Beetje van beiden, crisis had ons al wel grotendeels genekt, en nog wat bijkomende problemen. En daarna was de zin ook niet meer...
Jah, kan ik me voorstellen! Had je al wel een opleiding gedaan voor iets met kinderen of moet je daar dan nog mee beginnen?
Nee ik heb SPW4 en ik heb in het verleden met verstandelijk gehandicapten en in de kinderopvang gewerkt, dus heb wel ervaring! Gelukkig!
ik heb niet bijgelezen. papa gaat zo met sem naar de huisarts want hij loopt al 2 uur te persen en er komt niets uit hij heeft er al 4 weken last van. Ik heb al vanalles geprobeerd maar nu huilt ie er ook steeds bij enz.
Zag leuke spam van Sem, Lila, Devin, Elise en Wesley en Ylva voorbij komen. Bellie, veel plezier bij Center Parcs! Mammamia, misschien toch even naar de dokter met de misselijkheid? Supermummy, beterschap! En Devin is ook al aardig uit de tummy tub gegroeid, hier past Mirthe er ook nog maar amper in. Evenstar, succes alleen met Renske. En lekker dat je wat langer hebt kunnen liggen. Pnirmal, jeetje wel schrikken met Karishma. Maar klinkt bekend, dan kunnen ze opeens iets nieuws maar dat gaat dan ook de eerste keer mis .. Vermaken: Mirthe kan zich aardig zelf vermaken in de box. Ook ligt ze vaak op het speelkleed met wat speeltjes. En Jasmijn vermaakt haar ook aardig Troel, balen dat je zo'n last hebt van de ongi.. En succes met solliciteren. Mir, Elise lijkt trouwens echt sprekend op jou! Donder, wat een leuk jasje idd! Kunnen de knoopjes tot boven toe dicht? Ninja, balen dat Sem zo verstopt zit. Hopelijk kan de HA helpen. Hier de laatste 2 dagen een druk brabbelende Mirthe, ze kletste al wel eerder maar nu komen er allerlei (mede)klinkers voorbij. Erg leuk om te horen.
@troel: leuk joh, dus je kunt zo weer opnieuw gaan solliciteren! Echt leuk, laat maar ff weten als je wat hebt gevonden @ninja: sterkte met Sem, vervelend dat hij zo verstopt zit... @boni: jah, ik kijk het nog even aan en anders bel ik wel even met de dokters ass. kijken wat zij zegt... Leuk dat Mirthe zich goed kan vermaken en altijd handig zo'n grote zus in de buurt, die houdt haar ook wel bezig en leuk dat ze gezellig aan het babbelen is...
tik even met een vinger .karishma zit op schoot. jullie zijn druk aan de kwek boni leuk pratende mirthe succes voor sam. bij de dokter, leuke jas donder, en dito foto. verslaaft al meer dan een week op hyves dat eiland spel vanaaf ouder avond altijd leuk en ben gelijk even uit zonder kids tot zo miss karishma is het zatttt.
Ja meteen al, maar hij is gechipt en ze zei dat ze altijd de chip checken wanneer een dier gevonde wordt, dus dan wordt ik gebeld.. Van de buren (ik woon naast de dierenartspraktijk) hoorde ik dat de dierenambulance dat wel doet, maar als de gemeente beestjes vindt dan gooien ze ze gewoon weg..
Hij is pas 5, en blakend van gezondheid!! Kort geleden is hij wel aangereden (dat had ik geloof ik ook wel verteld destijds) maar daarvan is hij helemaal hersteld. Er wordt hier nu ook niet zo hard gereden omdat de boel opgebroken is!
Aiaiai, hopen dat ie niet door de gemeente gevonden is (als ie dood is tenminste, hoop van harte dat ie nog leeft)!
Met ons gaat het wel goed! Lila groeit goed en is een vrolijk poppetje. Wat mij betreft is het allemaal nog een beetje hetzelfde, al heb ik wat meer (halve) goeie dagen de laatste tijd. Daarmee heb ik al iets gewonnen. Ik heb op aanraden van iemand een afspraak gemaakt bij een osteopaat, over 2 weken. Eens kijken of hij nog iets voor me kan betekenen.. En, vandaag óf morgen krijg ik ein-de-lijk de uitslag van die voedselallergie screening!! Hoe gaat het met en bij jullie? *knuf*
Hoi, @ Lilalief, jammer dat je poezewoes nog niet terug is. En bagger dat de gemeente de dieren niet controleert als ze gevonden worden. Getver! @ Peaches, 8 schepjes voeding. Vind ik erg veel. Ik had te horen gekregen dat ik niet meer dan 6 schepjes mocht geven ivm dat meer niet goed zou zijn voor de niertjes. Vandaar. Maar blijkbaar gaat het wel goed. Want jouw schatje geniet er van! Ik vind het maar moeilijk dat overstappen naar vaste voeding.... Moet weer opnieuw gaan wennen. hihi. Net als zij. @ Ninja, hoop dat Sem door de ha geholpen is. Dat hij nu af is van de ellende. De arme schat.
Misschien ben je misselijk van de pil? Ik heb dat ook gehad, toen kreeg ik een andere en was de misselijkheid weg!
Heb ik ook nog even aan gedacht jah? Maar voor de zwangerschap slikte ik die pil ook al jaren en toen had ik er ook geen last van... waarom nu dan wel?
Zo, vanaf vandaag ben ik officieel vennoot in ons bedrijf, haha! Dusseh, zelfstandig ondernemer. Nou ja, er verandert niet heel erg veel, maar het scheelt veel centjes bij de belasting!