Gefeliciteerd met de jarigen Pluutje: Regan ook prikken gehad ja. En zij werd er juist een beetje huilerig van. Dat heb ik nog nooit meegemaakt (ook met de boys niet) Jojo: is niet korter voor jou maar dan hoef je niet het hele stuk alleen te rijden. Ik heb een 7 persoons auto dus dat past wel
Even kort! Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday, Happy birthday, Happy birthday to you!! Mijn serenade voor de jarigen! De melodie moet je er even zelf bijdenken!
Ja, hier ook! aan het eind van de middag ineens. Huilen niet te stoppen. Beentjes voelen niet niet hard, rood of gezwollen aan. Ze ligt inmiddels te slapen. Maar dit is dus voor mij ook voor het eerst. Ik dacht eerst nog hoopvol dat ze er wederom zonder verschijnselen doorheen zou fietsen, omdat ze zo hyper en opgewekt door de kamer vloog...
Hoi! bedankt voor de felicitaties.. 1 jaar!!!!! zo wat een dag! Vanmorgen gauw gezongen en naar t werk haha getrakteerd op kdv en vanavond heeft Arjen zijn cadeau uitgepakt. hij vond er (nog) niet veel aan, dus lekker gedouched en naar bed. Vanmorgen gaat de tel m`n pa ik dacht eerst die belt om te feliciteren, maar niets bleek minder waar. m`n moeder is vanacht onwel geworden.. verdere info zet ik even op hyves.. het gaat nu goed met dr en ze is thuis gelukkig.. @ jojo wat fijn voor je! nieuwe job!! goed zeg oh en bij Emeric op kdv zou ook wel lekker zijn toch?! @ Pluutje zo een hoop opgekropte frustratie komt er uit hahahah @ Liedjepiedje jammer dat je de melodie er niet bij doet haha thnx @ meeting de 27 kan ik helaas ook niet. maar voor jullie veel plezier! Zo ik ga nu ff J op bed leggen en een bakkie leut drinken ben dr wel aan toe.. collega was ziek inval en dat hoop gedoe.. mij kun je opvegen.. Fijne aaf!
Hieperdepiep HOERA voor Arjen!!!! een dagje met gemengde gevoelens voor jou dus Dani. Wat heeft Arjen gekregen??? Ik lees zo even op hyves. @jojo, een nieuwe baan zou fijn zijn. @trishka, wat is dat toch met die mensen die hun eigen leven niet interessant genoeg vinden :x. En hoe dom moet je zijn als je denkt dat er een gyneacoloog te vinden is die een bevalling vervroegd zodat de kraamvrouw naar een bedrijfsfeest kan. Zo kwam eigenlijk alleen even online om Arjen te feliciteren, dus nu ga ik aftellen tot Rs verjaardag
wow de eerste al weer jarig, time flies.... happy birthday! lisa mag 1 feb naar cb...dus statts geen idee...
kom even speciaal jarige job en mama van jarige job feliciteren HIEP HIEP HOERAAAAA VOOR ARJEN Dani, gefeliciteerd met je grote kleine man! Leuke dag gehad? hoop morgen bij te lezen en te reageren, maar ben vandaag naar huis gestuurd door mijn baas mag morgen ook niet terugkomen, moet van hem bijslapen. Blijkbaar zie ik er zo verschrikkelijk uit, verder heb ik al 2 dagen bijna tot geen stem. En sinds vanmiddag overal spierpijn en buikpijn, misschien wel griepje. We hadden net 1 redelijke nacht weer kunnen slapen, nadat we 9 nachten geen oog dicht hadden gedaan, begint onze kleine meid 2 nachten geleden weer opnieuw met spoken. Ditmaal met krampen, vannacht ook 2,5 uur rondgelopen. Vraag mij sterk af of dit normaal is. Vanavond van 19-20.15u ook weer. Zo zielig, en snap niet waar dit nu ineens van komt. En wat je er aan kan doen...ja niks, heel frustrerend. manlief en ik zijn kapot, dus wij duiken zo ons bed in zijn verder de zieken onder jullie weer opgeknapt?
En nu even ego.. Vanmorgen de allergrootste schrik van mijn leven gehad.. Ik ben met Kira boven, bezig met het ochtendritueel.. En dan kruipt ze gezellig wat rond als ik mijn laatste dingetjes doe..zo ook vanmorgen..Maar wat heeft deze ontzettendvreselijkstomme mama niet in de gaten? Dat onze oudste bij het naar boven komen het traphekje niet goed heeft dicht gedaan.. dat merkte ik dus pas toen ik een kindje van de trap af hoorde rollen.. Gelukkig zat ze alweer rechtop voordat ik de trap af was gevlogen maar we hebben met z'n 3-en een flink potje zitten janken van de schrik.. Ze is nu een beetje gehavend, klein schaafwondje bij haar oog en een bult of wat.. Wordt er gewoon nog akelig van, heb haar vandaag ook wel duizend keet van die trap zien rollen, bah
@sjalleke, oh nee toch!! Gelukkig niks aan over gehouden, ze zijn ook nog zo flexibel, maar kan me voorstellen dat je ff moest brullen. Ik heb het hier ook soms hoor, dan vergeet Femke het hekje gewoon soms dicht te doen en ben ik met Pim ofzo bezig. Dikke knuf voor jou!! @meeting, ik ga even kijken of ik Femke van school ga houden, denk het wel, neem ik haar gewoon mee. Komt er nog iemand vanuit de regio Deventer/zwolle?
@Sjalleke: doet je hart het nog?? Wat moet jij geschrokken zijn! Ben je nog met d'r naar de ha geweest? Dat zijn altijd van die k*tdingen, je gaat even op in je werkzaamheden, heel even de focus op iets anders en je hebt het gewoon niet in de gaten... Ik zou er graag een zesde zintuig voor te ontwikkelen, dat je direct aanvoelt als dat kreng niet goed is gesloten... maar zo werkt dat helaas niet. Hier wordt hij ook nog wel eens een enkele keer vergeten, en meestal ben ik de boosdoener Arme jij, maar ook arme LmS, dat meisje moet ook enorm geschrokken zijn. Ik denk de builen en schrammen Kyra eerder over zijn dan jouw buikpijn iedere keer als je er aan denkt! En lieve schat: iedereen die meent te moeten denken, dat overkomt mij niet... woont of op een flat of plaatst zich buiten de werkelijkheid. Het levende voorbeeld van het ongeluk in dat verdomde kleine hoekje!
Owww, Sjalleke! Super beroerd zeg!! Je schrikt je echt naar! Ik moest ook wel een beetje lachen om deze zin. Gelukkig zat ze alweer rechtop voordat ik de trap af was gevlogen Bij mij is ze nog niet de trap af gevallen, maar soms valt ze zo hard dat ik minstens denk dat ze en gat in haar hoofd heeft en dan huilt ze maar even en heeft ze gewoon last van haar moeder die haar wilt troosten, dan heeft ze echt zoiets van: blijf van me af, ik wil verder met mn leven....haha! Maar rot is het wel! Je schrikt zo!
Dank jullie Arjen heeft de autotransporter van Little tikes gekregen. zal morgen nog wel wat foto`s plaatsen. @ Sjalleke ai wat moet jij geschrokken zijn!! gelukkig is met de kleine alles goed.. sterkte! @ Lavendel gauw je bed in dan beterschap!
@Sjalleke: Wat moet jij geschrokken zijn!!! Gelukkig valt het wel mee en lijkt jullie kleine meid geen pijn te hebben! Een ongeluk zit echt in zo een klein hoekje! Is zo gebeurd.. @Lavendel: Beterschap! Hoop dat jullie snel weer fatsoenlijk kunnen slapen! @Blondie: Zou wel leuk zijn om samen te gaan heb er dan al een hele trip alleen opzitten en Emeric zegt nog niet zo veel terug @Meeting: Meiden word het nu zeker de 27ste? Is maar omdat ik een beetje op voorhand mijn verlof moet aanvragen @Dani: Ga zo even lezen op hyves. Beetje dubbele dag geweest voor jullie dus... @All: Bedankt voor de felicitaties ivm de nieuwe job allemaal Kijk er wel naar uit hoor maar weet natuurlijk nog niet wat ik juist ga krijgen een eigen groepje of een vlinderfunctie binnen het kdv maar och zal allesinds beter zijn dan wat ik nu heb Nog even een vraagje; krijgen jullie kids ook zo'n woedeaanvallen??? Man wat kan Emeric kwaad zijn Gaat dan echt gillen en gooit zich met zijn hoofdje achteruit en alle andere bijhorende scenario's! Hij blijft dan ook gillen en huilen tot ik hem opneem Word er soms turelure van! Ga nu nog wat tv kijken en dan naar bed
Even heel kort..... Jojo van hart me je nieuwe baan, wat een opluchting! Je had het echt niet fijn, dit is een goed vooruitzicht! Hieperdepiep HOERAAAAAA voor Arjen. Dani, ik ga zo even naar hyves kijken.
Hey @ Jojo ja hier ook van die drift aanvallen hoor.. zo gillen krijssen en zich op de grond gooien.. pff zo eens ff bellen naar m`1n ouders hoe t gaat.. fijne dag!
sjalleke: wat een schrik he en wat voel je je dan rot! liv is met 7 maanden een keer van onze hoge boxspring gevallen op dr hoofd! wat voelde ik me rot en was ik bang..
@ Lavendel, beterschap! @ Sjalleke, woooow, wat schrikken zeg!! Ongeluk zit in zo'n klein hoekje, Linde is met 8 maanden een x van de commode afgevallen, terwijl ik er gewoon naast stond! Schrikken! Gisteren op CB geweest, alles goed, Linde 10.230 gram en 75 CM lang. Vraagje: Linde drinkt tussendoor uit een tuitbeker. Nu gaf de KA aan dat we al eens moeten gaan oefenen met een ''echte'' beker. Daar bv. 30 cc in geven en dan de rest geven in fles. doen jullie dat al? Ik vind het best vroeg al, een echte beker.
@ Suzannes cb begint er idd met 9 maand al over omdat het goed zou zijn voor spraak ontwikkeling.. tuitbeker krijgen ze ook niks van hoor Wat we hier doen is tussendemiddag de melk of karnemelk uit een open beker geven, voordeel ze leren hoe ze uit beker drinken, nadeel is dat ze het zelf willen doen en dit een smeerboel word, en ze t nog niet zelf kunnen.. zou het gewoon eens een x proberen.. mooie stats trouwens