De februari 2011 moekes deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Krekeltje, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    louloumay

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    mohamedahmed

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emma heeft voor volgend jaar al een dora taart uitgezocht... dus ik moet er ook aan geloven... (ik haat dora!) en ik heb ook nog een dora pyama besteld voor dr... t is toch erg met mij ;)

o en ze heeft voor sam een koekiemonster taart uitgezocht. Ik zat taarten plaatjes te kijken en toen zag ze een koekiemonster taart. Die is voor Sam! zei ze. En nu is het telkens als we het over sam zijn verjaardag hebben "sam krijgt een koekiemonster taart he?" dus vrees dat ie die ook krijgt ;)

4. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @niki, weet dat ze het nog niet beseft maar vind hetzelf gewoon zo vrolijk, bv die nijntjetaart, jammer dat ik 90 euro voor 15 personen wat te duur vind anders had ik hem laten maken!
    Wbt nagels, hoe vaak laat jij ze opvullen? Denk dat ik deze keer dus voor acryl ga...

@debby, ja hier ook een cars pyjama, sokken, sloffen. Zolang het niet echt kleren zijn vind ik het allemaal wel ok.

Hier net hele leuke dingen voor mezelf gezien voor aankomende lente en zomer!

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb geen tips ofzo op mijn nagels ze haalt de oude set eraf en zet er daarna weer nieuwe acryl op. ben niet zo van de gel.

6. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even alleen een reactie op alle geweldige jurkjes…

@ Debby & Iosola, wat een leuk merk dat Bonnie Jean, kende ik helemaal nog niet! En Debby dat setje voor Kerst volgend jaar (Jottum denk ik?) is ook helemaal geweldig!

Oh en Niki, die jurk is ook leuk en die taart dan, jammie!!! En idd stijlvol hoor, hou ik wel van!
    S&D vind ik ook een heel fijn merk ja, erg leuk en valt ook mooi.

@ tekenfilmfiguren, sokken, sloffen en pyjama’s vind ik idd prima (hier ook volop van Cars, Bob de B etc), maar daar blijft het bij ;)

Ik heb nog geen echte verjaardagsjurk, ga morgen maar eens op internet speuren.
    Morgenochtend eerst naar het CB, prikjes, bah!

Nu tijd voor WIDM!

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, hier ook volop, ook cars schoenen, tsja kids krijgen hun eigen willetje he ;) .

27 januari wordt ik ingeleid! 26 januari gaan ze controleren hoe t ervoor staat met mn baarmoeder, dan kunnen we ons ook voorbereiden op een lange of snelle inleiding. Ons meisje doet t voor de rest hartstikke goed dus das wel fijn, wou dat ik t ook zo goed deed hahaha. nog ff twee weekjes volhouden en zoveel mogelijk hulp regelen en dan kunnen we eindelijk van ons meisje gaan genieten!

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Werken is enorm wennen, ben ook erg brak. Is ook niet gek, we hebben al 5 nachten amper geslapen. Vannacht ons meisje er weer uit gehaald, na 1,5 uur blijven hoesten. Waar je ook bent in huis, je hoort het overal doorheen. Ze ligt nu ook vreselijk te hoesten, dus ik bereid me voor op een nog ergere nacht L
    Voordat ze naar bed ging had ze ook nog 38graden, niet echt heel hoog. Maar weet nou niet of het van het prikje komt (dinsdag) of dat het een griepje/verkoudheid is.

@ Patje, heftig, gecondoleerd en sterkte ermee!!
    @ Thriska, mooi vooruitzicht die datum!!! Zet um op met je laatste loodjes en voor je het weet hebben jullie je meisje in je armen liggen!

9. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @debby, vind dora wel meevallen, hoop dat elisa nooit gek gaat worden van hello kitty, die vind ik vreselijk!

@trishka, jeej de datum is er! Hoeveel schatte ze je meisje nu? Kom op meid, nog eventjes!

@lavendel, beterschap!

@niki, nee tips wil ik niet, gewoon een laagje over je eigen nagels heen. Ook geen french ofzo of ze moeten het heel netjes zetten dat het niet zo nep lijkt.

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden, welterusten ik ga echt mijn bed opzoeken, hoop dat we allemaal een betere nacht hebben!

gelukkig nog 1 dagje werken en dan is het weekend!!

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lavendel. Ik duim voor een hele goede nacht!!!!

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    iosola: naturel is idd ook mooi. heb ik soms. meestal french.

wie heeft er trouwens nog facebook die nog niet in mn lijstje staat?
    :)

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    lavendel knuf, hopelijk gaat t snel wat beter met je kleine, heb dr waarschijnlijk overheen gelzen maar krijgt je kleine ook pufjes tegen de benauwdheid/hoesten?

iosola jaaaa, spannend allemaal hoor, echt aftellen nu! kleine werd op t moment op 2600 gram geschat, dus das netjes! ennuh, je wilt niet weten wat voor een knuffel klaarligt in dr bedje hehehe :D :cool: , hello kitty! :p

14. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Thriska, spannend! Je hebt nu een datum om naar toe te leven.

Ik schrik echt enorm van de prijzen die jullie noemen:$
    Debby, dat is bijna 3000 per jaar!
    Wat een hoop! Moet je lekker doen hoor, als jullie het kunnen betalen.:) Maar hier gaat dat een beetje anders:)
    Gaat dan zitten in een grote aanschaf of verbouwing aan huis ofzo.
    En ik vind 43 euro voor een jurk ook echt veel. Koop meestal iets van 5-10 euro en als het écht heel leuk is, bijv voor haar verjaardag dan mag het 15 kosten. Ze dragen het ong 3 maandjes en dan is ze er weer te groot voor. Ik weet dat jij ook veel verkoopt, maar hoeveel krijg je er voor terug dan?
    Ik vind er echt enorm schattige jurkjes bijzitten, maar vind dat L er in haar 15 euro jurk net zo lief uitziet. :p

Nagels: ik heb acryl gehad toen we trouwden. Vond het echt niks. Steeds als ik mijn haar op een staart deed bleven er haren achter mijn nagels hangen. Aan de kant waar je nagel begint, dus overgang naar je vinger. Mega irritant en heb dus ook heel snel nagelremover gehaald.

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier wel 1 jurkje gekocht voor kleine meid van 50,-(sttt niet tegen manlief zeggen hehehe), das dr eerste pakje die ze aankrijgt. voor de rest ook idd rond de 10/15 euro, voor nu.. maar als ze wat ouder worden en groter betaal je nu eenmaal ook weer meer voor kleding, broeken van de mannen kosten hier regelmatig 30 euro nieuw, nu heb ik t geluk dat we veeeel neefjes hebben dus dat de kleding vaak van de een naar de nader gaat( die er nog netjes uitzien dan) dus meestal zorg ik dat ik dan zelf 1 keer nette kleding koop voor verjaardagen etc, de rest krijgen we over t algemeen.

16. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik schrok ook van die bedragen hoor krekel! Wel heerlijk als het kan natuurlijk. Maar bij ons ook meestal 5 tot 10 euro. En voor haar verjaardag een rokje van 20 euro. Maar dat is een uitzondering :)

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @thriska, de laatste loodjes voor je, weet je nu een datum? (of heb ik er overheen gelezen??)

@kleren, hier heel wisselend, ik koop regelmatig in de uitverkoop voor de kids schoenen en kleren op de groei. Heb laatst bij de duthler leuke inkopen gedaan, alles voor de helft van het geld. Mooie meisjesspijkerbroek van eager beaver voor 25 euro! Dat vind ik meer dan genoeg voor een spijkerbroek. Voor Pim zoek ik ze nog goedkoper want die slijt broeken bij het leven.

Ik heb vandaag een spookfactuur ontvangen, ik kende het bedrijf al niet en ben ff gaan googlen en ja hoor een nepfactuur.
    Je zal er maar intrappen, dan ben je 279,65 armer.

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lavendel, slaap lekker!!

@thriska, ik lees net de datum, fijn dat je die nu hebt en dat alles goed gaat!

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Niki: leuke combi

Debby: en dan moet sam ook een koekiemonster shirt aan ;)

Trishka: Fijn dat je een datum hebt. Ik hoop voor je dat het inleiden een beetje wil vlotten.

Niki: sta jij al bij mij op facebook?

Patje: kreeg je die factuur gewoon met de post?
    Waar ging dat over. Zouden mensen dat dan zomaar betalen?
    Vreemd zeg...

Net 1e inwerkdienst gehad en nu ga ik proberen nog een paar uurtjes te slapen.

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @blondie, van het nederlands bedrijven register, maar dat bestaat helemaal niet.
    Hoe ging het inwerken?

Job heeft tot 6.45 geslapen!!!!!! Heerlijk zeg!!

Deel Deze Pagina