Hoihoi, net ff met Stijn langs mn oma geweest. Stijn wil alleen niet echt goed slapen vandaag. Wel een paar korte slaapjes gedaan in de auto. Hij ligt nu wel op bed, maar is nog aan het kletsen. We moeten vanavond eigenlijk ook nog naar de bruiloft van een nichtje van mn man, heb eigenlijk helemaal niet zon zin. Het is ook ruim een uur rijden daarheen. Ben bijna geen enkele avond meer thuis zo voor de vakantie. Wat dat betreft zal ik blij zijn als we op vakantie zijn. Oh ja, we hebben de tickets binnen! Jodelahiti, lekker dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ik krijg ook steeds meer zin als ik die verhalen hoor van iedereen. Lila, das een hele lijst zeg. Maar hopelijk worden je klachten wel minder met een dieet. @schoonzusje, nog niks gehoord. Ben benieuwd. Ik belde vanmorgen mn moeder, maar die is al helemaal in de stress . Wat dat betreft ben ik blij dat ik toch niks heb laten horen toen ik naar het ziekenhuis ging. (was toen 12 uur s nachts).
@ninja, lekkere toekomst krijgt dat kind van ferry's nicht @lilalief, wat kan je nu nog eten dan zonder problemen? @prul... info heb ik ook gemist... @jodela: gezellig dat je er weer ben @donder: lekker dat je het naar je zin heb op je werk! ennuh...die oppas...zou ik ook wat van zeggen! @30nov trouwdag van mn zus! kreeg ik zaterdag te horen. LEUK! weer een reden tot winkelen
Ik was ook blij dat bijna niemand het wist. Mn vader en moeder wel omdat ik daar thuis zat, 2.10 braken mn vliezen, half 4 naar het ziekenhuis en rond 13.30 kon ik ze bellen dat ze opa/oma waren. Maar mn ma is sowiso geen stresskip, had alleen slecht geslapen die nacht maar wim zn ma zou ok helemaal in de stress schieten en liefst elk halfuur smsen hoe het is
Tja ik had tegen mn moeder gezegd ik sms wel als we naar het ziekenhuis gaan. Maar dat was dus 12 uur in de nacht. Dus Maurits zei dat ik het beter niet kon doen; konden ze nog slapen die nacht. Toen ik belde dat Stijn er was, stonden ze ook even raar te kijken. Ik was ook nog maar 3 daagjes over tijd en de meesten gaan bij ons ruim een week over tijd.
Geen idee, niet veel denk ik, allemaal speciale producten. De diëtiste belde vandaag dat ik beter een afspraak an maken bij het allergie centrum in Arnhem, omdat het zo complex is. Maandag even bellen en horen wanneer ik daar terecht kan.
JEMIG meid wat een lijst. Pffff nog 2 weken wachten voor je naar de diëtiste kan, tot die tijd moet je zelf een beetje uitvogelen wat wel en niet kan? Hele dikke knuff!
Jeeeeej beter dat je het naar je zin hebt op je werk. Ik heb het ook naar mijn zin hoor op me werk, af en toe gezeik, maar dan gooi ik er meteen ook alles uit. Ben klaar met die rotgeintjes die me cheffie elke keer weer maakt. Dus ik zit lekker op de schopstoel en zeg gewoon waar het op staat hihi. En ieuwl, zo'n gore aftandse maxi cosi. Jakkie. Je hebt groot gelijk hoor, hier moet je zeker wat van zeggen.het is jou dochter en jij bepaald wat er gebeurd!
Hmmm, maar het rare is dat de testen negatief uitslaan. Je zou verwachten dat als ze al wat langer zwanger zou zijn, haar testen behoorlijk positief moeten uitslaan. Hmmm wel spannend.
Zo even snel bijgelezen. We zijn weer thuis, meeeeen wat een berg wasgoed. En dat van 5 dagen hihi. Kleine man ligt al lekker op bed. Hij viel om van de slaap. Ben ook wel weer blij dat we lekker thuis zijn. Heerlijk lekker mijn eigen spulletjes weer om me heen. Ben zelf alleen bekaf nu. Verder niet heel veel meer te melden. Zo Hollands got tallent kijken. Lekker languit op de bank met laptopje naast me.
Goedenavond, Weer een rustig dagje hier of niet? Vandaag was Etienne's eerste oficiele dag op het kdv en hij was gelijk al vrolijk toen hij binnenkwam. Hij was wel erg moe van alle indrukken en deed daar maar 2x een haze slaapje van een halfuur. Na 12.10 heeft hij helemaal niet meer geslapen, beetje jammer... dus na zijn potje voeding heb ik hem om kwart voor 7 op bed gelegd. Om 8 uur nog zijn fles gegeven, maar toen sliep hij gewoon door in mijn armen, gelukkig wel zen hele fles opgedronken... Hij was gewoon gesloopt haha... Nu lekker Hollands got talent aan het kijken en wachten tot manlief thuis komt (heeft koopavond)... Nou, die meid is echt wel zwanger jah, als ze iets voelt en haar buik er al zo uit ziet, dan moet ze toch wel zwanger zijn? Wel gek dat haar testen negatief zijn... Ik kreeg vandaag voor het eerst de opmerking van iemand: ben je weer in blijde verwachting? Ik zeg: nee, dat moet er nog vanaf van de zwangerschap hahaha... hmmm, toch maar gaan sporten??? Bellie welkom terug! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad... maar nu kan je weer lekker in je eigen bedje slapen Fijne avond/nacht allemaal! X
Haha dat meisje met die testen is een kenisje van me zie haar maar af en toe. Toen ze zwanger was had ze ook z,n buik. Ik schat dat ze een week of 18 is hier. Van het weekend was ze nog flink weze stappen stond in dr msn. Raar dat ze wel nega test z,n buik is toch niet normaal
Grappig die trouw datum. Hoop alleen dat het geen ongeluk brengt. Dat was naamlijk tien jaar geleden mijn trouwdag. Welkom terug Belliebel en Joehoe Dinand 7 maanden. Idd wat een toekomst van Ferry.s nichtje. En als ze denkt zo een verblijfsvergunning te krijgen. Dan komt ze snel bedrogen uit. A moet een vast in komen hebben B een bepaald bedrag en nog veel en veel meer voorwaarden C de stress is echt geen pretje hoor vriendlief een verblijfsvergunning te laten krijgen. Is echt heeeeeel veel papier werk. Zelfde mee gemaakt met vriendlief koste me haast me kop. Mammamie denk dat die nog moet wennen verder op kdv is zo druk. Moet wennen denk aan al die indrukken wel fijn dat hij het daar naar zijn zin heeft. Lilalief je kunt beter zeggen wat je MAG je nog wel eten. Vrij wijnig zo te lezen. Sterkte meis. Donder fijn dat het nu wat beter gaat op je werk en dat het met Ylva ook goed gaat. Jodelahiti fijn dat je weer terug bent. En leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Zeker ook weer blij dat ze naar school mogen. Vanmmiddag belde de ha. Of ik naar de ESH wilden gaan voor wat testjes wederom was me bloed niet goed. Ze vroeg mag ik wat vragen ik zeg vraag maar. Ze vroeg gebruik je drugs en alcahol enz. Ik zeg nee. Zien ze iets afwijkens ook bij me lever. Kan met de galstenen te maken hebben. Ze vond het nu nog geen spoed maar binnen twee weken afspraak bij maag.lever.darm arts en dan vermoed ze dat toch me galblaas er uit moet nog een recept gehad voor pijn stillers enz. Kom terug bij me zusje is Karishma dood ziek hoge koorts enz had ze 39.5 net nog bij hap geweest voor haar moeten haar urine opvangen of het geen blaasontsteking is enz. Ach ja ze slaapt nu. GRRr Groetjes wat een ellende weer he.
Zo jij hebt zo e leven ook een erg lekker dagje gehad (not). Gaat het alweer iets beter met Karishma? Ze heeft wel vaak griepjes te pakken he de laatste tijd? Mja wat doe je eraan? Ja goed uit laten zieken, das denk ik het enige! Ben benieuwd wat de maag lever darmarts zegt over 2 weken! Komt vast goed meid! Dikke knuff!
Nou net even foto's ge-upload op mijn hyves. Ga nu fijn naar mijn EIGEN bed toe hihi. Oh wat zal dat lekker slapen zeg.