ben ik ook weer. Zijn weer ff aan het varen. Mochten niet op de kaai blijven liggen van de havenmeester, dus toch maar door naar de laadplek. Wim heeft zich vanmiddag laten keuren voor schipper en is goedgekeurd. Sloeg nergens op, heeft zelf een papier ingevuld over lichamelijke toestanden, ogentest, potje plassen en klaar. Na 7 minuten was hij weer buiten en 40euro armer maar waar hij eerst wou is het in de 100euro, dus scheelt wel. Hij MOEST van de schipper, want nu hadden we tijd en kon hij o ploopafstand gaan liggen. Bij vorige schipper kwam het nooit uit en dacht ook niet mee. Daniel slaapt hier veel langer, was gewoon 2,5uur eind van deochtend en 3kwartier vanmiddag rond 4/5u. Ondanks dat je hier motorgeluid hoor is het hier denk ik toch rustiger voor hem omdat de deur dicht kan en hij ons dan niet hoort. Op vorige schip lag hij zowat in de kamer. Hij heeft hier ook veel meer ruimte om te kruipen en te doen. Momenteel is hij aan het leren springen en dansen wim had vanochtend muziek aan tijdens sturen en daniel ging hard bewegen, staan-hurken-staan-hurken, was echt zo grappig @maribel: hoop dat ze snel opknapt en weer mee naar huis kan! @speelgoed: alles wat niet mag is leuk maar momenteel is zn houten trein geliefd. Blokjes eruit halen, afsebbelen, ermee timmeren en heel af en toe laat hij de trein rijden @cb: niet teveel van aantrekken! baby's mogen mollig zijn en als jij van je eigen weet dat je hem niet (te)veel (dikmakend) eten geeft is het toch goed? daniel krijgt ook meer melk dan "mag" anders is hij gewoon niet tevreden. Ben nu wel langzaam aan het afbouwen. @eten: is het erg als ze 2x brood op een dag krijgen? daniel heeft vanochtend rond half 9 een halve boterham op en net met avondeten bijna een hele. Tussen de middag potje groente, fruit nog niet. Als hij dit ritme aan blijft houden wil ik fruit met avondeten doen Ik ga nog ff in de hut zitten, ff drinken.
Guppekop, mooi dat jullie alweer een beetje gesettled zijn. Twee keer brood mag volgens mij wel. Hier zijn het cb dat hij straks 's ochtends en tussen de middag een boterham mag. Hoe doen jullie dat trouwens als hij aan dingen zit die niet mogen. Dat is hier namelijk ook favoriet . Ik zeg wel tegen hem dat het niet mag en leid hem af, maar of hij dat nu echt snapt.
Nelta thnx! Hij zijn linker oogje staat heel vaak naar binnen, en corrigeren kost hem moeite. Zijn vader heeft het ook, en daar is vroeger nooit wat aan gedaan, en nu worden we doorwezen voor onze eigen ongerustheid en om te kijken of en wanneer we er iets aan moeten doen, en dat we dan iig al onder controle staan bij de orthoptist.
sommige dingen hoger wegzetten, anders "nee" zeggen, hand weghalen, bij 3x op een andere plek zetten, daarna nog niet luisteren = box. Van de week begon hij al te huilen als ik alleen al "nee" zei Maar de volgende dag is dat weer hetzelfde liedje
Het is inderdaad goed om er even naar te laten kijken, zeker als het in de familie zit. Maar het kan ook goed zijn dat hij nog een wat brede neusbrug heeft en daardoor wat scheel lijkt. (het wit verdwijnt dan achter het neus) Dit zie je vaak bij kleine kindjes. Ik ga zelf Stijn ook binnenkort een keer meten. Maurits en ik hebben beide namelijk 6 punten verschil in sterkte tussen het linker- en het rechteroog.
Dames, Sidar doet het goed, hij is goed gegroeit Belliebel, ik weet echt niet hoe dit kan? hij drinkt 4 flessen van 180 cc en 1 keer een fruithapje op een dag.. en meer niks.. Met mij gaat het goed, ook lekker uitgerust op vakantie en was heerlijk. Het gaat prima met mijn hart, uitslagen waren goed dus ik hoef me geen zorgen te maken alleen als ik last krijg dan moet ik bellen maar geloof me al 2 maanden geen last van gehad
Dondersteen, ik zal effe nog fotos van vakantie op de laptop zetten Ninja, jawel heb wel fotos in maart gezet maar volgens mij had je ze niet gezien... Maar ze volgen nog...
hoe doen julie trouwens je kleintje in bad en met hoeveel water? nog op het standaard? daniel zit zelf in het badje in de douchebak en heeft dan water tot zn navel ongeveer
Dinand vind kleine knuffeltjes erg leuk, knisperboekjes, doekjes, muziekjes met lampjes en verder pakt hij alles wat hij tegenkomt hihi.
Hier zit hij nog gewoon in het badje. Tis wel een beetje krap, maar wij hebben geen stop in onze douche. Stijn vindt het prima; als hij maar kan spetteren
Ja wie weet is er niks aan de hand, maar ja als er wel iets is wil ik daar liever op tijd bij zijn, dan straks hele dag een afgeplakt oogje hebben. Mijn vriend heeft ook nog een sterkte van +6, dus gewoon ff voor de zekerheid.
Nou, weet niet hoe het komt, maar had vandaag toch weer een btje een dip dag. Ben gewoon de hele dag moe en probeer wel alles te doen, maar ben eigelijk gewoon gesloopt. Snap er niks van. Ik slaap gewoon de hele nacht... ook heb ik soms de tranen in men ogen staan en heb ik het gevoel dat ik heel hard wil gaan huilen. Vind het zo vervelend, hoe kan het nou? Heb geen gekke gedachten in men hoofd ofzo, niet zoals een paar maanden geleden, maar ik vind het niet leuk zo! Etienne doet het hartstikke goed en ik ben echt super blij met hem, waarom voel ik me dan soms zo?!? Ik ben trouwens een film aan het kijken op rtl8 met J. Lo. Had em al weleens gezien, maar is wel spannende film... Daarna duik ik men bed in... Reageer morgen wel weer op jullie, nu geen energie voor... Dikke kus!
Ja idd, hele dagen afplakken doe we trouwens bijna nooit . Ik zou op deze leeftijd als ik zou gaan plakken een uurtje voorschrijven. De sterkte van zn oogjes kunnen ze ook al meten. Maar op deze leeftijd geef je eigenlijk pas een bril met een hele hoge sterkte (zeg - of + 10) en het kindje moet ook kunnen zitten.
Oke thnx voor je info. Op cb had de arts ook al gezegd dat als het afgeplakt zou moeten worden het ong. een uurtje p/d is. Een nichtje van mijn vriend moest hem 8 uur p/d op, maar dit was en werd sterk verwaarloosd.
Tjee, jij hebt ook al een hoop achter de rug met de kleine man. Stom dat er iemand zo maar een uitspraak doet over dat hij misschien wel autistisch is. Diegene moet gewoon zijn mond houden! Over slaapproblemen, Dinand heeft er ook wel eens last van gehad, maar gaat nu weer lief elke avond lekker slapen. Ik ging meestal nog even met hem kroelen op zijn kamer. VErhaaltje van jip en janneke voorlezen, nog wat drinken en dan weer terug leggen. Kan het niet zijn dat hij nu in een sprongetje zit?