@ Dani, thanks! betreft meeting, lijkt mij ook erg leuk, maar ben afhankelijk van werk enzo en we gaan volgende maand verhuizen. Prik dus maar gewoon een datum, kijk ik tzt of ik kan aansluiten. Houten is wel lekker om de hoek, dus dichtbij!
Sjalleke, wat een schrik, sterkte! Suzannes, heb ook weleens de tip gekregen om met yoghurt in een open bekertje te oefenen, omdat dat wat minder knoeit. Ik heb het nu overigens nog niet geprobeerd hoor, rietjesbeker gaat prima.
@ananas gefeliciteerd met je zwangerschap,grappig de eersten melden zich nu al weer met nieuwe zwangerschap. @Thriska kun je beetje volhouden? @Arjen is jarig!!Van harte gefeliciteerd en hele fijne dag!! @Sjalleke wat schrikken zeg pfff...Je maag draait zich om. @Lavendel beterschap gewenst! @Hier vanmorgen is Jordy weer naar cb geweest.Prikjes vielen gelukkig mee.Hij doet het heel goed,liep iets voor.Het is een lange vent 79 cm en kwa gewicht niet aangekomen,10 kilo.
Februari 2011 kids 19-01-11: Arjen (dani) 11kg, 78cm (9 jan '12) 22-01-11: Joep (Rins) 29-01-11: Roan (Siep) 9,6 kg 77 cm (13 jan '12) 01-02-11: Maartje (Marjolein) 02-02-11: Elize (Michele) 02-02-11: Z (liedjepiedje) 10.595 gram, 74 cm (11 jan '12) 06-02-11: Sven (Tassie) 09-02-11: Sim (Pluutje) 8.315 gram, 75 cm (19 jan '12) 11-02-11: S (Lavendel) 12-02-11: Sam (Debby) 9.230 gram, 74 cm (16 jan) 13-02-11: Regan (Blondie) 8.305 gram en 72 cm (19 jan) 14-02-11: L (Krekeltje) 8775 gram en 75 cm (16 januari) 18-02-11: Emeric (Jojo) 19-02-11: Elisa (Iosola) 19-02-11: Jordy (Mama1)10 kilo en 79 cm(20-01-12) 20-02-11: Aaron (Trishka) 21-02-11: Matthijs (Juffie) 22-02-11: Lisa (Mc Guyver) 23-02-11: Linde(Suzannes) 10.230 gram en 75 cm (19 jan '12) 23-02-11: Mirjam(Hen30Sep) 28-02-11: Jari (Patje20) 10.630 gram en 73 cm (1 december) 03-03-11: Job (patje) 06-03-11: L (Niki) 9,5 kilo, 75,5 cm 06-03-11: Kira (Sjalleke)
suzannes: ot nu toe was geloof ik vrijdag 27 januari 10.00 uur t beste. ik zit er aan te denken om een bugaboo donkey te kopen en als we een x een 2e willen heb ik meteen een duo wagen. heb nu 2 kinderwagens dus die verkoop ik dan. een urban jungle en bugaboo cameleon.
ik heb net gisteren op mijn werk gehoord dat ik verplicht ben een cursus te gaan volgen en die valt precies op de 27e... balen Verder heeft sam vandaag 13 pasjes achter elkaar los gedaan... De hele tijd deed hij het niet meer en nu opeens liep ie zo naar mijn moeder toe. Denk dat het niet lang meer gaat duren voor ie echt los loopt.
Balen debby en knap zeg van Sam!! wat gaat ie toch snel! Ik baal een beetje van m`n werk, ben een beetje op zoek naar wat anders. heb steeds cursussen en die zijn verplicht tot in de late avond uurtjes.. bah.. weet dat het erbij hoort maar die reistijd en zoveel.. ach mag blij zijn dat ik werk heb denk ik dan maar weer
Knappe Sam!! Ja, dat kan natuurlijk niet Debby. Eerst afspreken en dan zelf niet komen. Tijd voor een nieuwe datum! Ik heb (weer) een nieuw bericht op onze hyves geplaatst.
ja jullie mogen wel gaan hoor als ik niet kan maar kunnen ook een andere datum doen... zucht baal er echt van. Stom werk... zit eeuwig thuis en nu ik eens wat heb moet ik een overe andere vage transitietraining doen. met overnachting ook nog.
Ananas@ Waauww.. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..gaat alles goed? Geniet ervan.. en goede zwangerschap toegewenst. Voor alle jarige jobjes: Nog van HARTE GEFELICITEERD!!! ze zullen wel goed verwend zijn Bureau..Ik mag volgende week donderdag. ben wel benieuwd.. ook voor onze dochter van 2,5.. even extra wegen.. hoop zo dat ze nu wel is aangekomen.. Vandaag@ is het alweer 9 jaar geleden dat m'n vader is gestorven.. altijd nare dag..dat zal altijd wel blijven ook denk heel de dag zit t door je hoofd te malen Verder@ hier gaat super!! op 1 puntje na dan.. dat mn ongi weer s komt. zit wel in de zenuwen.. normaal na de bevalling was t 4-6,5 week.. maar nooit erover heen..zit nu toch bijna aan de 8..denk binnekort ok maar s testen.. maar weet niet of dat te vroeg is, aangezien k nooit weet wanneer eisprong is geweest..en mocht t negatief zijn ga k me weer zorgen maken dat me lichaam nie helemaal klopt..toch mar ff wachten dan.. Kleine word zo groot.. gister deed ze paar stapjes los..ben zo trots op haar weekend weer werken..gelukkig mar 2 uurtjes per avond dus lekker veel relaxen overdag Zo bij mn zus TVOH kijken.. ben zo benieuwdd wie er wintt.. hoop zoo van Chriss!! Fijn weekend all
@Debby: Zei het ook al op facebook; wat een flinke Sam! Emeric is nu ook even stilgevallen met stappen dus wie weet doet hij dan morgen zoveel pasjes hahaha ivm meeting; prikken we wel een andere datum toch? Wil Sam echt eens zien @Suzannes & Mamma1: Mooie stats! @Suzannes: Veel succes straks bij de verhuis/nieuwe huisje @Hen: Spannend! Mischien toch zwanger? Zou ook even wachten met testen dan ben je wat zekerder. Mijn laatste ongi was trouwens alweer geleden van begin december maar ben dit wel gewoon ondertussen (pcos) @Krekeltje: Ga straks even hyves kijken. @Niki: Wat is de bugaboo donkey? @All: Eindelijk weekend! Wat keek ik daar naar uit! Morgen wel alle kids van mijn schoonzus hier dus zal hier druk worden in huis! En zondag soupér van de fietsclub waar men vriend bij is. Druk weekendje dus! Nu eerst effe eten kom vanavond nog even gezellig kletsen
jojo bugaboo donkey is de duowagen van de bugaboo die je ook als enkele wagen kan gebruiken. Ik wilde hem ook maar hij kwam pas uit toen sam al lang geboren was. Niki wil je niet eerst wachten tot je zwanger bent om een nieuwe wagen te kopen?
Pluutje: dat is sterk zeg. Sprak nog een moeder van een klasgenoot van R1 en haar zoontje had gisteren ook prikjes gehad en was ook huilerig. Zou het aan de dag gelegen hebben? Lavendel: beterschap Sjalleke: ooef dat is schrikken. Dat is hier ook mijn grootste nachtmerrie en ik hamer er ook steeds op bij de boys. R2 is trouwens wel een keer van de trap afgevallen, toen was hij een jaar of 2. Toen stond het traphekje naar de zolder open (die hoefde ook niet per se meer), alleen was het boefje er tussendoor gekropen naar de trap naar beneden en toen ik daarachter kwam riep ik hem en viel hij. Gelukkig liep het met een sisser af, en gelukkig bij jullie ook. Dani: is dat die mega grote van little tikes ? Die hebben de boys hier ook Jojo: dan spreken we ergens bij een carpoolplaats af en rijden we lekker samen verder Suzannes: bij de eerste was ik superfanatiek met het drinken uit een beker, maar nu niet meer. Ik laat het wat langer zo en dan drinken ze straks een stuk sneller en makkelijker uit een gewone beker. Debby: neeeeeee, die cursus KAN niet doorgaan hoor Maar anders pakken we een andere datum, wat was de 2e beste? Hen: knuffel voor jou
Iemand nog meegedaan aan de nationale IQ test? Ik doe ieder jaar mee, vind het altijd leuk om te doen. Dit jaar was ik iets slimmer geworden (of de test was makkelijker hihi)
Hmm! Tijd voor een nieuw forumnaampje dan maar?? Een kleine geste van mijn hand: Genie3 (of Kei3... is misschien meer van de onder de rivieren)
Hen een verdrietige dag dan. Niki, ik zou ook even wachten.... Blondie nee, niet gedaan. Waar kan ik die doen?
heb net gedaan, maar moet je daar 7 US dolars voor afrekenen? Daaaag, dat doe ik niet! Vorig jaar met de tv mee moeten doen, dan moest je de antwoorden sms-en. kostte 1 sms geloof ik. Toen had ik 138. En dat was hoger dan krekelman, hij had 120. Vond ie geloof ik niet zo fijn hihi