Whahaha ik zie Daniel al hupsen. Lekker ventje is het toch ook. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben bij de nieuwe schipper.
Hier zijn we ook al met nee bezig. Hij zit ons dan een partij beteuterd aan te kijken dan je hem in zijn wangetjes wilt knijpen hihi. Lekker schatje dat het is. OOOH krijg weer een golf van verliefdheid over me heen hihi.
Hier ook tot ongeveer zijn naveltje, maar men, dat kind maakt er een waterbalet van. Ik doe hem in de keuken in bad. Zet het badje op het aanrecht neer en leg aan de andere kant van de gootsteen zijn aankleedkussen neer. Dan hoef ik namelijk niet met een zwaar badje te gaan lopen tillen. Ik laat hem zo leeglopen in de goosteen.
Misschien heb je gewoon een dip dagje. Maar als jij vaker moe bent moet je je eens laten testen op je ijzer gehalte. Als deze namelijk te laag is krijg je daar tabletjes voor. Het schijnt heel vaak voor te komen bij mensen die bevallen zijn. Komt best goed meis!
Whaha als ik je gezien had, had ik wel ff gezwaaid hoor. Hihi karishma ook al in de racewagen. Pfff, tis nogal wat met die bommelding. Ga zo eens kijken op de site van t west. Heb nog geen nieuws gehoord of gezien vandaag.
GElukkig dat het allemaal iets beter gaat met maribel. Hopelijk gaat ze snel slapen. Probeer jij ook even lekker je ogen dicht te doen!
Dat is ook zeker leuk. Ninja idd dat van die muggenbulten is geen aandoening raar dat ze dat op schreef? Neem aan dat je niet verteld heb daar dat je vriend deprie is zal je toch ook advieseren het niet te doen. Straks gooien ze het daarop. Kijk uit met wat je tegen hun zegt. Zeker bij z.n arsts. bah. Straks krijg je nog schoolartsen en die zijn nog erger. Met Arun toen het klikte totaal niet met die arts echt maar moest het daar mee doen maar o wat kost me dat moeite en z.n trut die naar het verleden keek. Terwijl ik toen al met vier jaar vertelde Arun gaat het beter doen op het speciaal onderwijs. enz. En ze dach ligt lekker aan thuis en was net gescheiden kind zal er wel onderleiden. Nou een ding waar ik voor geknokt heb is dat Arun nooit tussen vriendlief en mij is komen te staan. Zij altijd tegen Arun en nu nog gezeg ik dat jou papa is van jou en als wij boos zijn op elkaar betekend dat niet dat papa en mama niet van jou houden. En je mag papa altijd zien en heb Arun dan ook noooiiit bij zijn pa weg gehouden ondanks hij gokte. Maar als hij bij Arun was dan wist ik hij is er ook voor Arun en dan zie ik nu weer als ik hem nodig heb voor Karishma is hij er en dat is gewoon een vader. Tuurlijk zit hij mij wel eens af te katten. Maar hij is er voor hun. Oeps iets te persoonlijk er bij gedaan maar hoop dat je snap wat ik bedoel. Ninja kies wel voor je zelf als het echt te veel van jou gaat kosten he. hij moet wel willen.
Oke, nouja hij praat er iig wel over, das toch best belangrijk. Jullie hebben als gezinnetje ook al veel meegemaakt, dus ergens is het wel logisch dat hij nu in de put zit. Maar lastig is het wel voor jullie beide. Het levert spanningen op, en dat is niet goed. Qua relatie gaat het allemaal nog wel goed?
Whahahahaa, als dat onder huidaandoening valt dan ken ik er ook nog wel een paar! Eczeem is een huidaandoening (geloof ik), muggenbulten niet!
ik snap wat je bedoeld pnirmal het is soms erg zwaar om z,n vriend te hebben maar vind wel dat we elkaar moeten steunen in deze tijd. Maar ja hij maakt het me dat soms wel erg moeilijk hoor. En dan zegt ie van zulke vreselijke dingen die ik niet eens wil herhalen maar denk wel dat jullie weten wat ik bedoel. Ik zit dan helemaal in tranen gelukkig merkt sem er nog neit veel van want die lacht kei hard dan. Ja idd bij het cb zeg ik er niets over en vooral niet tegen haar tegen die verpk hebben we het er in het begin wel over gehad met mijn zh opnamens enz
Ik stond er echt van te kijken en ferry ook ik dacht mmm schrijft ze dat nou echt op. Eerst zei ze huidaandoening nee maar toen o wacht eens effe muggebulten
Dat mens is geschuffeld. Moet haarzelf eens even na laten kijken of in die bovenkamer nog wel alles klopt!
ja relatie kan wel beter maar ja dat zal allemaal wel met elkaar te maken hebben denk ik. Toen straks wou die ook bij me weg zei die. Een paar uur later boed ie wel weer zijn excus aan maar toch het is niet echt leuk
ooo als je dat mens toch eens ziet haha het is echt z,n verlepte oude doos die alles uit een boekje leest. Hij mag dus ook geen yoghurt van haar ik dacht dat ze dat wel mochten vanaf de 6 maand
Ik was trouwens erg bang om hem te laten vallen. Heel me lijft trilde en had totaal geen kracht meer in me armen. Na 5 min aan de borst gelegen te hebben heb ik hem aan me vriend gegeven mannnn wat was ik kaopt zeg. En 4 uur later weer thuis had ik energie voor 100 haha maar moest perse op de bed liggen van de kraam ik wu gewoon me ouders enz beneden ontvangen haha de dag erna leek het ofdat ik door een trein wa overreden