De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Helaas denk dat er geen andere mogelijk heden zijn om ze weg te krijgen maar een operatie valt best mee hoor je bent 2 weken wat minder actief en je moet dan rustiger aan doen maar je krijgt dan wel geen stenen meer en dat is toch ook wel erg fijn he

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    guppekop normaal kan je flessen gewoon in de vaatwasser doen zoals avent enz misschien is de print van de etos niet zo goed denk ik

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi, zo weer lekker weekend. En weer een week dichter bij de vakantie. Over 2 weekjes zitten we al in het vliegtuig. :D

Ik hoorde net dat mn schoonzusje morgen wordt ingeleid. Ze is ruim 38 weken en ze had eiwitten in haar urine. Dus ik word weer tante van het weekend.

Troeltje, volgens mij is er wel genoeg vraag naar gastouders. Moet je dan ook nog een cursus ed daarvoor doen? Daar is mn schoonzusje (een andere) nu bezig.

Belliebel, luxe hoor zo lang uitslapen. Hier max 8 uur. Gelukkig ben ik zelf ook wel vaak vroeg wakker.

@snel afvallen, tja op dit moment hier de bv. Ik eet op dit moment best veel en val toch nog wel af.

Ik ga trouwens vanaaf ook maar een zwangerschapstestje doen. De laatste weken ben ik weer snel moe; ik lig om half 10 al in mn bed. En ook af en toe misselijk. Daarnaast dacht ik mogelijk 4 weken geleden een eisprong te voelen (weet het niet zeker hoor). Het zal vast wel loos alarm zijn, maar ik wil het toch even zeker weten :)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben benieuwd!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat idee had ik ook al. als dat bij volgende fles weer zo is ga ik er mee terug, heb nu het bonnetje niet meer.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Naar Canada.

Zo stijn laat me net schrikken. Hij trekt een bord van de salontafel met wat glazen er op. Ik had het net te laat door. Gelukkig was er niks op hem gevallen. hij moest we even huilen van de schrik. Maar ik schrok zelf ook behoorlijk. :$

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ze worden snel die kleintjes.

Hier vorige week het eerste echte ongelukje al gehad.

Leuk he Canada.

Maar moet weer gaan. Karishma gaat in bad.

Daarna even boodschappen doen. Dat is wel leuk. Lekkere dingen halen al hoe wel. Ik dat beter even kan laten. OOOooo grrr. Lalal.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    net getest hier; negatief.
    toch wel een klein beetje jammer

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Tijgerlady, ja wil best als gastouder aan de slag, lekker zelfstandig! En ik heb al best wat reacties vanaf vanmiddag 14.00!!

En Nelta, nee ik hoef geen opleiding ofzo te doen want ik heb al SPW4, dus ik heb een goed diploma op zak. Plus nog een hoop ervaring in de kinderopvang en verstandelijke handicap.
    Ik moet alleen kinder EHBO halen geloof ik, maar dat kan via een gastouderbureau!

En lekker zeg naar Canada! Waar precies? Ik wil daar ook een keer naar toe zeg!

En jammer van je testje, zeker als je het stiekem misschien toch graag had gewild.

Pnir, hoop dat je HA goed reageert en je een behandeling oid krijgt want dit is niks zo te lezen!!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We vliegen op Calgary en dan met de camper naar Vancouver via het zuiden (het noordwesten van de VS) en dan via het noorden weer terug naar Calgary via Jasper en Banff.

En wat betreft die test; het is beter om nog ff te wachten. Ik denk zelf dat op dit moment de bv een hoop energie kost en dat ik me daardoor vrij gaar voel. Zit nog te twijfelen om langs de ha te gaan, maar ik ga eigenlijk nooit naar de dokter en ik denk ook niet dat hij veel kan doen.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goedeavond!!!

Morgen lekker naar de efteling heb er vel zin in hopelijk word het mooi weer.

Nte gehoord dat het zuipend blowend nichtje(19) van ferry zwanger is bewust. Nog maar 4 weken op dr hyves staat het al haha.
    Ze is getrouwd met een egyptenaar die ze net 2 maanden kende uit egypte. Hij woont daar zei hier en nu is ze dus zwanger gebeurd toen ie hier was waarschijk om zijn verblijfsvergunning makkelijker te maken ofzo. Ze woont nog thuis heeft een wajong uitkering das toch geen toekomst voor een baby

12. Misschien is je ijzer wat laag? Wat ijzertabletjes proberen en anders kun je nog even bloed laten prikken.

Ben deze maand nog steeds niet echt ongesteld geworden, al een week bruinverlies ofzo. Zit nu ook te dubben of ik zal testen, maar kan haast niet zwanger zijn want heb deze maand de MAP geslikt.

Misschien daardoor cyclus een beetje in de war?

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wauw Nelta, met de camper! Echt super zeg, wel foto's spammen he als je terug komt!

En Ninja, ja dat zuipende en blowende is niet echt de meest fantastische omstandigheid om zwanger te worden nee... Ik heb geen last van verslavingen dus ik heb geen idee hoe moeilijk het is om daar vanaf te komen, maar wel in mijn omgeving gezien dat het toch moeilijk is (ook in de zwangerschap!).
    En ja verder, misschien ook niet de meest ideale manier van zwanger worden (als dat de bedoeling erachter is natuurlijk), maar goed een wajong uitkering is toch niet gek. Ik meen me te herinneren dat het voor jong gehandicapten is of voor een bepaalde leeftijd langdurig ziek is geweest.
    Ik ken ook iemand met een wajong en die heeft ook kinderen maar ik zie nooit problemen of iets dergelijks....

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee dat bedoel ik niet maar er is helemaal niets mis met haar niet gehandycapt ofzo maar alleen een losgeslagen bol zullen we maar zeggen. Alleen ze heeft een moeder die zo gehaaid is die altijd overal alles voor elkaar kan krijgen ook al moeten ze daar over liegen en bedriegen

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Gatverdarrie! Daar hou ik niet van! Maar kan je die belastingdienst dan zo om de tuin leiden dat je een jong gehandicapten uitkering krijgt? Daar zal je toch wel een verklaring van een arts voor moeten krijgen denk ik?!

Ik heb geen idee hoor, geen ervaring met dat soort dingen!

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja als ik bloed geef dan duurt het idd wel weer lang voordat mn ijzer goed, maar nu was hij na 6 wken bij de nacontrole van de vk alweer 7.8. Weet niet of hij daarna nog kan zakken. Mn bloeddruk was toen wel erg laag 90/55. Ik ben verder nog niet ongesteld. Hoop dat het nog wel duurt tot na mn vakantie, maar dan mag het wat mij betreft wel weer op gang komen. Normaal heb ik er nooit zo heel veel last van. Ben benieuwd of het nu ook gaat meevallen.

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja ik heb er verder ook niet veel verstand van. Tuurlijk is er wel iets mis met haar maar ja dat heeft gewoon te maken dat ze hele erge losgeslagen puber is en imo hoef je daar geen uitkering voor te krijgen en verder krijgt ze een opleiding(kapper) betaald maar gooit ze er met de pet na.

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het nichtje(andere) van ferry (uit het zelfde gezin haha) is zwanger geworden door de MAP zegt ze dus schijnbaar kan daqt ook nog.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Hier een huilend mannetje, hij wil gewoon niet slapen. Erg vermoeiend want hij wil wel bij mama slapen. Hij is ook nog wat ziekjes. Jaylinn ligt gelukkig wel lekker te slapen...

Verder vanmiddag ff met me moeder naar de stad geweest, en ff wat shirtjes bij de hema gescoord, voor mezelf en de kids, en nog ff naar H&M geweest voor de kids, erg leuke dingen komen er binnen... :) Nog ff en dan ff inslaan voor de winter.

Nou ga maar ff een heel verdrietig ventje troosten... tot later!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    super mummy jij houd ook veel van shoppen he haha.

zielig dat devin ziekjes is

Deel Deze Pagina