkig hebben we de auto van me schoonouders mee, daar past een hoop in!

De pijn is een stuk gezakt, werd vanmorgen wakker en had er vrijwel geen last meer van. Nu heb ik af en toe nog een momentje dat ik het voel, maar dat is gelukkig niet de pijn die ik gisteravond had.

Ga nog even een was opvouwen, kunnen de laatste dingen de koffers in!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Super mummy sorry. die naam zit er zo ingebakken. sorry. :)

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Veel plezier met je vakantie. En was vouwen kom hier maar even langs haha.

Lilalief vervelend zeg dat je je kant nog niet teurg hebt, grrr.

Ga sluiten groetjes weer. bye.

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

@Super mom: leuke foto's zeg... ik denk dat ik Etienne echt niet meer in de tummy tub krijg, denk zelfs al niet meer in het badje... we doen hem meestal onder de douche, gaat prima...

Ik ga naar bed, weltrusten allemaal, tot morgen!

X

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, hier een flessenweigeraar. Hij wil zijn laatste fles niet meer, hij drinkt 20 cc en draait zijn hoofd weg. Doe ik zijn flesje er weer in, draait hij weer weg. Met geen mogelijkheid krijg ik het erin. Is al een week zo. Mja, hij moet geloof ik 500 ml per dag binnenkrijgen, dat red hij nu echt niet. Denk dat ik ergens rond de 350 zit. Morgen voordat we weg gaan nog maar even het cb bellen. Kijken wat hun zeggen.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    aaaaaah even gegoogled! Heb het antwoord op wat kinderen van die leeftijd nodig hebben aan opvolgmelk!

7-8 mnd

1 - 2 x 200 ml
    2 x pap van opvolgmelk of bruinbrood met opvolgmelk
    fruithapje
    warme maaltijd (3 eetl groente, 1-2 geprakte aardappel, rijst/pasta/peulvruchten, 1 eetl gemalen vlees/vis/kip/ei, jus of klontje dieetmargarine)
    Tussendoor evt. water, verdunde vruchtensap, slappe thee, kinderbiscuit, soepstengel, broodkorst of rijstewafel

Bel morgen voor de zekerheid nog wel even het cb, maar ik krijg er gewoon niet meer in. Zullen we dan ein-de-lijk van die late voeding afzijn? Hij heeft de rest van de week wel gewoon door geslapen. Dus natuurlijk best kans dat hij gewoon over de rest van de dag genoeg te eten krijgt.

Schema nu:
    08.30 fles 180+6
    10.30 fruithapje met liga
    13.00 2 bruine boterhammen
    15.30 klein flesje melk van 120+4
    17.45 Warm eten
    19.00 toetje
    Over de gehele dag maak ik een flesje sap klaar 150 cc, dit gaat bijna altijd op.

Zou wel lekker zijn als ik die late voeding gewoon mag laten vervallen. Desnoods geef ik hem zijn toetje direct na het eten en na zijn badje nog een klein beetje fles van 120+4. Dan is het dus 17.45 warm eten en toetje en rond 20.00 klein beetje fles (als hij dat pikt natuurlijk). Tis nu gewoon een beetje zonde van mijn flesvoeding als ik het elke keer moet weg gooien omdat meneer niet meer hoeft.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (2 leden en 0 gasten)
    ‎belliebel

Whahaha, ik geloof dat ik meerdere persoonlijkheden heb:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou ik ga ook mijn bedje maar eens opzoeken. Ik kom morgenavond wel even spieken, laptop gaat mee voor de foto's. Altijd handig. Aangezien ze daar (geloof ik) draadloos internet hebben, kom ik wel even om de hoek kijken:p.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen hier gaat het goed.

Wat doen jullie zo al de hele dag met jullie kleintje. Ook steeds vermaken. Pff. De loop stoel lijk het enige te zijn wat ze even alleen wil doen voor de rest is de box kleed enz roepen om mama. haha. Pff.

Best wel lastig z.n kleintje bezig te houden. Het weer is er natuurlijk ook al een paar dagen niet naar om lekker naar buiten te gaan ach ja komt goed.

Voeding ja. Gaat hier redelijk.

ochtend fles 180
    rond tien fruit dan naar bed. dan rond 13.u fles 180
    dan slapen en dan een toetje.
    Rond 17.u groente wat ze niet altijd bekoord.
    En rond 20u laatste fles 180

Probeer ook al wat rosvice en zo te geven maar als het geen melk is bekoord ze het niet. Brood we geven haar wel af en toe een brood korstje en geven een stukje van het eigen brood maar ze vind het tot nu toe niet lekker. Maak me daar niet zo druk om.
    De meeste flessen drinkt ze bijna leeg wel met moeite en zeker niet meer als een babytje dat stil zit op schoot. Liefst hangt en doet ze van alles ondertussen. Met andere worden een actief babytje. Maar wel heel erg blij.

Fijne dag allemaal.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen!

Bellie, omdat jij ook een flesje sap geeft denk ik niet dat het erg is hoor als hij zijn laatste flesje laat vallen. Hij krijgt genoeg binnen! No stress! Enne veel plezier op vakantie!

Pnirmal, jeetje ja schrikken zeg! Ze gaan ook ineens zo snel in die ontwikkeling! Hier ook joh, ze tijgert de hele kamer door, gaat ook van lig in zithouding. Pff gaat me veel te snel allemaal hoor!

Supermommy, leuke foto's van Devin hoor! Binkie is het!

Lila, hoe is het met je poes? Is ie al terecht?

Hmmmm verder weet ik het niet meer!

Ik ben ongesteld geworden maar kanonnen ik ga door de grond van de pijn! Het zijn net weeen, maar dat continue! Gisteren een zware pijnstiller ingenomen en toen zakte het eindelijk een beetje weg. Pfff.

Verder een rustig weekendje met die hoosbuien elke keer.

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Pnirmal, ik moet de laatste paar dagen ook wat actiever met Maribel in de weer. Maar ja dat ziekenhuis gebeuren zal ook wel wat indruk achter gelaten hebben. Ze vind wat aandacht van broer of zus ook wel prettig maar heeft toch het liefste mama!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee, ik vind het zo naar.. :(
    Vraag me af of hij nog wel terugkomt..

Deel Deze Pagina