Hoi hoi Wij blijven ook lekker thuis. Net een heel klein kinder pakketje gekocht gaan we als t donker is met Jarno afsteken.. grote sterretjes enz.. @ Pluutje dat las ik ook idd een sporters hart.. haha ik heb in mn jeugd wel eens gesport maar nu ook niet ach misschien moet ik me er ook niet zo druk over maken maar als ik me niet lekker voel idd dan ga ik ook uit m`n dak!.. nou ga hier nog ff puinruimen en ff opletten of er iemand van het middelste pakeerplekje weggaat zetten we de auto mooi in de midden. Fijne avond!!
liedjepiedje, leuke traktatie! hier ook thuis, krijgen mn mams, schoonzus en kids en beste vriend van manlief op visite, dus wel gezellie! Iedereen alvast een superuiteinde en spreken elkaar in ieder geval volgend jaar .
Allemaal een hele fijne jaarwisseling! Wij gaan een paar uurtje naar mijn so's, en dan bijtijds weer terug zodat zeker onze kleinste puk lekker in haar eigen bedje kan slapen Tot volgend jaar!
ik heb vanmiddag appelbeignets gebakken en zometeen oliebollen. hebben stokbroodjes paar flessen champie. om 21.00 komen vrienden van ons hier. ik hou van holland kijken vind ik altijd wel leuk. halen L denk ik wel eruit voor het vuurwerk losbarst. als ze zich rot schrikt en recht op in bed zit vind ik echt zielig!
Iedereen alvast een mooie en veilige jaarwisseling! De hapjes en de drankjes zijn binnen. Bergje oliebollen op tafel en wij zijn voorbereid op een oudejaarsfeestje in etappes. We laten de kleine Plu in zijn slaapzak zijn feestje bouwen tot 22:00u, dan gaat zijn vuurwerkpakketje de lucht in, een glaasje Cars-bubbels en een oliebol, dikke kussen van papa en mama en dan is 22:30 zijn feestje over. Sim ligt al wel op bed, geheid dat die bij de eerste knallen om middernacht het op een brullen zet, dus die halen we er dan uit en heeft dan haar feestje. De Pluutje jr. slaapt echt o-ver-al door heen. Genoeg vuurwerk voor een avondvullend programma... wij gaan het licht zien worden, want de pijlen en potten van de afgelopen 3 jaar liggen nog in de schuur. Ieder jaar gaan we trouw naar de vuurwerk-boer en ieder jaar na twaalf-en steken wij onze neus buiten de deur en denken: 'nah, volgend jaar'. Dit jaar moet het gebeuren, anders kunnen we volgend jaar een vergunning aan gaan vragen voor alle knallers in het schuurtje En meiden, geniet ervan! Vanavond weer gewoon aan de champagne i.p.v. de sprankelende Jip&Janneke drank. Proost, iedereen!
Haha @ Pluutje hier ook eindelijk weer aan de bubbels! Heb er nu al zin in haha doe maar voorzichtig dan met al dat vuurwerk je hebt genoeg -- Helaas ligt Jarno hier op de bank.. Meneer krijgen we niet stil in bed Heb er al 3 kwartier naast gelegen zodra ik me iets veroer in aanstalte om weg te gaan zet meneer het op een brullen!! niet normaal meer.. Het was hier redelijk stil rond 19:30 dus meneer naar bed gedaan het is inmiddels 20:44 en slapen homaar.. Heb em flink een pak slaag op z`n billen (luier) gegeven maar zelfs dat maakte geen indruk hij kwam na 2x gewoon nog z`n bed uit (deed dus niet zeer ) Hij haalde echt het bloed onder m`n nagels vandaan.. ben benieuwd vanacht.. als wij slaap willen hebben denk ik dat hij tussen ons in ligt. Arjen is echt heel anders die leg je in bed en slaapt.. haha Of hij doorslaapt dat denk ik niet alhoewel Jarno wel de afgelopen 2 jr door t vuurwerk heen heeft geslapen.. maar nu.. pff Dus heb net wel lekker een bak koffie en een oliebol naar binnengewerkt maar met de hapjes (toastjes en chips e.d) wachten we nog maar ff.. @ Juffie ook lekker die hapjes!! Jullie eten gewoon de hele avond? geniet ze! @ Niki wij hebben J toen gewoon laten liggen en als ie begon te huilen er gauw in en em ophalen.. reageert ze op t vuurwerk? Ik denk dat ik nu niet meer weer kom voor 2012 dus bij deze een heel goed uiteinde en gezond nieuwjaar!!! en niet te veel drinken he
Nou ik zat hier aan de cars champagne hahaha,mwah was redelijk te doen hehehe! Gelukkig nieuw jaar iedereen, hier is t nu eindelijk rustig, kids wilden beide niet slapen, aangezien een paar rotjochies uit de buurt t nodig vonden om met molotofbommetjes aan te komen bij ons op t schoolpleintje voor ons huis grrr, die zaten dus elke keer rechtop in bed, dus maar naar beneden gehaald, nu maar hopen dat een beetje uitslapen me gegund is .
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! We hebben een mooi jaar achter de rug. Jordy heeft gewoon doorgeslapen.De oudste is de hele avond op gebleven,die was helemaal in de ban van al het vuurwerk.Voordeel was dat we allemaal lekker konden uitslapen tot half 10. Dat 2012 ook weer een mooi jaar mag worden voor iedereen!!
Ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar vol met liefde, geluk en gezondheid samen met jullie gezin!
Krekeltje: knap van L zeg Dani: hier ook vrijdagavond al trubbels met het vuurwerk. Uiteindelijk heeft R2 bij ons geslapen want die was echt bang. Afgelopen nacht ook nog zo. Was echt zielig. Is misschien de leeftijd (en de aard van het kind ook natuurlijk) want R2 is ongeveer even oud. Pluutje: wow, Sim gaat snel dan. Hier was R2 ook zo'n klauteraar. Die kon met 11 maanden al zelf de hele trap op klimmen. Dat gaat zijn zus hem gelukkig niet na doen Regan zit ook nog steeds in 68 Liedjepiedje: dat is een leuke traktatie Allemaal de beste wensen Hier geen bubbels op, maar wel Jip en Janneke drank, want omdat ik al op was vanaf 4.30u leek me dat nie zo een goed idee hihi. En mijn man grapt dan ook altijd dat dat gevaarlijk is, want R2 is gemaakt met oud en nieuw na een overdosis champagne De kids hebben meegeproost. (Op Regan na, want die is door alles heen geslapen) R2 is de hele avond wakker geweest want die was bang, en R1 hebben we om 23.30u wakker gemaakt. Ze vonden het wel heel bijzonder dat ze midden in de nacht op mochten zijn. Uiteindelijk hebben we vanmorgen kunnen slapen tot 8.45u. Toen werd Regan wakker
Ik zat te denken. Is het misschien leuk/handig om een lijstje te maken met geboortedata? Want ik weet van bijna niemand wanneer de kids jarig zijn. Misschien is het handig als de lijst klaar is dat hij dan in de openingspost komt? Wil je hem aanvullen op data? Liedjepiedje: Z is 2 februari jarig.
Hier trouwens ook een madam klimgraag. Vorige week stond ze al op haar kleine stoeltje. Via de blokkendoos ging ze op haar knietjes op het stoeltje en daarna met haar voetjes. Terwijl ze de rugleuning vast hield. En we lieten haar regelmatig in de gang spelen want dat vond ze erg leuk. Maar dat doen we ook niet meer want gisteren lieten we haar de trap opklimmen terwijl wij achter haar stonden en ze klom zo tot 4 treden hoog!! Zo dat was duidelijk, we moeten een traphekje aanschaffen, heel snel!
Even zo vrij om een nieuwe opzet te maken voor de verjaardagen, wel een goed idee trouwens Liedje 2 februari Z liedjepiedje 6 maart Kira Sjalleke
De beste wensen voor het nieuwe jaar!! @ Lijstje goed idee! hebben we bij de andere mama`s ook! Misschien de lijst kopieren uit ander topic? Arjen 19 jan was de 1e geloof ik? Arjen heeft ook door alles heen geslapen. Slaapkoppie en vanmorgen hoorde ik em ook pas 8:45 das uitslapen!! Manlief heeft in Jarno`s bed geslapn en Jar bij mij Scheiterd. Hij heeft dus op de bank geslapen van ongeveer 21:00 - 23:20 toen werd hij wakker wij keken ondertussen gewoon tv. Hij at nog lekker een halve oliebol haha en hebben samen vuurwerk gekeken uit dakkapel. daarna heeft ie ff oma gebeld en kwart over een lagen we lekker allemaal te pitten Heb wel lichte hoofdpijn want heb in m`n eentje een flesje bubbels leeggemaakt vond het jammer om te laten staan @ Blondie ja op deze leeftijd hebben ze veel fantasie en kunnen ze bangig zijn idd.. ach nou ja t is maar 1x per jaar als t goed is dat vuurwerk! @ triska vervelende jochies op dat plein @ all een fijne dag!!