De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi meiden, hier troel vanuit het ziekenhuis.

Maribel is opgenomen voor een nachtje omdat ze haar fontanel ook wat bol vonden willen ze hersenvliesontsteking uitsluiten, ze denken niet dat ze het heeft hoor, en ook andere infecties. Ze is heeeeeeeeeeeeel erg aan het huilen steeds en nu ligt ze eindelijk te slapen en dat is fijn.

Ik ben kapot!

Ik heb een bed voor mij gekregen en verder is het even afwachten. Leuk detail is dat de zuster de ex van mijn vader is dus dat is wel prettig! En ik heb pc en tv dus dat is ook erg fijn!

Ik hoop dat er niks is met haar, of niks ernstigs en dat ze snel over het huilen, koorts, pijn en weet ik veel wat heen is!

Ik heb niet echt bijgelezen hoor meiden, sorry!

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Joh Troel, wat een toestand zeg... dat had je vast niet verwacht? Heel veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee en mag ze morgen weer mee naar huis...

Dikke knuf, liefs!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee zeker niet verwacht, vind het zo zielig voor der en er is niks wat ik kan doen om haar te troosten :( Maar inderdaad hopelijk morgen weer mee!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Spelen: Mirthe heeft een speelkleed met zo'n boog erover heen met figuurtjes eraan, daar speelt ze mee. Ze mag graag met haar voeten tegen het box-muziek-ding rammen haha.
    Bekijk bijlage 96747

Er liggen wat knuffels in de box, die vindt ze ook leuk. En heb haar gisteren zo'n baby-tv in de box gelegd, dat is ook een succes (ook bij Jasmijn trouwens, die vond hem ook erg mooi, ze wou hem al bij Mirthe weghalen wat natuurlijk niet mocht -> huilbui).

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #45 boni001, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Jeetje, jullie hebben al een hele geschiedenis achter de rug met hem.
    En onrust 's avonds gaat hier goed, dus geen tips helaas. Maar lees hier vaak om het langzaam op te bouwen, eerst elke paar minuten even kijken en troosten. En dit langzaam uitbouwen tot langere periodes. Maar hem dan dus wel laten liggen. Weet niet of dit helpt?

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje, dat gaat echt goed met Sam! Super!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Pnir, hoop dat je vader snel weer naar huis toekan. Zal zo eens kijken op teletekst..

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Troel, dat is schrikken. Heel veel beterschap voor Maribel en hopelijk knapt ze snel weer op. Gelukkig ben je nu in goede handen. Knuf!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel veel sterke troeltje. Wat schrikken wel fijn dat ze haar ter observatie even willen opnemen. Knuff.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O wat een leuke speeltv waar kan je die krijgen.

En ty voor me vader en steun. Ze zijn daar nog aan het zoeken gek heel gek. Vnaaf meer er over als ik wat hoor. :(

12. mammamia

Zo, huisje is weer helemaal spik en span! Wat een heerlijk gevoel. Net even mijn ogen gesloten, op de bank gelegen en nu weer iets fitter... zit wel giga te gapen hier haha...

@pnir: hopelijk mag je pa gauw weer naar huis, las het idd op teletekst en hoorde het op het nieuws.

@bloem: jah hoi, dat zei ik omdat je online was, maar later was je alweer weg haha. Fijn dat het zo goed gaat met Sam, hier is Etienne ook nog nooit ziek geweest.

@troel: kan me voorstellen dat je het zielig voor haar vindt en je niks kan doen om haar te troosten. Wanneer hoor je meer?

@boni: leuk speelgoed!

@hier: heb de belastingdienst aan de telefoon, wil mijn zorgtoeslag opzeggen... schiet alleen niet echt op, heb men telefoon op de speaker staan en die man zegt om de paar sec.: een ogenblik geduld a.u.b. grrrr... edit: ah, heb eindelijk iemand aan de lijn haha. Ik wil onze zorgtoeslag opzeggen, want ik moet dit jaar meer dan 200 euro weer terug betalen, dus het heeft niet zoveel zin meer...

Zometeen komt er visite, lekker even kletsen en Etienne showen want de vrouw die komt heeft hem nog niet in het echt gezien...

Op het kdv ging het trouwens erg goed met Etienne, hij keek zijn ogen uit naar de kindjes en het speelgoed. Ze vonden hem een lief en open mannetje. Ze zijn nog even met hem buiten geweest en hij heeft wat gegeten. Toen werd hij moe en is hij even gaan slapen. Nu ligt hij alweer vanaf kwart voor 1 in bed en is hij zijn schade weer aan het inhalen, omdat hij vanochtend maar 3 kwartier geslapen had... prima dagje dus! Ah, ik hoor hem dus ga eens even kijken... doeiii

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Leuke speeltjes boni.

En fijn dat Etienne het zo goed gehad heeft!

Hier zijn de bloedwaardes binnen, niks bijzonder, urine moet nog gecheckt en morgen gaan ze neusslijm afnemen om te kijken of ze een luchtweginfectie of iets dergelijks heeft.

Goed nieuws tot nu toe dus!

14. mammamia

Fijn dat er niks bijzonders aan de hand is... succes!

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

troeltje wat erg dat maribel moest worden opgenomen. maar goed beter het zekere voor het onzekere. een dag en nachtje ziekenhuis overleven jullie wel. gelukkig dat de bloedwaardes goed waren dat is een goed begin. veel sterkte voor jou en je kleine meid

houd maribel ondertussen alweer wat binnen aangezien ze aan het overgeven was?

bloempje wat fijn dat sam het zo goed doet.:D
    over het algemeen zitten hier veel kindjes rond de 70 cm met 6 maanden. volgens mij hebben we hier toch wel redelijk lange baby`s

mammamia lekker als het huis weer schoon is. hier ook alles weer opgeruimd en afgestoft etc het ruikt hier ook weer fris:D.

vandaag maar weer eens de poging gedaan om bram een zelf gemaakt groente hapje te geven. dit keer courgette met rijstebloem uit het opperdepop kookboek. nou dit ging al een stuk beter als de vorrige keer. hij at wel niet zoveel dan dat hij normaal uit een potje eet. maar goed er is een begin. ik ben happy:p

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hoi dames,

kom effe zwaaien, ben heel lang niet geweest.

Ben op vakantie geweest heel lang en daarna ook geen tijd meer gehad.

Hoe is het hier allemaal.. Baby's groeien hard zie ik :)

Liefs Melek

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey melek,

Leuke vakantie gehad???

En hoe is het met sidar en met jouw en je hart??

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bahhhh wat een rot dag vandaag.

Eerst met sem naar het cb geweest nou alles was goed met sem alleen hij was toch wel een flinke baby hoor. Nou hij is gewoon wat kort voor zijn lengte. Wij zijn ook niet groot. Ze heeft wel 10 x gezegt dat ie toch wel mollige beentjes had enz hij kan zijn voeten nog niet vastpakken ja hij heeft ook dikke beentjes bla bla bla. Zijn piemeltje was een beetje verstopt volgens haar omdat hij daar wat meer vet heeft grrrr voel me nu echt een moeder die haar kind zit vet te mesten ofzo hij krijgt echt niet veel. Gelukkig was ze het dara wel mee eens alleen mag ie geen yoghurt meer want daar zaten te veel eiwitten in.

Maar goed hij weegt nu 7980 en is 64 cm lang.

Met de lengte zit ie op de lijn tussen de onderste en middelste en volgt precies die lijn. Met zijn gewicht dus tussen de middelste en die daar boven zit.

Verder niet z,n leuke dag gehad met mijn vriend die er weer helemaal door heen zat. En niet zo leuke dingen zei.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wow Melek, de kleine man al bijna 10 kilo hihi:D. Hoe doe je dat?

Hoest nu trouwens met je hart?

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ladytijger, dank je wel. Ja Maribel houdt nu wel de voeding binnen, maar ik geef nu ook alleen bv hoor geen groente en fruit. Net had ze 39 graden koorts, dus nu zetpil gehad en even in badje gedaan.
    Het gaat al wel weer beter met haar, minder huilen, maar ja nu word ze niet onderzocht. Vanmiddag toen ze aan haar buikje en beentjes zaten had ze pijn, dat was duidelijk, maar ja nu al een poosje niet gedaan dus morgen maar eens kijken hoe ze daar op reageert.

Denk wel dat we naar huis mogen morgen. Tenminste, dat hoop ik. Haar fontanel staat nog steeds bol dus ik weet niet wat ze daar van vinden... Nou ja ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina