even globaal bijgelezen. Heb knallende koppijn. Heb gisteren alcohol gedronken. Nu heb ik geen kater maar als ik alcohol drink dan lig ik verkeerd in bed ofzo en dan wordt ik wakker met een mega vaste nek. Blegh. Populaire namen: sja wat moet ik daar nou over zeggen met emma en sam Maar de 2e namen zijn tenminste wel origineel. (die kwamen 0 en 1 keer voor ) Alle meisjesnamen die ik in aanmerking heb genomen staan in de top 10. Dus ik ben gewoon niet origineel. Had ik nog een meisje gekregen nu denk ik dat haar sophie had genoemd... sja. foutje is wel erg maar ik las ook iets van prince nog wat... ook erg hoor...
Maar dat foutje, zou dat niet gewoon een ''foutje'' in de lijst zijn? Kan niet geloven iemand zo zijn kind noemt en ten tweede dat ze dat toelaten! Zambieni en fopbertus is ook erg, vreselijk! Hier was ooit trouwens iemand die hun dochtertje venerdi wouden noemen (vrijdag dus) dat heeft de gemeente niet toegestaan. @debby, oh die van ebay is ook leuk!! Mooi! Ikzelf vind die met die bloemenprint iets te veel van het goede. Maar dat merk bonnie jean heeft volgens mij wel leuke feestelijke jurkjes. In de gaten houden voor als eli wat groter is (lees kan lopen) Hier net lasagne gemaakt, moet mezelf inhouden niet heel de schaal op te eten. Elisa is er trouwens ook van aan het smullen (had geen zin om apart voor haar te koken vandaag)
haha ja hij is erg druk. Maar moet zeggen dat hij op de foto wel drukker overkomt dan in het echt bonnie jean vind ik ook leuk. Emma dr eerste verjaardagsjurke was van bonnie jean. Maar als ze groter worden vind ik het minder. Bonnie jean kan je veel beter op ebay kopen he... uit amerika, veel goedkoper incl verzenden. Net zoals je kate mack veel beter uit hong kong kan halen. 13 euro incl verzenden voor een bikini waar je hier 60 euro voor betaald.
vind deze heel vrolijk eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices en deze vind ik ook heel mooi, NEW Bonnie Jean baby girl black white red bow glitter party occasion dress | eBay maar vind ik niet in haar maat. Leuke jurkjes iig!!
oohhh wat leuk! Toevallig! Ik denk alleen dat mijn vriend me voor gek verklaart als ik dat jurkje speciaal voor haar verjaardag koop.
waarom? vind je het te duur? is dollars he dus iets goedkoper. Ik baal wel want heb dit jurkje net verkocht. Had het leuker gevonden om t aan jou te geven... sorry. Over geld kan ik niet meepraten. Ieder heeft zijn budget. Maar ik vind wel dat bij een verjaardag een verjaardagsjurk hoort.
ik vind het zelf wel meevallen met de prijs. Maar hij vind snel iets overdreven. Ga eens kijken hoeveel het in totaal is met de verzendkosten erbij. Simpele bolero erop en klaar. Jammer dat je hem al verkocht hebt, maar dat konden we natuurlijk niet weten vantevoren. Hoe valt die maat eigenlijk?
ik heb ook al een verjaardagsjurk gekocht voor L. iets rustiger dan die ik voorbij heb zien komen..ben er helemaal verliefd op want hij hoort (echt toevallig) bij de taart die we willen. bij de jurk hoort ook nog een grijs bolero'tje en legging van hetzelfde merk.
die is ook mooi! Van welk merk is ie? Net even uitgerekend, zo'n 41 euro zou het zijn. Valt me reuze mee. Eens kijken wat vriendlief vanavond zegt. Mocht ik hem niet dit jaar bestellen dan doe ik het volgend jaar..
die jurk is van s&d le chic. Ik vind hem ook leuk. Echt super he zo een bijpassende taart! (Al kreeg ik van iemand het commentaar dat het niet echt een kindvriendelijk thema was...stom wijf hehe)
ik vind die taart en de jur ook mooi maar ook ik zou het eerder voor een volwassenen gebruiken (ben ik nou ook een stom wijf? ; ) )
iosola je moet ook niet overleggen met je man over prijzen Ik heb gewoon een budget en geef uit wat ik wil. En als ik wat verkoop gaat het ook in het potje. (ok budget is wel hoog hihi voor beide kids samen is het 690 euro per kwartaal...). En wat ik betaald heb voor de verjaardagskleding... Eerste verjaardag denk ik 30 euro want toen was de dollar nog lager. 2e verjaardag 70 euro maar daarna weer voor ditzelfde bedrag verkocht. 3e verjaardag 35 euro. Voor Sam nu een broek van 35 euro (in de sale) en een shirtje van 22,50. Sja goedkoop is het niet, maar ik vind een verjaardag wel erg speciaal. En wij kunnen het betalen.
haha ja nee joh mag je vinden maar diegene zij het op een heel stom belerend toontje. Wou dr een pets voor dr hasses geven haha.
ja dat zei iemand idd over die taart van mij!!! ik vind dat totaal niet...juist stijlvol..! iedereen heeft al een taart van een tekenfilm figuur... debby: idd s&d !!! ik vind dat een leuk merk!
@niki, Dat iedereen voor een dezelfde vrolijke (tekenfilmfiguur) taart gaan vind ik best logisch hoor, dat past voor de meeste het beste bij kinderen. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak anders zou het er maar saai uitzien in deze wereld. En even voor de duidelijkheid, ik vind hem ook mooi, alleen ben ik meer van die nijntje taart die je liet zien. @s&d, leuk merk idd! Nou hier genoeg genixt, ga nu eens wat doen hier.. Oh heeft iemand hier trouwens gel of acrylnagels? Heb al een gel gehad en zit er nu aan te denken een laagje acryl over mijn eigen nagels te doen. Dan breken ze niet een hele tijd af, vroeg me alleen af of ik dan weer voor gel of deze keer dan toch voor acryl zou gaan.
iosola: ja is ook fijn dat iedereen een andere smaak heeft. nu ze 1 worden beseffen ze het nog niet zo en kennen ze die tekenfilm figuren nog niet (of ze moeten elke dag voor de tv zitten) maar als ze 2 wordt dan zal ik er ook aan moeten geloven.haha ik heb al jaaaaren acryl nagels..wil en kan echt niet meer zonder.