dag dames, wat vervelend zeg al die zieke kindjes.. hopelijk mogen ze snel weer beter worden. en wat een nachten zie ik voorbij komen.. pff moet dr niet aan denken, t zou me wel behoorlijk breken denk trishka.. fijn dat ze een datum plannen.. idd aftellen nu.. en succes als het zover is!! De oudste is weer naar school geweest vandaag, ze zijn op bezoek geweest bij de brillenwinkel..en een schitterend diploma dat hij heeft gekregen, voor assistent haha. zn eigen bril in elkaar maken en de glazen testen wat grappig dat ze zulke dinge doen op de kleuter school... hij was helemaal trots op zn diploma Hier@ vanavond op 6 uur gaan werken... verder relax dagje.. mooie statistieke weer.. moet over 3 weken naar bureau.. ben benieuwd. wij zijn 4 jaar getrouwd (in mei word t 5 jaar)
ik heb hier een half wagenpark aan kinderwagens dus heb er 2 op marktplaats gezet om te kijken wat ze doen. maar wordt nu gek van de mailtjes en telefoontjes..zit er aan te denken om een maclaren xt te kopen..ook zo relaxt voor op vakantie. heb ook een bugaboo met reistas erbij die ik kan meenemen maar is toch weer meer gedoe.
Niki. Jullie hebben pas die loopwagen gekocht. Is het wat? Is hij stevig? Ik wil er ook zo een bestellen voor haar verjaardag.
Hen leuk die brillentest. Liedje gelukkig wat meer geslapen. En bedankt voor L er weer inzetten Vraagje: wanneer gaan ze over op een volgend bed? Ik weet het, ben er heel vroeg mee. Maar heb een bed gezien die helemaal in stijl is van haar kamertje en dacht, leuk als kinderkamer. Kan de rest zo blijven. Ze hebben een 90x 2.00 normale maat dus, en een kleinere 0.60 x 1.60. En showroom. Is het gek dit alvast te kopen voor later? Wat kiezen jullie? Een juniormaat of gewoon 1 pers??
Ik zou wel eerst een juniorbed. Daar kunnen ze geloof ik best ene poos in. Anders is het zo groot gelijk. Als het echt een uniek bedje is die over 1 a 2 jaar niet meer te krijgen is dan zou ik het doen. En natuurlijk als je plek voor opslag hebt.
krekeltje: ik wil graag een twijfelaar voor L. kan ze voorlopig nog even mee vooruit. en dan een brocante. liedjepiedje: die kar is super! ze kan erop zitten,deksel openmaken en daar dingen in de kar stoppen. ze heeft er net een hele tijd mee gespeeld en hij kiept heeeeel weinig. eigenlijk nooit.
Perfect. Dank je wel voor je antwoord. Dan ga ik hem voor haar verjaardag bestellen. Vanavond even met mn man kijken welke we willen.
Onze oudste ligt nu nog steeds in het juniorbed, die schuift door naar Kira zodra die uit het ledikant kan en dan krijgt zij een nieuw groot bed
@ krekeltje, mijn zoontje ging met 19 mnd over naar een juniorbed en slaapt daar nu nog in (is nu bijna 3). Bed gaat tzt naar zijn zusje en dan krijgt hij een 1pers.bed. Hier was er 'noodzaak' een juniorbed te kopen omdat zuslief in aantocht was en zijn ledikant kreeg, anders had ik hem denk ik wat langer in het ledikant laten liggen en gelijk een 1pers.bed gekocht.
Ja, ik heb plek voor opslag (hoewel de zolder wel steeds voller wordt.) Op zich is haar kamertje klein en dus een juniorbed zou beter passen. @sjalleke, hoe oud is je oudste?
Hey Groot bed Jarno is toen ie 2 werd naar een groot bed gegaan, vinden het onzin om eerst een peuterbed aan te schaffen weer extra kosten.. Arjen kwam er aan en we wouden hem optijd wennen maar goed ook want uiteindelijk kwam Arjen 3 weken eerder! Ik heb het bed gewoon opgemaakt met aan de onderkant een kussen en knuffels dus dan lijkt het ook iets kleiner. ging meteen goed! Als ze er niet uithoeft zou ik haar nog een tijdje erin laten hoor.. In principe kunnen ze er tot een jaar of 3 in liggen geloof ik.. en dan door naar groot bed thnx voor de felicitaties! heb een grote fkes grolsch gekocht 1,5L haha (beugel) en chips en zoute droppies kan ie weer ff vooruit ik heb voor onze trouwdag 2 bossen bloemen gekregen en een orchidee ook leuk! van manlief krijg ik nog bloemen als de rest is uitgebloeid haha -- @ triska fijn dat je nu een datum hebt kun je lekker aftellen. Hopelijk houd je het vol! @ gebroken nachten.. vervelend he.. sterkte! hier vanacht heerlijk door kunnen slapen.. hopelijk vanacht ook moet morgen om 7:00 op m`n werk zijn.. kids er ook weer vroeg uit.. @ Pluutje hoe is de nacht gegaan? @ debby oh sorry lees dat je man nog moet.. dacht dat ie al geweest was wel fair dat ie zo eerlijk is maar minder leuk voor jou. Hopelijk vind je gauw iets om te doen.. leuke hobby ofzo? -- Oh ja goed nieuws! vandaag naar de ha geweest.. blijf benauwd enz.. dus ik krijg andere puf en moet opnieuw longtest doen maar vroeg haar of zij niet naar de uitslasg scan wou kijken omdat ik zo zenuwachtig ben Nu belde ze vanmiddag dat ie goed was!! pff opgelucht. Alleen iets minder... er was heel duidelijk te zien dat er nog een fikse neusbijholte ontsteking zat ze vond me ook nasaal klinken.. dus ze wil met graag naar de kno arts hebben.. Nu nog een week aankijken omdat ik langzaam opknap, en als tniet beter word naar kno.. Fijne avond!
@dani, wat fijn dat de scan goed was! Vervelend van de bijholteontsteking, maar dat is niet heel ernstig gelukkig. En gelefeliciteerd met je trouwdag en manlief natuurlijk. @krekeltje, ik heb nog niet nagedacht over een groot bed, maar als een juniorbed beter past dan kan ze daar vast nog heel wat jaren in slapen. Verder is er niet zoveel blijven hangen, ben een beetje moe... eerste werkdag na de vakantie.
hoi allemaal, nog niet helemaal bijgelezen maar las iets over een groot bed. Nathan lag al ruim voor zijn 2e verjaardag in een gewoon 1 persoonsbed. Wilde niet dat hij het idee kreeg dat hij uit zijn ledikant moest voor Matthijs Vond het zelf niet nodig om een peuterbedje te kopen. Wij hebben geoefend in ons logeerbed. Ging meteen goed en toen dus een nieuw bed gekocht. Lees zo nog even de rest bij maar ga daarna op de bank. niet helemaal fit en moe. Wennen weer werken na 2 weken vakantie.
Mijn doel is bereikt: Onze Regan is de enige Regan van 2011 Saillant detail: De naam Reese staat precies boven Regan Voor andere geinterresseerden: http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20alfabetisch.pdf Lavendel: oh jee, dat zijn echt de mindere berichten *digiknuf* Iosola: Ik vond Pilates niet zo. Het is wel heel goed voor je lichaam maar ik hou meer van uptempo bewegen Dani: de zalf werkt perfect, het is al bijna helemaal weg Gefeliciteerd met je mans verjaardag En gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum, heb je nog wat leuks gedaan? Balen van je KNO perikelen mar gelukkig was de longuitslag goed Debby: woensdag of vrijdag kan hier ook. En dan op zo'n kinderochtend? Iemand anders van hier ook interesse in een meet bij Ballorig in Houten? Mg2011: bedankt voor het compliment Fijn dat het met je nicht beter gaat Trishka: fijn dat je man niet naar het buitenland hoeft Hoe voel je je nu? Anders toch even vragen of je een nachtje mag slapen in het ZH, daar knap je echt van op. Succes met aftellen Och arme Jessey, gelukkig gaat het al wat beter met hem Hen: geen tips, heb zelf ook geen idee wat ik Regan moet geven ... Pluutje: hoe is het nu met Sim? Liedjepiedje: fijn dat de nacht beter is gegaan, ik hoop dat dat zo blijft Krekeltje: gezien mijn ervaringen met de jongens, blijft Regan zo lang ze kan in het ledikant. En dan in ieder geval zeker tot na haar 3e verjaardag. De jongens zijn toen wel meteen overgegaan in een groot bed.
Yeah! Er zij maar 23 Kira's geboren vorig jaar En Krekeltje ons oudstje moppetje is 5,5, 113 cm lang dus dat past nog wel even
Naam van mijn dochter komt 178x voor, je kan hem ook op een andere manier schrijven en dan komt ie nog vaker voor. Naam van mijn zoontje daarentegen is maar 35x gegeven afgelopen jaar. Altijd leuk om te lezen zo'n lijst he. Maar oh my god wat staan er weer namen tussen! Ik bedoel ehhh.... Roegayya Oemme Koelsoem Zah- of een Rodayennezjelie
... maar blijft zij de enige? met Roegayya Oemme Koelsoem Zah-, had je toch minder risico genomen Toch een R4??? wel een gave 'hekkesluiter'