Ik ga ook nog even stemmen en dan afsluiten, ben moe! Arts nog even aan de telefoon gehad, hij schrijft me ook een middel voor wat helpt voor een betere vertering, waardoor allergische reacties verminderen. De lijst gaat hij me mailen maar goed, heb hem nog niet binnen, morgen nog maar even kijken! Welterusten..
Hier weggeweest vanavond, naar de Bijbelkring van de kerk. Was weer leerzaam... Nu heel moe, morgen om 6 uur er weer uit... dus kom morgen misschien nog wel ff langs. Al gaan we bij mijn schoonouders eten en ga ik samen met Etienne in bad Weltrusten! X
goeie morgen dames. Zo ik heb even bij gelezen. hihihi Ja ik ben echt heel erg traag. maar ja ik zit ook niet elke dag achter de pc. Ach maakt ook niks uit, dan heb ik gewoon wat te lezen. Ik las iets over babyzwemmen. Ik doe het al van af dat me mannetje 3 maanden was. Het is super en erg gezellig en mijn kleine man vind het ook gezellig, leuk en spannend. En je leert ook andere mensen kennen. Ik las ook babyjoga? dat lijkt me ook super. En heeft iemand advies hoe je snel kan afvallen?? het gaat wel maar het duurd heel erg lang voordat me buik weg is. Zijn er meer die dat probleem heeft?
Goedemorgen Hier wel redelijk geslapen, Devin kon niet slapen, dus maar weer bij mama geslapen en toen was het goed. Heeft uiteindelijk wel uitgeslapen tot 8.15 uur. Dus dat is wel goed. Jaylinn heeft ook lekker geslapen, maar wel een loopneusje nu . Ze zit nu lekker naast me op de bank tv te kijken. En Devin is in zijn loopkarretje... die rijdt de hele kamer door. Verder gaat het met mij ook wat beter dus dat is ook wel lekker... En vanaf zaterdag weer beschikbaar voor werk, dus nog ff 2 dagjes beetje rustig aan doen... Fijne dag allemaal!! Snel afvallen? Geen idee, maar wie wil dat nou niet... alleen dan wordt het jojo effect wel versterkt, helaas.
Goedenmorgen. Hier goed geslapen. Wel last van me buik natuurlijk al van te voren een tabelt in genomen en geen aanval gehad. Verder wachten tot volgende week donderdag. Snel afvallen lijkt me niet gezond gewoon je eet patroon veranderen en vol houden. En een buikje echt werken na een bevalling dacht het niet haah. Je blijft meestal wel een buikje houden. Iedereen moet het voor zich zelf weten en zo dik als mij hoef je zeker neit te zijn maar krijg er de balen van die normaal zijn die doen mensen die echt dik zijn gewoon pijn. En dan hebben we het maar over een buikje. Neem je zelf zo als je bent. Sorry voor mijn krietiek. super m stekte verder met Devin en hoop voor je dat Jaylinn ook niet verkouden word vrees idd voor je wel het ergste. mag je zaterdag wel werken dan nu er bij in huis nog steeds een verkoudheidsvirus heerst? Hier zijn ze hier naast het huis aan het renoveren, wat een kleren herrie. Kan zo Karishma er weer uit halen is al wakker ze ligt gelukkig wel lief te spelen met haar knuffels. Fijne dag. allemaal.
Goedemorgen, @ Ninja: Thnx voor je stem! @ Lilalief: Jeetje meid, vervelend zeg....dat er zoveel uitgekomen is qua allergieen!! Hopelijk kan een dietist je verder helpen!!! Dikke knuff!
@ Super mommy: Balen zeg dat jullie allen verkouden zijn...Idd, hoe zit dat met werken? Mag je werken als je verkouden bent? @ Pnirmal: Vervelend zeg, dat je last van aanvallen hebt....Niet leuk! Dikke knuffel!!! @ Belliebel: Ohhh, lekker...Centerparcs... Have fun!!! @ Donder: Nog een keer mama&baby yoga? Leuk!!! Ga je ook nog zwemmen met Ylva??? @ Babyzwemmen: Net weer een lesje gehad...Moesten onder water....Ik vond het enger dan Aidan...Zo bizar om te zien hoe goed dat water-reflex werkt...Aidan vond het weer super!!! En is nu doodmoe!!!.....Zwemmen put uit! @ Plannen voor vandaag: Als Aidan zometeen op bed lig ga ik ff niks doen. Moet nodig weer naar de dokter toe....Ik ben zo MOE....Ik kom er maar niet vanaf. Dit terwijl ik vroeg naar bed ga (21.00uur!!!) en kan doorslapen tot 6 uur (dan gaat de wekker als ik moet werken, anders 7.00 voor Aidan's papfles)....Ik rust alleen totaal niet uit....Wordt alleen maar meer moe. Heb ook veel last van mijn ogen en last van duizelingen....Niet dat ik alles zie draaien (dus echt duizeligheid) maar net of de vloeistof in het evenwichtsorgaan ff door elkaar geschud wordt....Focus dus minder. Erg naar gevoel... Anyway, tijd voor een doktersbezoek (ben weer vergeten te bellen!)....en ff rustig aan doen. Straks bankliggen en ff ogen dicht of filmpje kijken.... En jullie??? Wat zijn jullie plannen??? Fijne dag vandaag.... Oja, wilde nog even zeggen dat ik jullie lief vindt!!!
Ola, kom even koekeloeren! er wordt wat afgeketst zeg hihi. Hier alles goed. Ben wel verschrikkelijk moe, die bedden hier slapen echt verrot. Manlief heeft afgelopen nacht op mijn bed geslapen, Maar er zit gewoon een hele kuil dat bed, zo doorgezakt is dat bed! gelukkig hebben we nog een aantal matrassen over. We hebben namelijk in plaats van een 4 persoons huisje een 6 persoons huisje gekregen. Het huisje wat we eerst zouden hebben is door de regen van afgelopen week erg gaan lekken. Dus das wel lekker. Hebben we nog meer de ruimte hihi. Maar ben ook wel weer blij als we morgen weer lekker naar huis gaan. Lekker mijn eigen spulletjes en me eigen bed. En dan kan ik natuurlijk ook weer lekker actief met jullie kletsen. Zal even proberen bij te lezen, reageren laat ik even achterwege.
Mijn zus heeft ook dat ze rond haar eisprong licht bloedverlies heeft. Is niet erg volgensmij. Weet je precies wnr je moet klussen hihi.
Jakkie pnir, je zal inderdaad wel pijn hebben. Heb er geen ervaring mee, maar hoop dat de zetpillen zijn werk doen en dat er volgendeweek niets ernstigste uit de echo komt!
hey bellie jammer dat je zo verot slaapt. Ik was laast in centerparcs kempervennen wat een leuk park zeg was er nog nooit geweest maar idd he huisjes waren wel zwaar verouderd haha. Vrienden van ons hadden een 2 pers huisje maar daar paste nog makkelijk een campingbedje in de kamer scheelde 200 euro ik keek steeds bij 4 per huisjes haha. Pnirmal wat naar dat je last heb van je buik. Hopelijk komt er dond wat uit. Knorretje misschien is je hb te laag ofzo. Ik ben ook vaak moe en duizelig(ontzwangeren??) soms heb ik het idee dat ik van me stokkie ga. Maar ik heb vaak bloed moeten prikken de laaste tijd hb was steeds goed ik weet het ook niet. @ peache ja snel afvallen is ook snel aankomen haha. En die buik volgens mij blijft die gewoon zitten ben 25 kilo afgevallen maar de buik lijkt er niet kleiner op geworden helaas ach ja bij een volgende word ie dan ook niet meer zo uitgerekt haha. @pnirmal ik ben ook dik en heb er niet zo moeite mee maar kan me voorstellen dat sommige er wel moeite mee hebben ook al zijn ze dun. Ik kan alleen maar boos worden op mensen die vooroordelen hebben over dikke mensen. @lilalief jeetje meid wat naar dat ze zoveel gevonden hebben maar ook wel fijn want nu kan je jezelf daar op richten zodat je misschien minder last hebt. Wel klote dat het zoveel is en je waarschijnlijk een heel dieeet moet volgen. Sterkte mied
heb een filmje op youtube gezet is het wat om bij een kerkkoor te gaan zou er maandag heen gaan maar zie er behoorlijk tegenop namelijk langs van faalangst staat onder mirandanijenhuis 3e liedje op youtube kan de link hier net naar toe krijgen
Hihi lekker spul he! ik smeer bij Dinand ook altijd wat onder zijn neusje. Werkt perfect. Gewoon met je vinger waar je de luuf mee op zijn lijfje hebt gesmeerd. Werkt erg goed om hem vrij te laten ademen.
Oh beetje meis. Das niet leuk om te horen. Mijn schoonzoon heeft ook wijs veel allergie allergieën. Mag nu in plaats van gewoon brood, alleen maar van dat zuurdesembrood (noem je dat zo?) sterkte meid!
Vind jou ook lief, en de rest hier trouwens ook hihi lekker. Die duizelingen herken ik ook. En dat is erg rot. Wil toch nog een keer mijn ogen op laten meten. Ook ik heb soms el eens moeite met focussen. Vooral als het kleine lettertjes zijn. En moe zijn herken ik ook. Maar denk dat er meerdere hier zijn die dat hebben. Wil ook nog een keer mijn ijzergehalte laten prikken.
He dames, Ff vanaf mijn werk (eerste keer, doe het normaal nooit), maar sinds kort hebben we een computer in de gang om werkjes eraf te kunnen halen voor de kids. Dus kon ik mooi ff mijn mail checken en dus ook ff hier koekeloeren haha... eigelijk niks boeiends te vertellen hoor, dus ben ook zo weer weg... moet tot half 5 werken, dan naar huis wachten op mijn man, dan samen naar zijn ouders om daar te eten en Etienne weer te zien en dan lekker samen met de kleine in bad... Morgen nog een dagje werken en dan alweer weekend... wat gaat de tijd toch elke keer snel, elke keer denk ik: weer een week voorbij, hihi... Ojah, afvallen? Wat is dat? Ik moet nog steeds iets van 10 kilo kwijt, maar ik krijg het er niet vanaf... Ik sport ook niet echt meer en ik hou gewoon van lekker eten, dus het is ook een btje men eigen schuld haha... Nou, ik ga ff pauze houden, is ook zo ongezellig voor men collega's! Tot vanavond ofzo... X
@pnirmal ik ben wel te vreden met me lichaam hoor. Ik wou gewoon van de rest hier weten wat oefeningen om wat aan je lichaam te doen, kijk een platte buik verwacht ik ook niet maar ik wou gewoon wat doen. En ik had deze reactie niet verwacht. @ninja2 hahahaha leuke reactie. inderdaad snel afvallen is ook weer snel aankomen hihihihi. zo je bent flink afgevallen hoor super hoor.