@lavendel, vervelend zeg. Knuffel ook van mijn kant. @trishka, sterkte meid. wanneer je wilt klagen, wij zijn hier! En laat je vanaf maar eens lekker verwennen. @lopen, hier langs alle meubelen en achter zo'n loopwagentje. meiden heb nog wat keukentjes gevonden die wel wat groter zijn. wat vinden jullie van deze? Denk nl dat wij echt voor een keukentje gaan, anders wordt het een wheelybug maar keukentje heeft de voorkeur.
iosola vind je het ikea keukentje niks? Die hebben wij... DUKTIG Minikeuken - IKEA thriska: knuffel... balen zeg... maar goed je gaat er nu van uit dat je nog 5 of 7 weken moet maar voor het zelfde geld is het nog maar 12 dagen! Ik kon ook helemaal niks meer op het einde van mijn zwangerschap. Ik heb toen gewoon veel hulp ingeschakeld en me er aan over gegeven. Ik moest wel. Kan je man niet wat meer vrij nemen? Of zorgverlof voor jou? Als hij bijv 20x een halve dag zou doen (als hij fulltime werkt) zou hij over de niet gewerkte uren no 70% krijgen (bij ons althans) en dan scheelt dat niet zo veel salaris... lavendel knuf!
@keukentje, ik vind het juist zo leuk dat ze een kleurtje hebben. Die van ikea heeft dat niet. Ik zou die evt. wel kunnen verven maar heb twee linkerhanden en vriendlief verft ook niet zo mooi. Ga denk ik voor de 1e of 3e. ga nu de lasagne uit de oven halen. Met zalm, garnaaltjes en courgette, hopen dat het lekker is...
Lavendel: onze dame doet ook liggen en zitten Vind het nog wel handig voor nu. *knuffie voor jou* Trishka: als je het echt niet meer trekt vragen of je een nachtje in het ziekenhuis mag slapen. Dat doet echt wonderen. En klagen mag altijd hoor, lekker even van je af schrijven. Jeuj, ik ben klaar met mijn opleiding. Donderdag mijn eerste dienst draaien! Regan is helaas nog steeds ziek
Die verschillen in de kindjes blijven zo leuk Ik kan me niks voorstellen bij een kindje dat vnl ligt, want Kira kruipt als een sneltrein het huis door en trekt zich overal aan op. Grote zus was op deze leeftijd echter ook nog niet vooruit te branden, die bleef braaf zitten waar je haar neerzette.. Even wennen voor ons dus
hier ook even wennen. Emma kom met deze leeftijd net zitten. Sam staat al op zonder steun en doet al 1 pasje los. Ik vind het wel grappig die ontwikkeling.
thanks lieve meiden! manlief heeft werk waarbij ie geen halve dagen kan werken, ze willen m zelfs eigenlijk t liefst niet aankomende week maar die week erna nog naar t buitenland sturen, denk dat ze dr ff niet bij na hebben gedacht dat ik op mn einde loop, heb al tegen manlief gezegd dat dat m echt niet gaat worden. heb idd gelukkig hulp van mn mams en manlief als ie thuis is maar blijf t maar niks vinden, maar goed kan dr niks anders aan doen dan t voor nu te accepteren.. hoop wel dat de nachten straks weer iets beter gan, moet nog wel bevallen straks . De lekkere uitgebreide douche heeft wel goed gedaan, nu lekker nog ff bij manlief op de bank kruipen hihihi.
niet volgende week maar die week daarna... Kom op dat is de week waarin je 37 weken gaat worden... no way dat mijn man dan nog naar het buitenland ging... Misschien dat je man dan om de dag zorgverlof op kan nemen in plaats van halve dagen?
als t zo blijft kan ik t aankaarten, maar ben bang dat we dan helemaal zeker gaan zijn dat ie geen vast contract meer krijgt dus als t niet nodig is laat ik m liever gewoon werken, hier in nl dan he hahaha, no way in t buitenland!
Sterkte Trishka! En jij ook Lavendel! Iosola, wat een schattige keukentjes, ik vind er 1 met kleurtjes ook het leukst. Hier een ziek kind, Linde had gisteren ineens 40 graden koorts en doodziek, dus naar dokter, bleek bronchitis. Nu antibiotica, ooh, ze was een hoopje ellende gisteren. Nu gaat het gelukkig al iets beter. Vraagje, Linde heeft nu bovenkleding maat 80 en onderkleding maat 74 a 80 ( als 80 beetje klein valt). Wat is de inschatting waar ze komende zomer en komende winter in zit? Zomer nog 80 en winter 86? Of zomer al 86? gaat voornamelijk even over bovenkleding. Had ook leuke winterjas gezien voor volgend jaar in flinke aanbieding, maar geen idee of ze dan 86 of 92 heeft ofzo? Iemand een idee?
Suzannes, geen idee, ik lees even mee (over de kledingmaat). Ook al een ziek meisje. Veel beterschap, en ook voor Blondie, en McG en wie nog meer? Lavendel, vervelend dat het even neit gezellig was met je man. Helaas maakt iedereen die dagen eens mee. Eventjes gaan winkelen is een goed idee, en ik hoop dat jullie er snel uitkomen. Vast wel! Knuf voor jou. Thrishka, nee, jouw man kan echt niet meer weg. Stel je voor dat het dan begint! sowieso is het niet te doen, alles in je eentje. Is er geen fysio voor? Toen ik zwanger was van L ging krekelman ook wel eens naar buitenland. Toen ik 32 weken was kon ik het niet meer aan, was heel de dag verdrietig en miste hem. Heel gek, want hij is zo'n 10x per jaar weg, en hoe ongezellig ik dat ook vind, dat is nooit een ramp geweest. Maar toen wel dus. Was ineens een grens bereikt. Gelukkig is ie toen L net geboren was niet meer gegaan, pas toen ze 7 maanden was. Iosola ik vind de bovenste het leukst. Wat vind je van deze? Amazon.com: Build'n Play Kitchenette: Toys & Games Soort lego, kunnen ze zelf in elkaar zetten. Heeft L van haar oom en tante gehad, de bofferd Blondie proficiat!! Ben benieuwd hoe je eerste dienst zal zijn! En hoe is het nu met R? Lopen: L loopt aan de hand een paar passen. Soms wat verder. Langs de koffietafel en bank legt ze wel meters af. Maar ze vindt het vooral heel makkelijk (en snel!) om overal heen te kruipen. De babywalker doet ze wel als wij haar er achter zetten. Maar niet uit zichzelf. En nu zet ik haar er niet meer achter, vind dat ze dat op dr eigen tempo en behoefte moet doen. Ze weet nu iig dat het kan en hoe dat werkt.
@suzannes, beterschap met Linde! Wat zielig voor dr... Wbt kleding, dat vind ik zelf ook heel moeilijk, bij luca heb ik het ea gekocht en nooit aan kunnen doen, ik koop voor elisa dus niets op de groei. @krekeltje, ja die is ook leuk! Wil alleen echt een van hout geven. Ga dus voor de eerste of laatste. Nu is de eerste wat moeilijk te vinden hier, even kijken.. @trishka, nee, je man kan echt niet meer naar het buitenland. Dat snapt zijn baas toch ook wel zeker? Nou wij gaan zo bij oma eten, schoonouders komen ook. Daarna even kijken voor een autostoeltje. Prettig weekend iedereen! Oh, @blondie, jeej opleiding klaar dus! Lekker gevoel moet dat zijn...
maten: vind ik ook zo moeilijk in te schatten. Heb nog even gedacht om voor de jongens een winterjas nu te kopen in de uitverkoop maar toch maar niet gedaan.. Nathan zit al een jaar in maat 98/104.. shirtjes die ik vorig jaar gekocht heb passen nu nog steeds..
@lavendel, knuffel, schoonfamilie blijft lastig... @trishka, ook een knuffel. Ik snap best dat het af en toe even heel zwaar is. Af en toe even lekker hier klagen, alle hulp aannemen die je aangeboden wordt en proberen lekker de tijd voor jezelf te nemen af en toe. De laatste loodjes, succes! @blondie, goed hoor, opleiding afgerond! En nogmaals beterschap voor R. @kruipen / optrekken, toch fijn om te lezen dat nog niet iedereen hier loopt. Ik weet wel dat ieder kind zich in zijn eigen tempo ontwikkeld en dat R dingen doet die heel knap zijn voor zijn leeftijd. Maar stiekem raak ik toch gefrustreerd van al die mensen die vragen of hij al loopt, terwijl hij nog niet eens kruipt. @suzannes, beterschap voor Linde! @tanden, hier 3,5. Ik denk wel dat er weer wat aan zit te komen, zou wel handig zijn met eten. Hoe doen jullie dat trouwens met vlees. Ik pureer het eten niet meer en gehakt en vis krijgt R prima weg, maar ander vlees spuugt hij gewoon weer uit, hoe klein ik het ook snij. Ik denk dta ik dat dus maar weer ga pureren, want met 3,5 tand is vlees eten ook wel lastig.
siep: Matthijs eet nog helemaal niets met ons mee. Gisteravond geprobeerd wat te prakken maar dat moest hij niet. Potje moest hij ook niet trouwens dus misschien gewoon geen trek..
Pfff, mijn nicht is gisteravond bevallen van een jongetje, 9 weken te vroeg! Wel heftig om te horen hoor, maar naar wat ik begreep maken ze het goed.
Suzannes, ik koop niet echt op de groei, want ik vind het superlastig in te schatten. Wel koop ik dingen in grotere maten die zowel in de zomer als in de winter kunnen. (bijv. overgooiertje, kan zonder iets eronder of met lange mouwen eronder, vestje erover etc.) T. (ook van feb) zat de 2e winter in maat 92 geloof ik. Als je die jas echt heel leuk vindt, zou ik hem in 92 kopen aangezien Linde ook best groot is en je beter een wat te grote jas kunt hebben, dan een te kleine. Blondie, gefeliciteerd!
Hoi allemaal Zo.. hebben een nieuwe laptop dus kon ff niet reageren.. @ Triska jee nee je man kan echt niet meer naar t buitenland.. pff ze hebben er vast niet bij nagedacht.. Lastig die slechte nachten. idd kun je niet een nachtje logeren? of de kids uit logeren doen? Sterkte! @ Suzannes wat is ze lang! Jarno zit nu in 98/104 maar vorig jaar dus dat ie 2 werd in 92.. ze moet nog 1 worden! lastig hoor, maar idd koop liever te groot dan te klein @ Blondi gefeliciteerd! succes met je eerste dienst donderdag @ Lopen hier langs de tafel, aan de hand en stapt over naar de bank enz J was ook veel trager in ontwikkeling haha leuk zo vergelijken -- Hier gaat het wel oke.. Ben dus door de scan geweest jee wat naar zeg en toen ik eruit dacht te mogen prikten ze infuus met contrastvloeistof en toen moest ik nog zo`n 8 min zei de meneer. ik was al bij 11 min (aan t tellen) toen was het klaar.. Nu wachten op de uitslag.. over 3 weken pas was niet eerder plek en als het erg of ernstig is dan belt ze aankomende week.. brr naar die onzekerheid! Met de kids gaat het goed. J ook weer lekker doorgeslapen afgelopen nacht, dus weer aardig bijgetankt..Alleen ik moet ongi worden.. normaal als ik met de pil stop word ik het 1 of 2 dgn erna.. maar ben woe gestopt en ik zit dus te wachten.. ach t komt wel.. maar hoop gauw!! Fijne avond!
maten: sam zit in 74 nu. Ik heb wel een winterjas voor volgend jaar gekocht voor hem. Maat 86 geloof ik. Moet wel goed gaan, is van de hema en valt klein. lopen: sam doet steeds vaker een pasje los. Soms als hij alleen is en soms als ik hem aanmoedig naar de tafel toe bijvoorbeeld. Maar meer dan 2 a 3 stapjes vind ie nog doodeng haha. tanden: hier ook 3,5. De derde is net door en de vierde begint door te komen. Ik geef hem gewoon vlees hoor. Ook grote stukken. Soms spuugt hij een stuk weer uit, maar dat vind ik niet erg. Hij krijgt hier ook alles in zijn handje. Pureren doe ik al maanden niet meer. Ik zit niet zo lekker in mijn vel vandaag. Blegh. Weet niet zo goed waarom. Mijn man werkt al weer een aantal avonden en dan zit ik maar alleen thuis. Normaal geen probleem mee maar soms baal ik er ineens van.