@All: Pff.. Lijkt hier wel een plaag te zijn; zit ook niet lekker in mijn vel... Al de hele avond ruzie met mijn vriend... Over de domste dingen! Emeric is al 2 dagen zooo lastig, doet niks anders dan huilen, huilen, huilen!!! Deze nacht ook paar x uit bed gemoeten om speentje te geven (wat helemaal niet van zijn gewoonte is!) en was deze morgen ook al om 7u wakker. Mijn vriend is dan ook nog eens ziek (is nu al beter) woensdag naar de dokter geweest en had griep dus helemaal belabberd, koorts, diarree, ... nu was hij vandaag al een pak beter dus ging eerst meegaan naar het verjaardagsfeestje van m'n vriendin haar dochtertje (die werd 1jaar) uiteindelijk ging hij dan toch niet mee want hij voelde zich toch niet zo lekker, kom ik thuis en zit hij gewoon al de hele namiddag playstation te spelen, op zich geen probleem maar dan vraag ik hem om me even te helpen met de boodschappen en dan ineens is hij weer ziek!! Grrrr.... mannen hé!!!:x Vind het verschrikkelijk dat we zoveel woorden hebben en zo vaak roepen tegen elkaar wil echt niet dat Emeric hierin opgroeit Hij snapt gewoon niet dat ik ook moe ben aan het einde van de werkdag maar voor mij is het dan nog niet gedaan, ik kom thuis en kan opnieuw beginnen... Ook nog eens de stress van het werk erbij, weer zoveel meegemaakt op die 3 dagen die ik maar hoefde te werken Echt niet leuk meer! Och ja... Tot daar mijn geklaag! *Lucht wel op* @Tanden: Hier nu 5 tandjes, waren er ineens 2 door. Heeft er nu 3 bovenaan en 2 onderaan @Lopen: Emeric doet ong. 2 stapjes los maar hij heeft totaal geen schrik en laat zich daarna gewoon vallen... Heeft zich dus al heel vaak pijn gedaan! Hij loopt perfect aan 1 handje. Vandaag verjaardagsfeestje gehad van het vriendinnetje van Emeric, zij werd 1 en zij stapt sinds vorige week, zo schattig @Vraagje: Wanneer is het de ideale moment om de eerste schoentjes aan te schaffen?? @Debby & Lavendel: Dikke knuf voor jullie!! @Trishka: Begrijpelijk dat jij er even helemaal doorheen zit! Op tijd hulp vragen hé meid jij kan je rust nu echt wel gebruiken! En je man idd niet naar het buitenland laten gaan dit is echt veel te riskant jij kan gewoon elk moment gaan bevallen! Petje af voor jou meid! Dikke dikke knuf!!! @Dani: 3 weken is lang hé?! Hoop dat alles ok is! @MG: 9 weken te vroeg en alles ok met mama en baby? Is vast wel een klein lichtgewichtje? @Suzannes & Blondie: Beterschap met jullie meisjes! @Kledingmaat: Geen idee, ik lees aandachtig mee Zo denk dat ik iedereen gehad heb? Fleur altijd op als ik even met jullie kan komen buurten is druk geweest de laatste dagen maar gelukkig is het me nu gelukt om te reageren
Debby, en de komende paar dagen? Is is dan thuis of ook werken? Jojo, ik heb dat ook. Soms mopper ik op krekelman en denk ik 'oei, er luistert nog iemand mee'. Ik heb gister lelijk in mijn duim gesneden, en nu klopt ie de hele dag. En bij ieder klein dingetje gaat ie bloeden, echt super irritant.
krekeltje morgenavond moet ie nog werken. En dan maandag vrij en dinsdagavond weer. Woensdag en donderdag werkt hij overdag maar dan zijn de kids bij mijn sm.
@Trishka: ik hoop dat je de komende weken flink wat helpende handjes krijgt aangeboden! want het lijkt mij anders zeer lastig om in jouw situatie je rust te pakken. Nu scheelt het dat Jessey naar school gaat en dat je overdag alleen Aaron hebt... maar ja als ik lees dat die kleine dondersteen het nut van slapen overdag niet inziet, ben je daar ook nog niet echt mee geholpen. Pff, mijn respect heb je!! En hubby T. gaat natuurlijk de grens nu niet meer over, dat snapt zijn baas hoop ik zelf ook wel! Even bij lezen en dan naar bed. Hadden vanavond een 'heel leuk' feestje waar gezellig de film 'the stoning of Soraya' op de 50" breedbeeld werd afgespeeld. De mama's wisten nog net op tijd de kinderen uit de kamer te krijgen. Echt een 'aanrader' voor een (kinder)feestje, blijft ook lekker lang op je netvlies hangen en scheelt een hoop aan hapjes...
huh pluutje??? Ik zou echt niet met alle mamas de kids uit de kamer werken hoor. Ik had de afstandsbediening gepakt en op de uitknop gedrukt en als dat niet gewaardeerd werd had ik weggegaan... zijn ze nou helemaal gek geworden! Blegh!!! Sam is al vanaf 23.30 uur wakker en huilt zodra hij in zijn bedje lig. Geen idee wat hem bezield. Hij zit nu in de box tv te kijken en een flesje te drinken...
Trishka: wel jammer dat de baas van je man daar niet uitzichzelf over meedenkt. Maar inderdaad, buitenland zou ik ook niet doen. Suzannes: Dat verschil hoe je kind groeit. Als die een groeispurt krijgt dan is het 86, maar anders nog 80. R2 heeft heel lang in 80 gezeten (en die past sommige dingen nu nog), maar R1 was er zo uit. Dus het blijft een beetje gokken. Beterschap voor Linde Juffie: verstandig. R1 paste in het begin van de winter ook nog 98/104, en nu past 110 hem beter. En hij is geen kleintje en toch van 2007. Dus het kan goed dat Nathan het volgend najaar ook nog aan kan. Siep: vlees ligt aan het soort vlees. Schnitzel bv. hebben de jongens heel lang over gedaan eer ze dat fatsoenlijk weg kregen, maar ander vlees ging er wel zo in. Ligt aan de structuur Mg2011: oei dat is wel heel vroeg. Ik hoop dat de baby het goed blijft doen en snel kan gaan groeien. Dani: Balen dat je zo lang op de uitslag moet wachten, maar gelukkig zit het onderzoek erop. Jojo: knuffie voor jou Krekeltje: auw! Hoe is het nu met je duim? Debby: hoop dat Sam toch nog maar is gaan slapen. Regan is nog ziek....
goedemorgen meiden, ik meld me ook maar weer even.. de feestdagen drukte is weer achter de rug nu weer lekker in rustig vaar water Spring hier maar weer in, moest ff zoeken naar jullie haha. Met Jari gaat alles lekker, kruipen, optrekken, denken dat ie kan lopen enz. Zoo leuk. Met mij ook wel alles goed, ben ongesteld, de eerste dagen zo erg dat ik de dokter heb gebeld, maar die doen pas wat na 10 dagen zo erg. Was licht in mn hoofd, trillerig enz. Moet wel bloedprikken voor ijzer. Nu maar weer afwachten hoe lang ik nu weer ongesteld ben.
Gatverdamme pluutje! Hoe halen ze het in hun hoofd! Ik wist niet wat het was, dus heb even op youtube gezocht. Had ik beter niet kunnen doen, voel de misselijkheid bij mijn maagstreek. Bah. Is niet eens geschikt voor alle volwassenen, laat staan kinderen. Ik zeg ook wel eens tegen vitiste dat ik geen vloeken in huis wil waar L bij is, maar dit is wel heel grof. Ik zou ook de tv hebben uitgezet, of anders weggegaan. Blondie, hoe komt het toch dat R steeds ziek is.... Blijft ze kwakkelen of steeds nieuwe dingen? Veel beterschap met dr. Duim gaat goed hoor, klopt nog een beetje.
Regan kwakkelt volgens mij. Het begon begin november: ooronsteking nog steeds ooronsteking waterpokken buikgriep en nu weer koorts, snotverkouden en een ontstoken oog We hebben geluk want de moeder van onze oppas is de CB arts. Die heeft vandaag even gekeken. Haar oog zit zo dicht dat het lijkt of ze een blauw oog heeft. Waarschijnlijk is de traanbuis verstopt, dus morgen kunnen we weer richting HA
Aah beterschap Blondie!! Hier ook weer een beetje beroerd meisje. Heel veel hoesten en niet willen eten. Maar jij bent al veeeeel langer aan het tobben!
@blondie, wat zielig voor dr! Hopen dat ze snel beter word/is. Misschien was ze van de vorige keren nog niet helemaal genezen en dus gevoeligere voor virussen? @liedjepiedje, jij ook beterschap met je meisje. @patje20, hi!!! Hier gisteren een autostoeltje voor luca gekocht. Is uiteindelijk de inglesina Ifix geworden. Nu gaat elisa dus door naar het stoeltje van luca. Verder vandaag lekker een dagjes niksen, heerlijk...
wat zielig! Vertroetel haar maar lekker veel, en heel veel beterschap, hoop dat ze zich snel weer beter voelt...