De februari 2010 mama's, Deel 4 :D

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Knuff pnir, je bent een supermama. :)

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen

tjonge jonge wat een mega rot weer vandaag zeg is ook zo donker lijkt wel herfst.
    gisteren nieuwe kleren voor wesley gekocht maat 80 al 74 is bij sommige winkels al aan de krappe kant tja is ook hollands welvaard hahahah denk dat ik zo de verwarming maar eens even wat aan doe is kil in huis niks aan gisteren een goed gesprek gehad met een mevr die over de oudste gaat kwam dinsdag middag achter huis en ze had het niet door zat ze op konijenenhok had ze iets scherps gemaakt en en daar heel hard mee op haar been te doen ik ben zo geschrokken en komt nu heel snel een onderzoek naar haar gedrag lijkt me ook beter ze is pas 7 en dan al dit soort dingen ze zei zelf
    ik was en ben nog zo boos dat ik zo lang bij mijn moeder moest zijn terwijjl ik naar huis wou jah laten ze maar eens goed kijken of het wel verstandig is of ze daar nog wel naar toe gaat

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

goedenmiddag

Hier is alles goed. Even een foto spammen van Karishma in haar loopstoeltje. ze vind het prachtig. En ze had gelijk al de vieze sokken van pappa te pakken bah haha. Nee hoor was gelukkig net op tijd haha. De wereld gaat voor open erg leuk om te zien. Na 15 min er uit gehaald het moet natuurlijk wel leuk blijven hihi.

Mir555 het blijft een vervelende situatie idd. hoop dat die mevrouw goed werk gaat verichten. Je weet heb je ooit verteld over een soort instelling met kinderen en psy problemen. Toch nog eens aan kaarten he. Sterkte.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En dan hier een fam foto van de kleinkinderen van mijn ouders.
    Van Lings naar rechts.

Karishma met me nichtje Demelza 16 jr oud en een echte pubber. Hihi. Haar heb ik als babytje vaak verzorgd. Me derde kindje zo als we dat noemen.

Dan Jeffery 13 jr
    Arun 9 jr
    Marco jr 8jr

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Laatste. Einde spam.

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    pnrimal Idd heb je me dat verteld maar was het weer vergeten kan gebeuren ik denk als die omgang daar zou stoppen en wij hulp krijgen hoe en wat verder met haar dat het ook wel zou lukken gelukkig komt er iemand kijken naar haar gedrag thuis op school overal eigenlijk dan kijken ze van wat voorn meisje is het en dan wat kunnen we er aan doen hopelijk gaat dit niet te lang duren want ik maakt me wel zorgen mijn vriend ook hoor en is z'n schat!!!!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mir hoop dat het idd niet te lang meer gaat duren en jullie goede hulp voor haar krijgen! Knufff!! Enne leuke foto!!

Pnirmal leuke foto's

Hier is de loopkar ook een groot succes, meneer kan nu ook rennen... hahha zo grappig met die kleine beentjes.
    Verder hier beetje grieperig aan het worden, verkouden/hoofdpijn/keelpijn. Gelukkig is vriend vandaag vrij dus neemt een hoop van me over.
    Zometeen ff naar me ouders, hondjes zijn geknipt dus ben wel benieuwd... :) Verder lekker rustig dagje dus.

8. Ik zie dat best veel moeders loopauto's oid hebben, maar ik weet niet beter dan dat die slecht zijn voor de groei van de heupjes? Volgens mij heeft Prenatal ze ook daarom uit de winkels gehaalds destijds.

Het lijkt me voor Sam namelijk heel leuk om mee te spelen, maar als het slecht zou zijn dan doe ik het liever niet.

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    super mommy
    ik voel me ook al niet lekker ben bang dat er een griep aan gaat komen is ook geen weer buiten trouwens en fijn dat je vriend er is om je te helpen die van mij is namelijk altijd aan het werk soms wel irri als het spitsuur is met eten savonds of met in bad doen dan mis ik wel een een paar handen extra.

Ik ga morgen naar de ha heen wil weer naar de orthopeed heen met mijn arm dit gaat niet werken met die stomme miepen van de fysio en de brache kan ik al niet eens omhebben omdat dat ding al zeer doet
    ga even oudste overzetten voor school

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    bloemje overal waar te voor staat moet je niet doen dus niet te lang in die dingen zei de fysio van onze dochter maar als ze er een min of 5 a 10 in zitten moet het niet erg zijn maar goed iedereen moet zelf weten wat ze doen heb meneer hier ook in een evenflo zitten komt uit america hij heeft veel steun in ding en kan er niet in lopen en heeft wel even veel plezier als hij erin zit

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

Heb jullie gevonden....Deel 4 alweer....Time flies!

Heb niet teruggelezen...Ik ben zo MOE!

Vanochtend voor het eerst babyzwemmen gehad. LEUK!!! Echt super. Groepje van 6 kindjes. Lekker liedjes zingen, bewegingen erbij....En leuk dat Aidan het vond! Nog 12 lessen te gaan!

Meneer ligt nu uitgeput op bed....!

@ Fontanel:
    Bij Aidan is hij altijd wat ingedeukt....En vaak zie je ook zijn "hart" erin kloppen. Hebben jullie kindjes dit ook? Begreep dat een ingedeukte fontanel vochtgebrek betekent?

Aidan krijgt nu:

7.00 Papfles (180water + 50 gr pap)
    10.00 Fruit (groot potje of 200 zelfgemaakt)
    13.30 Fles (200+6)
    17.00 Groente (groot potje of 200 zelfgemaakt)
    19.00 Fles (200+6)

Probeer hem tussendoor weleens water, diksap of thee te geven maar hij moet er niks van hebben. Wat moet ik nou met die fontanel aan? Kan het schadelijk zijn, als hij iets ingedeukt is?

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Loopstoel:
    Ben ik de enige die er geen heeft.....??? (en eigenlijk ook niet wil aanschaffen....of ben ik nu een ontaarde moeder?!)

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    knorretje ik denk dat elke ouder zelf moet bepalen of hij dat wel of niet wil aanschaffen daar hoef je dus geen ontaarde moeder voor te zijn als je het niet doet.
    nogmaals een loopauto hoeft niet slecht te zijn als je het zorgvuldig gebruikt 5 a 10 min per dag

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben even een paar dagen niet op 't forum geweest. Dus moet nog bijlezen vanaf afgelopen zaterdag, zit nu ergens in deel 3 bij Guppekop die vertelt dat ze toch van het schip af mochten, maar dat die vrouw klaagde dat het niet goed schoon was. Ben dus nog wel effe bezig met bijlezen.....

Ga denk ik vanavond verder, want wil nu even iets aan sollicitaties doen omdat Jop nu even slaapt en dat is Kostbare Serieuze Tijd....

Hier alles goed. Het weer is echt heel ranzig! Heeeeeel veel water valt er hier.

Mirena is maandag operatief verwijderd. Gelukkig is het achter de rug. Zit nu met twee gehechte gaten in mijn buik. Eentje in navel en dan een stukje naar beneden (zie er 3 flinke hechtingen in zitten) en die andere net boven mijn schaambeen (daar zit een vervelende dikke hechtdraad in omdat het een beetje bleef bloeden, dus die moet er volgende week nog uit, draad zit ook niet lekker!).
    Was maandag de hele dag nog versuft van de narcose / morfine. Dinsdag en woensdag was 't al veel beter, maar nog wel wat vermoeid. En buik is iets gevoelig, knuffelen met Jop gaat niet zo goed....
    Vanmorgen heb ik ook weer geslapen tijdens Jop zijn ochtendslaapje. Dus voel me nu wel okay, ga maar eens snel iets serieus' doen!

Hopelijk weer tot snel!
    Klusser

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mir555:
    Het lijkt me gewoon verschrikkelijk zo'n ding....
    Wat dat betreft hoor ik ook niet in deze wereld....Ik ben allergisch voor speelgoed van plastic...met geluidjes en toeters/bellen....(je wilt niet weten hoeveel moeite het mij gekost heeft om een babygym aan te schaffen...de houten variant was niet te betalen dus toch maar zo'n plastic geval met felle kleurtjes...Het is dat ik zie hoeveel plezier Aidan er mee heeft, maar anders....) Geef mij maar houten speelgoed....(maar het is zo duur!)

16. Bij IKEA verkopen ze houten speelgoed voor een redelijke prijs en anders via Markplaats!

17. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    knorretje

ik houd ook niet van speelgoed met geluid maar jah is wel van deze tijd en tja wesley vind het ook helemaal geweldig dus idd moet je wel eens wat voor je kids

klusser beterschap meid doe het lekker rustig aan je kunt wel een poosje last houden van de narcose duurt lang voordat het helemaal je lichaam uit is

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hmmmm, bizar, rare geluiden klinken door dit huis! Ik denk 'wat is dat nou'? Maar bedenk nu dat ze hier hele lange damwanden (geloof 24 meter) in de grond aan het trillen zijn voor de nieuwe spoortunnel die de komende jaren gebouwd gaat worden....
    Vreemd geluid...
    Ga nu Echt Weg, laters!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Klusser, fijn dat dat ding verwijderd is. Ik heb er zelf ook een (2e) ben er wel blij mee... hoop nooit zoiets als jij mee te maken. Jakkie bah. En beterschap!

@ Houten speelgoed ook bij de Hema... niet al te duur.

@ Loopdingesgeval, heb ik ook niet. Wil ik ook niet.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ben weer weg. Doegie!

Deel Deze Pagina