Leuke keukentjes Iosola, dat is idd een leuk cadeau. Ik vind zelf de bovenste het leukste. Wij hebben een keukentje voor Sinterklaas gegeven, is echt een succes. Vooral de oudste maakt steeds eten voor ons, maar zijn kleine zus staat ook steeds te 'koken' (lees: de pannetjes en het bestek op de eten ) Een driewieler vind ik ook een goed idee voor een eerste verjaardag ja! Die van mijn zoontje is niet echt een fijn ding en staat op instorten. Kan ik me nu even uitleven met zoeken naar een roze driewieler, haha Vanochtend met mijn dochter naar de huisarts geweest, ze heeft oorontsteking en we hebben nu een AB-kuur gekregen. Hopelijk slaat het snel aan, want ze is helemaal zichzelf niet. @ Blondie, sterkte, kan me voorstellen dat je kapot bent!
hier ook een huilerd thuis, zal wel komen doordat ie weer 2 tandjes krijgt, nr 7 en 8 alweer! heeft ook van half 2 tot half 5 wakker gelegen en gejammerd, heb m toen maar bij mij in bed genomen en toen is ie redelijk gaan slapen gelukkig. pfff ben ook gaar ook hoor, jessey is moe, aaron niet lekker dus allebei mega aandachtvragers op t moment, ken echt me kont niet keren of 1 van de twee mekkert zucht... ach morgen weer een nieuwe dag, krijg ik mn mams gelukkig als versterking op bezoek hahaha .
beterschap voor jullie dochter MG. Trishka: oei dat is vermoeiend. Helemaal als je hoogzwanger bent.. Ben elke keer verbaasd als ik je banner zie, je mag gewoon alweer bijna bevallen
hahaha, nou verbaas me er zelf ook af en toe over hoor . ja is idd ergggg vermoeiend merk ik, kon vandaag weinig hebben, arme kiddies.. in dat opzicht zal ik blij zijn als ik bevallen ben straks, kan ik weer een beetje gaan herstellen en heb ik hopelijk weer wat meer energie! verjaardag van aaron zijn we eigenlijk nog niet echt mee bezig.. wordt toch klein gehouden.
Aah, zieke kindjes hier dus! Hier ook 1! Gisteren al wat verhoging, maar vandaag echt koorts. ook veel hoesten. Ze kijkt erg loom uit haar ogen, maar ze kan gelukkig nog wel lachen! Beterschap voor de kleintjes hier! Nikki, snap je punt wel van KDV. Geloof zeker dat ze daar al iets van opsteken/ leren, ook al is het geen noodzaak. Linde gaat zelf naar een gastouder. Wat ik daar nu fijn vind, is dat het daar erg rustig is, eigen kamertje, niet teveel kindjes enzo. Als ik om mij heen kijk naar vriendinnen met een kind op het KDV, hoor ik vaak dat ze niet aan slaapjes enzo toekomen. Maar goed, dat verschilt natuurlijk per kind / kdv. Maar als Linde wat ouder is, wil ik haar wel naar een PSZ. Woow, Trishka, wat gaat het hard met jou zeg!
beterschap voor de zieke kindjes! en juffie, nog gefeliciteerd met nathan!! @keukentjes, bovenste is van djeco en onderste van sevi. Nijg zelf naar de bovenste.maar twijfel nog. Vriendlief vind alles wel ok.
Juffie gefeliciteerd! tandjes: hier ook 2 tandjes erbij... maar het zijn pas nummer 3 en 4 hier kado: hmmm geen idee. Hij heeft hier zo een vtech garage en daar kan je los autootjes bijkopen. Denk dat ik zoiets doe.
Matthijs is vanmiddag al 2 x de trap opgeklommen en trok zich net op bij de bank. Gaat nu hard zeg... tandjes: hier al een heel tijdje niets erbij. Maar hij heeft er ook al 8...
@keukentjes, kom ik er net achter dat het tafelmodellen zijn! Dus als iemand nog leuke keukentjes weet??? @juffie, wat goed van hem zeg! En al 8 tandjes?? Elisa heeft er nu 6.
@ Iosola, dat is balen! Wij hebben er eentje van Bosch, maar die kan ik nergens meer vinden online. Dit is de kleine variant, wij hebben hem 1 slag groter: bol.com | Speelkeuken Bosch, Bosch | Speelgoed @ Suzannes, ah joh, Linde ook ziek dus! Beterschap! En tot vanavond... mogen de mannen bij de zieke meisjes blijven @ tandjes, ze heeft er al heel lang 8 en misschien nu zelfs 9 of 10, er zit iig wat te pruttelen. Zijn er eigenlijk al kindjes die lopen? Hier ging de nacht wel goed, maar de avond was weer drama. En net wilde ze ook weer niet slapen... Dan dus maar 1 slaapje vandaag. Beterschap voor alle zieke kindjes!
@mg en suzanne, beterschap aan jullie meisjes! @blondie en trishka, sterkte met de gebroken nachten. @iosola, leuk idee een keukentje voor de verjaardag. Die op de foto's vind ik er leuk uitzien, maar die zijn dus te klein? @lopen, hier og niet hoor, kleine meneer heeft nog steeds niet door dat hij zich ook aan iets anders dan mij kan optrekken. Als ik naast hem op de grond zit gebruikt hij mijn handen, oren, haren etc. om te gaan staan, maar dat hij evt. ook de tafel of loopwagen daarvoor zou kunnen gebruiken komt niet bij hem op...
Hier is tandje 1 net door. Z loopt langs de tafel en aan twee handen heel goed en vlug. Ze kan al makkelijk los lopen denk ik maar ze durft nog niet. Als ik haar neer zet dan blijft ze stevig staan maar gaat direct zitten...
@ Tanden, hier 9 iig door, en beneden/boven kiezen die half door of op springen staan. @ lopen optrekken madame hier doet niks, behalve liggen en zitten. Hoewel de laatste dagen liggend spelen ook al niet meer wil @ ego, tussen mij en man zijn wat spanningen, gister zijn we dagje weggeweest en twas echt niet gezellig, en die man van mij moet gewoon wat voelen maar hij vraagt niets...hij praat niet....arhg en dat allemaal om zijn familie. jullie snappen er ws niets van, maar ik moet het even kwijt, ben er letterlijk moe en zat van, ik ga nu ook ff naar de winkels, moet ff het huis uit
lavendel knuf, hopelijk praat je man dr snel over of waait t weer over.. goeie nacht achter de rug trouwens.jeeej!
Lavendel. Knuffel voor jou! Balen dat het niet leuk was. Ik herken het wel. Dat hebben wij ook wel eens gehad. Ik hoop dat het snel beter gaat!
pfff meiden zit dr ff doorheen hoor, ondanks dat de kids een goede nacht hadden slaap ik alleen nog maar slecht, heb last van Ischias denk ik, en was in t begin nog niet zo erg maar is in de laatste week zo erg geworden dat ik niet eens meer normaal kan lopen soms... en in de nacht heb ik dr dus ook last van dus heb zo langzamerhand t gevoel dat ik oververmoeid raak blehhh. al vk net gebeld maar die zeiden dat ze geen tips voor me hadden verder, wat als ik nu nog 5 of zelf 7 weken moet, hoe hou ik dat in godsnaam vol met de zorg ook nog voor beide kids? mn mams helpt me gelukkig op t moment 2 keer in de week met t huishouden en manlief doet ook echt zn best..voel me gewoon ff belabberd op t moment, ben allang blij dat aaron weer wat beter eet en slaapt, in dat opzicht heb ik t wel getroffen met mn kleine man. OOk jes doet redelijk goed zn best, probeert me ook te helpen met dingen, zooo lief! sorry hoor meiden voor mn klaagzang, normaal ben ik altijd heel positief enzo maar heb nu ff een dipje, vanaaf lekker super uitgebreid douchen en dan morgen weer een betere dag!
trishka: jeeeej voor de goed nacht! lopen: hier rondjes lopen in de box. En Matthijs begint nu te ontdekken dat hij ook bij de bank kan gaan staan en daar langs kan stappen.. Hij gaat trouwens eerst in de kruipstand en dan een 2 stapjes kruipen en dan staan.. Echt kruipen doet hij niet. Tijgeren gaat veel sneller