De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    8 uur is idd wel heel erg veel. Ik doe eigenlijk max 6 uur per dag. En soms een doe ik wel eens 2-3 weken fulltime, als er echt geen schot in zit. Maar dat is maar zelden.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bloem, goed om te horen dat alles goed gaat. Kan soms best wel hectisch zijn zo'n klein wurmpie. Hier ben ik met 15 weken gestopt met BV geven. Hij sliep vanaf een week of 10 door (maar dit was FV en BV gecombineerd omdat ik te weinig voeding had). En hier ook een alleseter:D.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Net terug uit Rotterdam, Misschien hebben we je net mis gelopen Belliebel hihi we reden langs Blijdorp. Me schoonzus woond daar vlak bij. Die was jarig. Karishma heeft daar in het loopwagentje gezeten en had de grootste lollllll. En nu hebben we er ook een ze hadden er een extra. Dus hier ook karre.:D

Me vader mocht weer z.n huisje in en het is toch een bom. Heel raar om te weten dat je vadersauto een meter van die auto stond en de buren waar het om gaat er naast wonen. Zo bizar. En ja wie gebeld heeft van morgen om half zes mogen jullie raden. Juist me vader die is al weken allert omdat het er al in zit /zat. Blijft een rot die.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah, beterschap voor je kleine meisje! Dikke knuff

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En, al gevonden? Vind het sneu voor je. Weet heel goed hoe je je voelt als je 1 van je beesies kwijt bent. Knuff!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik herken wat je schrijft. Ik heb ook van die dip dagen....
    Niet te veel achter zoeken. We hebben nog steeds hormonen in ons lichaam zitten en die spelen zo nu en dan parten denk ik dan maar.
    En kijk naar de positieve dingen. Ook al zijn het de hele kleine dingen.
    Sterkte! Knuff!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand reageert ook op zijn naam. Als ik zijn naam zeg/roep zittie me aan te kijken van: wat nou, laat me nou lekker spelen:D.
    Zijn benen onder zijn lichaam trekken doet hij al wat langer, maar tijgeren doetie nog niet. Ach komt vanzelf wel. Ben ik niet bang voor. En dan die armpjes uitstrekken, oh kan er geen genoeg van krijgen:D

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnirmal, fijn dat je pa weer terug in zijn huis mag. Wat een gedoe allemaal. Jakkes!

@ Leuk filmpje bel!

@ Ik hoop dat we hier vannacht meer slaap krijgen dan de afgelopen 2 nachten. Heb me toch knallende koppijn...
    Ik ga dus ook nu naar bed. Welterusten!
    Hopen dat mijn meisje zich morgen stukken beter voelt. Ze zag er daar straks nog bagger uit. Arme meid.

Alle andere zieken kindjes ook beterschap!!! Knuffel!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, ja hier ook hoor. Ik heb nu vakantie:D, maar als ik maandag tot en met woensdag gewerkt hebt ben ik altijd blij als het donderdag is. Daar en tegen is het dan ook zo weer maandag en mag ik weer aan de bak.

Hihi ik zou best wel 8 armen willen hebben hoor:D.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    He jakkes. Gelukkig dat je in het ziekenhuis bent. Wel fijn dat je een zuster hebt die je kent. Is toch net even iets vertrouwelijker he!

Hoop dat ze snel iets vinden en dat het niet ernstigs is! Dikke knuffel voor jullie!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

ik ga ze terug zoeken maar maart das alweer zo lang geleden he haha heb je geen fotos van nu???

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bij het woord gapen, begin ik al te gapen hihi:p. Werkt aanstekelijk:D.

Wat fijn dat etienne zich zo goed heeft gedragen op het kdv. Ik herken het wel hoor. Dinand was de eerste dag op het kdv gesloopt en heeft de dag erna ook heerlijk geslapen. Toppie:D

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh fijn dat de bloedwaardes goed waren. Hopelijk heeft ze een rustig nachtje voor de boeg!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Weltrusten en beterschap met Ylva.

En ook voor jou Troeltje. knuf.

Wilde net al reageren maar ging weer eens iets mis met me laptop. druk dan iets in en krijg het dan niet meer goed en welk knopje dat is dat is mijn een raadsel dan gaat hij van zelf de pagina groter en kleiner maken en kan ikniks meer tikken.

speelgoed ze is duidelijk toe aan wat anders dus ben blij met het loopwagentje. Ze vind het echt prachtig. Ze schuif er zo lekker de kamer mee door bij me schoonzus dan morgen kijken hoe ze het hier doet.

Melke fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat.

Ninja wat een cb muts idd.

Arun was als baby ook klein en Karishma nu is ook nog geen 65 centimeter. en verwacht ook niet dat ze bijde erg groot worden. Hij zal op andee vlakken idd zich nu ontwikkelen. De rest volgd van zelf. En kan geen kwaad wat baby spek. Wat een mus en vervelend dat met je vriend hoop dat jullie er uit komen. Een dep kan er behoorlijk in hakken in een relatie. Hoop dat jullie het er samen te boven komen.

Mammmie. Je weet heb ook een postnatale gehad met Arun en moet zeggen ben nooit meergeworden als daar voor. Je blijft toch ergens een zwak houden zie mijn berichtje gisteren. Je leert er wel beter mee om gaan vertelde gistern ook kan best zijn dat je nu nog aan het verwerken ben het is niet niks een postna. enz Sterkte meid.

Lilalief en is ja kat al terecht?

Nelta ook alles goed?

Nog iemand vergeten alvast sorry.

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Pff, klaar voor de nacht! Heb al ff getukt, ik was kapot!
    Zit nu te wachten tot Maribel moe genoeg is om lekker te gaan slapen. Verder moet ik haar wakker maken vannacht voor een voeding.

Naja het lijkt allemaal beter te gaan nu!

Ik kom morgen nog wel ff langs denk ik!

Weltrusten!!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Weltrusten en sterkte voor de nacht.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    GRRR dat stomme rot CB. Tuurlijk mest jij je kind niet vet. Zoiets heet babyvet en dat gaat er vanzelf weer af als hij gaat lopen! Hij is ook niet 1 van de langste he, houden ze daar wel rekening mee? Komt echt wel goed meis!

En met vriend, rot dattie nog steeds niet lekker in zijn vel zit. Praat hij er wel met iemand over?

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ferry loopt nu bij een psygoloog van zijn werk en van de dokter. Ze verdenken hem dat ie toch depri is.
    Maar het gaat dus nog steeds niet best hij zit nu ook thuis en dat is ook niet altijd fijn en leverd veel spanningen op.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja nog effe over het cb(dan hou ik op met zeuren) maar sem heeft muggebulten en schreef ze op bij huidaandoening muggebulten das toch geen huidaandoening

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Plannen gewijzigd:D. Ach, dit zal ongetwijfeld net zo leuk zijn geweest:D. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad:D.

Deel Deze Pagina