Voor de meiden die nog een traktatie voor het KDV zoeken. Ik zag dit bij een kennis van me op facebook. Vond het een leuk idee! Bekijk bijlage 213348
Aaah, Blondie, wat een zielige foto! Arm meisje! Allemaal zieke kindjes hier, sterkte! Linde vrijdag dus 40 graden koorts, dokter en bleek bronchitis. sinds gisteren knapt ze weer wat op, maar vandaag werd ze onder de uitslag wakker, waarschijnlijk allergische reactie op antibiotica ( is meestal 4e of 5e dag). Ze heeft jeuk Dokter belt straks terug. Trouwens, nog ff een vraagje, hoe slapen jullie kindjes nou precies? in een slaapzak neem ik aan, maar dan ook nog een deken of lakentje? En pyjama in slaapzak of alleen romper? En wat is de temperatuur op jullie kamer? Even benieuwd naar!
Hi.. ik leef ook nog haha. vrij drukke dagen en weinig tijd om elke dag even te reageren k lees wel mee hoor achh Blondie wat sneu..hoop dat ze snel op mag knappen. alle zieke kindjes beterschap! hier gelukkig geen zieken. vanavond weer even werken en verder de boel doen hier de kleine gaat super..een vrolijk lachebekkie.. haha.. gaat hard, nog 1,5 maand en ze is alweer jarig.. wat gaat t allemaal hard zeg.
Trishka... hoe gaat t met jou? hou je t nog een beetje vol? pittig lijkt me zo op t einde..Sterkte met alles!
hen de tijd gaat snel he! hier gaat t nog wel mar niet echt van harte als ik eerlijk ben, kan nog maar amper boodschappen doen zonder last van mn bil/rug/benen te krijgen. dat valt erg tegen, heb ik eigelijk met alle andere zwangerschappen niet gehad. aaron zit alweer middenin zn tandjes krijgen maar kan m af en toe niet eens normaal ff optillen om m te troosten omdat t teveel pijn doet, dat vind ik t moeilijkste denk ik. Maar goed. ken dr weinig aan doen, nog ff volhouden die paar weeekjes en daarna moeten de pijntjes weer verminderen gelukkig! zie ook echt niet op tegen t bevallen hahaha. Komt wel goed hoor hier, vind t niks kunnen doen gewoon niks maar goed straks kan ik t gelukkig allemaal weer!
liedje: leuk idee! suzannes: Matthijs ligt in romper, pyjama, slaapzak, lakentje en dekentje. Hier in huis is het nooit echt koud. Denk dat het boven 's nachts zo'n 18 graden is ofzo. Matthijs kruipt altijd bovend de deken uit maar hij is nooit koud ofzo.. trishka: balen zeg. Hoop dat je niet te veel overtijd gaat lopen. Met welke termijn ben je de vorige keer bevallen?? hen: succes maar weer met alle drukte Hier vanmiddag even met Nathan naar het CB.. Grote knul is trouwens overdag zindelijk! Ook poepen gaat nu op de wc, ben zo trots
Trishka. Kan je niet langs de fysio? Misschien een beetje laat maar bij mij hielp dat wel. Ik ben van week 20 tot 38 wekelijks geweest! Echt zo zwaar lijkt me dat om zwanger te zijn zonder dat Aaron kan lopen! Sterkte met de laatste loodjes! Krekel. Hier helaas niet goed geslapen. Wij gaan vanmiddag weer naar de huisarts. Z is weer zo verschrikkelijk aan het hoesten. Ze heeft vannacht van 4 tot 6 onafgebroken gehoest. Ik heb geteld de tussentijden waren tussen de 20 en 60 sec. Gisteren is ze ook pas om half 10 gaan slapen. Nu gelukkig nog wel tot half 10 uitgeslapen. Het is zoooo zielig voor dr. Ben echt een overbezorgde moeder geloof ik. Maar vindt dat zoo sneu! Nu ligt ze een half uurtje op bed en ze ligt constant te hoesten. En dan wordt ze natuurlijk wakker. Maar ze is doodmoe. Gisteren zo goed als niet geslapen en pas om half tien 's avonds in slaap gevallen terwijl ze anders om 7 uur erin ligt. Suzannes. Op haar kamertje is het tussen de 18 en 20 graden. Ze heeft een pyama, slaapzak en dekentje. Als ik het wat koud is dan doe ik nog een extra dus dekentje. Wat sneu dat ze nu ook nog uitslag heeft! Veel beterschap voor haar!
@suzannes, ook een pyjama, slaapzak, lakentje en dekentje. 's Nachts is het vrij koud op zijn kamertje. Ik denk een graad of 16. @liedje, leuk idee. @juffie knap van Nathan zeg. @hen, drukke boel dus weer. @trishka, pffff, nogmaals sterkte. De laatste loodjes...
komt wel goed hoor, t is gelukkig tijdelijk dus nog ff doorzetten . aaron houdt zn slaapje goed vol trouwens, ligt al vanaf 11 uur te slapen!
Sim en broer liggen enkel met een romper in een dikke slaapzak. Kamertemperatuur rond de 19/20 graden. Sim is wat kouwelijker dan haar broer, dus die doe ik nog wel eens een pyjamabroekje en/of sokjes aan. Verder geen dekentjes of lakentjes. Sim had altijd een dekentje (het katoene dekentje uit mijn avatar) totdat ze die een keer strak om d'r hoofdje had weten te draaien, waarmee ze volgens PapaPlu minstens een van d'r 9 levens heeft verspeeld... Dat willen we met deze draaikont dus echt nooit meer meemaken, ze had kunnen stikken, PapaPlu lag er op dat moment gelukkig naast te slapen en werd godzijdank wakker van haar gespartel...
ik heb geen tijd om bij te lezen maar wil ff snel reageren beterschap voor iedereen met zieken om zich heen @ thriska, nog ff volhouden maar iig sterkte met de laatste loodjes! @ liedje succes vanmiddag bij de ha. kan het ook zijn dat je dochter in slaap hoest? of is ze zelf ook wakker vh hoesten? wij mogen moregn weer naar het bureau.... @ ego, hier gaat het weer goed, man en ik hebbe vant weekend gepraat over zijn familie en hoe het de afgelopen week s gegaan. dus wat dat betreft ist hier weer rustig
Hey dames! vanmorgen naar buro geweest maar ik heb niet laten prikken. Arjen zou z`n 4e prikjes krijgen (hij loopt wat achter door t ziekenhuisopname in t begin) maar hij is sinds gister zo snotterig en verkouden had ook 38 vanmorgen nu moeten we 23 jan. moet ik ook met Jar naar buro voor herhaling ogentest dus m`n zusje gaat mee wel zo fijn! Maar Arjen doet het prima is nu 78 cm en 11 kilo! mag nu over naar gewone melk.. en meneer mag gewoon met de pot mee eten.. dus ik zo och maar hij krijgt al karnemelk af en toe en eet al goed met de pot mee.. oh oke ga zo door.. lekker makkelijk.. soms denk ik ik ga alleen voor de prikken want voor de rest vertellen ze niks nieuws.. @ triska heb echt respect voor jou! en idd misschien kan fysio helpen? hoop dat de kleine er snel is en jij/jullie niet lang meer hoeven te wachten! @ Blondie ah gut ze ziet er ziek uit hoe is het nu? @ Lavendel fijn dat het nu weer rustig is bij jullie! @ Suzannes, hier een romper,pyama (blote voeten) in slaapzak met dekentje (2 aan elkaar) hier is het snachts wel koud denk zo`n 14 gr kan wel eens thermometer neerleggen.. @ Pluutje brr engerd die Sim nee dan zou ik ook geen lakentje meer doen! @ ik zal zo de lijst ff plaatsen.. geloof dat iedereen wel gereageerd heeft.. Fijne dag Ga nog ff verder met m`n uitnodiging..
Februari 2011 kids 19-01-11: Arjen (dani) 22-01-11: Joep (Rins) 29-01-11: Roan (Siep) 01-02-11: Maartje (Marjolein) 02-02-11: Elize (Michele) 02-02-11: Z (liedjepiedje) 06-02-11: Sven (Tassie) 09-02-11: Sim (Pluutje) 11-02-11: S (Lavendel) 12-02-11: Sam (Debby) 13-02-11: Regan (Blondie) 14-02-11: L (Krekeltje) 18-02-11: Emeric (Jojo) 19-02-11: Elisa (Iosola) 19-02-11: Jordy (Mama1) 20-02-11: Aaron (Trishka) 21-02-11: Matthijs (Juffie) 22-02-11: Lisa (Mc Guyver) 23-02-11: Dean (Champy) 23-02-11: Milan (Veronique) 23-02-11: Linde(Suzannes) 23-02-11: Mirjam(Hen30Sep) 25-02-11: Sem (Truus) 28-02-11: Jari (Patje20) 03-03-11: Job (patje) 07-03-11: Liv(Niki) 07-03-11: Kira (Sjalleke) er staan er een paar tussen die niet meer mee kletsen.. wat vinden jullie kunnen die eruit? heb ze nog ff laten staan..
mooie lijst geworden! degene die niet meer meelezen mogen dr wat mij part uit, mochten ze wel meelezen krijgen we vast wel een seintje of ze weer op de lijst mogen . Aaron heeft gewoon 2,5 uur geslapen, wowwww!hij is nu lekker aan t spelen, gaat goed met m gelukkig! fysio, is geloof ik maar tot 37 weken dat ze dat doen, en heb gebeld naar de vk van de week maar die zegt dat je dr niks tegen kan doen, heb morgen een afspraak bij de vk, dus dan nog een keer ff vragen. behalve mn 'bil/beenpijn'gaat t vandaag wel lekker, is wennen dat jessey naar school is hahaha, gelukkig lijkt ie t wel naar zn zin te hebben.
hier een meisje dat veel te kort heeft geslapen daar gaat mijn vrije tijd denk dat ik haar in de wandelwagen stop en ff ga lopen, heb eigenlijk weinig zin maar dan hebben we wat afleiding. wat geven jullie momenteel aan fruithapjes? ik blijf momenteel steken bij appel/peer/banaan. mogen ze al mandarijntjes? @ liedje wat zei de ha? @ dani, heb jij zelf de keus gemaakt om niet te laten prikken of doet bureau dat? of mag een kindje niet geprikt worden als het verhoging heeft? @ suzannes, hier ook romper/pyjama in slaapzak +lakentje/dekentje
Ben geweest. Waarschijnlijk pseudokroep. De longetjes zijn namelijk schoon, en er zit niks in haar keeltje. Ook heeft ze geen koorts is ze verder niet ziek. Wat ik nu op internet lees zijn de 'aanvallen' vooral 's nachts en dat duurt dan een paar uur. Daarna slapen ze 'gewoon' weer verder. Dat was precies zo als vannacht. Ze heeft van 4 tot 6 gehoest en daarna geslapen tot half 10! Nu moeten we voor het slapen gaan lekker lang badderen en als het erg wordt 's nachts even stomen in de badkamer. Waarschijnlijk is het over een paar dagen over!! I hope so! Lavendel. wij geven vaak mango, peer, banaan, kiwi, appel, van de week nectarine, Nog geen mandarijn geprobeerd.
Lavendel. Ze hoest trouwens ook in haar slaap maar wordt op een gegeven moment wakker van het hoesten. Vanmorgen heeft ze een uur geslapen maar daarin is ze vier keer wakker geworden van het hoesten. Maar daar tussenin hoestte ze ook erg vaak.
@ dani, mooie lijst. Ben jij al aan het aftellen? Fijn dat het goed gaat met Arjen. Flinke vent l, 11 kilo. Ik ben benieuwd, mijn mannen gaan vrijdag weer (ik kan nooit mee, cb kan alleen als ik werk ) @trishka, je weet in ieder geval wanneer je je lijf weer terug krijgt. Tenminste, de uiterste datum... je weet dat het geen maanden meer duurt (snap je hem, beetje vaag geloof ik) @liedje, zielig hoor! Ik hoop dat Z snel weer opknapt. @lavendel, zo'n dag hadden wij gisteren. Even lekker wandelen helpt idd vaak wel. Ik geef wel al mandarijn. Hij sabbelt de stukjes uit en geeft de velletjes weer terug .
Hey @ Siep ja t is een flinkerd ik ga liever bij de andere wijkverplk. maar die is op dinsdag en dat ismijn werkdag.. lastig want die van de maandag heb ik weinig mee.. jammer dat je nooit mee kan.. @ Lavendel ik gaf mandarijn toen ik pureerde nu ik stukjes doe is het banaan, kiwi, peer, en soms iets anders wat ik in huis heb maar op moment ook veel t zelfde.. CB Ik heb gezegd dat ik t eigenlijk niet wou.. bij koorts dus boven 38,5 prikken ze niet.. Arjen had 38 en ik wil van t weekend geen ziek kind haha ach als ie ziek word kan ie er niks aan doen maar neem geen risico dat ie door die prikken erger ziek word.. @ Triska fijn dat Aaron goed geslapen heeft! -- Arjen heeft vandaag maar 1x anderhalf a 2 uur geslapen.. lijkt wel of hij overgaat van 2 naar 1 slaapje.. op zich wel lekker maar hij lijkt het nog net niet helemaal te trekken alhoewel hij nu wel lekker speelt.. Hij had net nog iets verhoging 37,7 maar volgens mij is t echt van de verkoudheid en tandjes.. hij is de laatste paar avonden lang wakker ligt ie gewoon te kletsen in bed haha maar hij slaapt dan smorgens wel lekker uit ruim 8 uur zondag zelfs 9uur! heerlijk! Ga zo ff boerenkool maken hmm
L. is van 6 maart ipv 7 maart. Er mag ook wel L. staan ipv haar naam. suzannes: L. ligt al maanden in een 4 seizoensslaapzak van puckababy. ik zweer erbij. ze heeft daaronder een romper,pyjama,sokjes aan. kamer is denk ik 19 graden ofzo..nu doe ik er vaak ook nog een deken over. maar gebruik al maaaaanden geen lakentje meer. al dat gedoe ook over geen dekbed bla bla..een laken met nog een deken kunnen ze zich veel eerder in rollen en in de war schoppen..