De februari 2011 moekes deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Krekeltje, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wow, al 7 stapjes!!
    Job heeft net in de box een hoekje om gedaan staand! Ik had hem even rechtop gezet en ik moest op zolder ( daar staat ook een box) nog even snel mijn haar doen, en toen stond ie ineens aan de andere kant van de box!! Moest wel lachen, had ik niet verwacht.

Ben vanmorgen lekker met Femke even weze zwemmen, nou ze is zeker toe aan het diepe, zonder kurkje zwemt ze zo naar de andere kant!
    Ben heel benieuwd wanneer ze naar het diepe mag!

We gaan zo op vistite dus za Femke even bij het buurmeisje ophalen. KOm vanavond wel ff weer buurten.

2. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Patje, wat een knappe job en femke!

Bah, krekelman en ik vandaag ruzie gehad. :(

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Hè bah wat naar Krekeltje..
    Zit er iets in de lucht? Hier rommelt het ook..

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hier hangt het niet in de lucht, vanavond maar vroeg naar bed jongens, eerst ff praten en voor de rest moet je bij Thriska zijn geloof ik.....:D;)

Vandaag een heerlijke dag gehad, wel een kl#te nacht, maar dat kwam ook door de leeren lampe gangers. Zaten ze lekker belletje te lellen, dus om 3.30 klaar wakker. ( en een paar keer door gekneur van Job)
    Vanmorgen dus lekker gezwommen en vanmiddag gezellig bij vrienden op de koffie geweest, we zijn er nu net een klein uurtje weer dus we hebben daar ook gegeten. De kids hebben heerlijk samen gespeeld ( 7 in totaal).
    Dit gaan we vaker doen, en dan bij hun in huis want hun hebben een speelkamer en lekker de ruimte in de tuin. Iedere keer zorgt dan iemand anders voor eten ( we waren met 3 stel).

5. Krekeltje

Ja vind het echt rot....
    Ruzie was ook waar L bij was, maar we hebben niet echt onze stem verheft ofzo. Maar toch vervelend....
    Zaten net wel gewoon weer samen op de bank hoor.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wij hebben eergister ook even goed lopen discussiëren hoor.

ananas: gefeliciteerd! Wat leuk!!! Heb jij trouwens facebook?

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Debby: Ja ik wil ook echt héél graag Sam eens irl zien:D en natuurlijk alle andere febbaby's en hun mama's;)

@Trishka: Wat knap zeg van Aaron!!! Fijn dat het gisteren zo gezellig was;) Ik versta echt niet dat jij dat nog kan of nog zin in hebt hahaha natuurlijk gelukkig voor jullie als koppel maar ik moest er niet aan denken:D:)

@Datum: Ik ben elke dinsdag thuis dus dan zou het voor mij wel gaan in de week en anders moet ik maar even een dagje verlof nemen maar dan moet ik het wel wat op voorhand weten.

@Niki: Ik heb ook facebook je mag me altijd toevoegen hoor (naam= joke van de vyver)

Ik zit hier ondertussen weer te wachten op een telefoontje van mijn dienst.... Weet weer mijn uren niet voor vandaag, begin het zo stilletjesaan wat moe te worden hoor! Steeds wachten!
    Emeric lijkt vandaag iets beter, zijn gisteren naar de dokter van wacht geweest en het arme mannetje heeft wat vanalles... Keelontsteking, vocht achter rechteroortje, slijm op zijn longetjes... heeft nu antibiotica en siroop voor zijn slijmpjes los te maken...
    Vandaag nog geen koorts dus tot nu toe is hij beter.
    Mijn vriend is vandaag thuis met hem.
    Tot vanavond meiden!

8. Krekeltje

bah jojo

Ik vind het wel leuk jullie te ontmoeten! Moet alleen wel kijken wanneer, en hoe ik er kom. (en wat de kosten zijn)....
    Is ballorig ook al leuk voor een baby van bijna 1 of vooral voor de oudere broers en zussen?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    krekeltje sam vind ballorig ook geweldig!

jojo: blegh balen zeg!

nou hier gaat het lekker. Hele nacht slecht geslapen door renos sterrilisatie vandaag... en dan belt er net iemand dat het niet doorgaat! Wordt verplaatst naar de 31e omdat de dokter er niet is. Is toch erg?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hebben ook wel eens discussies waar de kids bij zijn hoor. Niet gillen en schreeuwen tegen elkaar maar wel boos.
    Sja... ze moeten volgens mij ook leren dat je het soms niet met elkaar eens bent en dat je het daarna weer goed maakt...

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    dat meen je joh van de operatie, lekker k*t van ze.. Je bent dr al niet blij mee, maar goed als t dan gebeurd laat t dan maar snel over zijn.. moet je nu nog langer wachten zucht...

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Grappig dat ik jullie allemaal hoor over optrekken en staan.
    Regan maakt daar helemaal nog geen aanstalten toe.
    Heb het vanmorgen wel even besproken op het KDV want ze gaan bij ons met 1 jaar over naar een nieuwe groep (van 1 tot 4 )
    en ik wil eigenlijk dat ze dan toch zeker dat ze dan kan staan. Anders heb ik liever dat ze iets langer bij de baby's blijft.

Balen van de ruzies en de discussies ...
    Ik heb mijn man het hele weekend niet gezien, heb op beide dagen 12 uurs diensten gewerkt.
    Heb de kids ook erg gemist.

Patje: fijn dat het zwemmen zo goed gaat

Krekeltje: je zou met mij mee kunnen rijden maar dat is wel een stuk de " verkeerde" kant op

Debby: nou dat is ook lekker zeg....

Zo mijn inwerkdiensten zitten er op.
    Nu mag ik zelfstandig aan de slag.
    Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen :cool:

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Debby! Nee, dat is toch slecht dat ze nu pas bellen! Helemaal voor niks in de stress! En voor niks vrij gevraagd. Wat een drama!

Jojo. Ach... arm mannetje! Hopelijk werkt de antibiotica snel! Veel beterschap!

Lavendel. Hoe is het met je kleine zieke meisje?

Krekel. Beroerd is dat discussies. Is het weer een beetje opgelost?

Meeting. Ik zou het op zich wel leuk vinden maar heb de auto alleen op vrijdag en zaterdag of als mijn man een week weg is naar het buitenland.
    Debby. Ik pb je mijn mailadres dan kijk ik wel of ik die data kan.

Patje. Wat super knap van Job!! Hoe ging afgelopen nacht?

Hier trouwens iets heeeeel irritants. Wij hebben een lage loungebank en Z kan daar nu opklimmen! Dus nu kunnen we alleen nog aan tafel veilig zitten met een boek of laptop. En we moeten telkens mega opletten omdat ze er anders afdendert. Dat is dus al een keer gebeurt. Iemand tips om het te voorkomen om maar gewoon laten gaan?

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Blondie. Super dat je nu alleen aan de slag mag! Zie je het zitten? Heb je er zin in? Zo heftig trouwens twee twaalf uurs diensten!!

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik ben weer begonnen met een webshop erbij! ik richtte me vooral op kraamkado's en babyartikelen en nu ga ik me richten op beddengoed voor baby's en kinderen. van wieg tot 1 persoons. dekens,lakens,hoeslakens,dekbedovertrekken etc. en dan alle bekende merken!

verder geen last van een blue monday ofzo..had er zelfs nog nooit van gehoord hihi. net lekker alle boodschapjes voor de hele week gedaan en nu bezig met dingen voor de webshop

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hi meiden,

@meeting, jammer dat het zo ver weg is, had jullie graag irl willen ontmoeten!

@blondie, spannend, nu sta je er helemaal alleen voor!

@ruzie, hier ook weleens hoor, en denk ook dat het soms goed is als ze zien dat er na de ruzie het ook weer goed gemaakt wordt.

@debby, bah vervelend dat het niet doorgaat!

@bv, hier gaat het heel goed! Eli drinkt nog wel 's nachts maar aan mijn borsten te zien wordt het steeds minder. Vind ze nu wel erg slapjes. Komt dat strakjes nog wel goed???

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    iosola: Bij mij komt het niet meer goed met mijn borsten vrees ik:(

liedje: denk dat ze het toch moet leren. Je kunt niet alles verbouwen/ anders neerzetten vind ik.. Maar ja steeds vallen is wel erg zielig natuurlijk. Lastig;)

18. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @juffie, ik hoop dat het goed komt! Doe van die oefeningen, smeer bio oil... hopen dat het iig een beetje helpt.

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    JOB stond vanmorgen in de box!! IK ging de auto even uit de garage halen en toen ik terug kwam zag ik nog net dat ie voor het eerst echt rechtop stond!

@liedepietje, als ze erop klimmen, leer dan hoe ze er weer af kunnen. DRaaien en dan eerst met de beentjes eraf. Zo hebben wij tot nu toe onze kids leren trap op trap af omdat wij een trapje van de keuken naar de kamer hebben en ik dan niet telkens het traphekje dicht kan doen. ( is zo'n kiddyquard iets anders past er niet) Die van ons konden dus zelf de trap al af toen ze konden kruipen dus als je ze maar vaak genoeg even helpt leren!

20. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Patje. Dat is een goede tip! Thanks! Dan ga ik dat maar oefenen!
    Wat goed van Job! Zo leuk om alles te zien ontdekken!

Spelen jullie kinderen trouwens goed zelf? Hier wil Z vooral alles waar ik mee bezig ben. Als ik achter de laptop zit wil zij ook, als ik een boek lees moet zij dat boek. Ze gaat dan helemaal aan me hangen. Ik negeer haar op zo'n moment of ik leid haar af met ander speelgoed of ik ga even met haar spelen. Maar ze speelt nog maar weinig uit zichzelf.

Leuk Niki dat je weer aan je webshop gaat werken.

Deel Deze Pagina