Ola allemaal! Hier een leuke dag achter de rug. Blijdorp was errug geslaagd. Dinand heeft zijn ogen uit zitten kijken. Vooral bij de vissen. Die oogjes rolde bijna zijn kassen uit hihi. Hij heeft echt een hoop lol gehad. We hadden de buikdrager mee waarin hij echt heerlijk in rond kon kijken. En vrolijk dattie was. Ligt nu nog te kraaien van plezier. Nu eerst even wat eten, kind in bad en naar bed en daarna bijlezen! Tot strakjes!
Raar hoor Ninja dat ze steeds zegt dat hij te mollig is... Ik vind het niet zo spectaculair hoor zijn lengte in vergelijking met zijn gewicht. Ik zou het lekker over me schouder gooien met dat consternatiebureau!
oja dat vond sem ook het leukst die vissen haha zo mooi vond ie dat die ogen hij wist niet waar die moest kijken
ja ik vind het ook wel meevallen hoor. Hij zit nog steeds binnen de curves haha. Maar ja ik trek het me toch aan ik had ook de arts en dat is echt een vreschrikkelijk mens:x
@ Troeltje! Tjeemig wat eng! Beterschap aan Maribel! En jij heel veel sterkte. Dat ze snel maar beter mag zijn! @ Ninja, bagger dat vriendlief er doorheen zit. Hier nog een... zucht! Sterkte! En als ik het gewicht vergelijk met die jonge van Melek dan is die van jou erg ligt... Meis trek je er niet te veel van aan. Je doet het goed als mama! ZOW! @ Melek leuk dat je er weer even bent (geweest? Blometje niet meer roze) ! Lekkere vakantie gehad? Hope so! En ik zie dat Sidar een lange stevige jonge is. heb je foto's? Ben wel nieuwsgierig. Alles goed met jullie? @ eh...
met het zoontje van me vriendin sem en hij schelen precies 1 week. Haar zoontje is van de 10de. Ik zou de 18 op kraambezoek gaan bij dr haha maar ja dat kon niet doorgaan want toen was ik bevallen. Hij is wel een beetje mollig maar het valt toch reuze mee alleen een beetje korte benen maar hij is 20 cm geroeit in 6 maanden en 5 kilo aangekomen
PESSIES! Hij zit overal binnen de lijntjes DUS = goed! Zo als al eerder gezegd. Je doet het goed. En wat doen we met verschrikkelijke artsen?!? NOU WE LUISTEREN ER NIET NAAR! ZOW! Had die arts maar verder moeten studeren en een specialiteit gaan halen... (ik hoop niet dat ik nu iemand beledig...)
Hij ziet er prima uit! Lekker ding. Let maar op die schiet nog een keer de lengte in. hihi. Kan hij jou op je hoofd gaan spugen.. (uitspraak van mijn moeder... hihi Ik mag dat niet bij haar doen... hihi )
whaaa je hebt gelijk hoor. Maar verder was het een voorbeeldig kind alleen hij showde zijn kuntje geluidjes maken niet. Maar ja dta had ie al in de wachtkamer gedaan haha. Maar die tijden bij het cb zijn ook atijd zo vervelend of het is hun slaaptijd dus heb je een vervelend kind of ze hebben honger ook niet zo gezellig
whaa sem heeft ook iets nieuws hoor als ie op me schoot zit gaat ie zitten wippen johhh en lachen haha ook springen op me schoot vind ie geweldig
@ Ninja zie... je zegt het zelf al. Sem is zich gewoon op andere gebieden nu meer aan het ontwikkelen. Dochterlief hierzo praat bv bijna niet omdat zijn met haar motoriek bezig is. En voorheen was het met groeien... nek probleem enzow... snap je? Whaahahah! Wipkip ben je nu... hihi. Leuk joh! Dikke pret! @ troeltje, slaapt Maribel nu lekker? Hope so. Voorzichtige aai voor die lieve schat!
iedereen weg?? nou dan ga ik maar effe sem uit bed halen effe lekker kroelen en dan mag ie weer gaan slapen ons slaap koppie. Tot strakjes
AHhhh armpjes uitstrekken... zo lief! En dat onderste herken ik ook... Vergeet niet dat Renske heel goed jou aanvoelt.... en op jou reageert... succes er mee!
Goedenavond Troeltje jeetje dat is even schrikken!! Beterschap met Maribel!! Hoop dat jullie snel naar huis mogen en ze snel opknapt! Knuff Boni leuk speelgoed Mammamie leuk dat Etienne het zo leuk en goed heeft gedaan! Hier vanmiddag wezen zwemmen. Vanochtend waren de kids zo moe, dat ze eerst maar ff lekker geslapen hebben. We waren vanmiddag ff naar zandvoort geweest, naar sunparks. Was wel ff leuk. Daarna zijn we met Jaylinn naar Mac geweest, en daarna weer naar opa en oma om Devin op te halen. Dus al met al een geslaagde dag. Kids liggen nu lekker te slapen, en nu dus lekker rustig avondje. Zometeen ff lekker warme douche en dan op tijd naar bed.
Hoihoi, vandaag weer gewerkt. Je kan goed merken dat de vakantie voorbij is. Het is weer een stuk drukker op de poli. Gelukkig is mijn vakantie nog niet voorbij . Nu nog 8 daagjes werken. Troeltje, ach je kleine meid in het ziekenhuis. Lijkt me moeilijk om haar daar achter te laten. Gelukkig wordt het wel goed uitgezocht wat ze heeft. Hopelijk valt het allemaal mee. Ladytijger, ook het AH-kookboek. Ik ga morgen avocado met tomaat of komkommer maken, ben benieuwd hoe dat gaat. Er staan wel lekkere recepten in. Super mama, ik las dat je met Devin naar de orthoptist moet. Hopelijk is alles goed. Als je vragen hebt kan je me wel pb-en (ik ben namelijk ook orthoptist). Ninja, ik zou het cb maar lekker laten praten. Stijn is ook niet echt lang. 7990gr (precies op de curve) en 66.5 cm ( is de S-1 lijn) en dat was geen probleem volgens het cb hier. Die keer daarvoor was hij 800gr gegroeid en maar 1 cm; ook geen probleem. De arts zij trouwens vorige keer dat je rond het 2e jaar pas wat over de lengte later kan zeggen. Bij ons kan het 2 kanten op; ik ben 1.60 en Maurits is 1.95. @Blijdorp, hier zijn we 2 maanden geweest en Stijn vond het toen ook erg leuk. Ik denk dat ik volgend jaar een abonnement ga nemen op Blijdorp; hadden wij vroeger ook thuis en dat is wel relax. Dan kan je tenminste ook voor een paar uurtjes gaan en je hebt er vrij snel uit. @spelen, Stijn speelt overal mee. Dingen die muziek maken zijn erg leuk. Maar als ik hem gewoon op de grond leg met wat speelgoed erbij zijn andere dingen veel interessanter, zoals lege flessen, de spiegel ed en gewoon lekker overal heen tijgeren. Kiekeboe spelen vindt hij ook erg leuk. @reageren op naam, hier nog niet echt. Hij zwaait wel soms terug en vandaag ook voor het eerst naar mij . (hij had van het weekend al naar mn schoonzusjes gezwaaid).
Dat is toch prima? Wat een raar CB heb jij Renske is ook ruim 5 kilo aangekomen in 6 maanden, en ook ruim 20 cm gegroeid in lengte. En zit niet binnen de lijntjes qua lengte, er net boven. Nou en? Ik ben groot, papa is groot, we hebben dus ook geen gemiddelde baby. Laat kletsen dat mens. Is ze zelfs soms kort mensje? Heeft ze mss een complex?
Whaa snap er ook niets van als ik bij haar ben geweest voel ik me altijd weer zo onzeker he. Maar ja ik weet gewoon dat ik et goed doe als mama sem is een super blije en tevreden baby wat wil je nog meer