De februari 2011 moekes deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Krekeltje, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki heb je alleen de mono gekocht?

Voor je bugaboo moet je toch nog wel 500-600 kunnen krijgen op marktplaats en die andere wagen zal ook nog wel wat opleveren. Dan heb je niet zo heel veel hoeven bij te leggen....
    wel handig, koop je het tweede zitgedeelte gewoon pas als je bevallen bent! (als ze die kleur dan nog hebben)

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: ik heb idd de mono gekocht. en de bugaboo is voor 550 verkocht. heb de voetenzak wel gehouden want die is hetzelfde.
    de kidsit heb ik ook al verkocht(een keer gekregen). tegen die tijd dat ik een 2e krijg koop ik wel een 2e zitje.

ps ik ben je mail kwijt over de datumprikker. heb je die nog? en staat er al iets definitiefs?

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ga denk ik toch een speciale uitnodiging maken voor de 1e verjaardag van onze dochter, maar waar kun je uitnodigingen maken waarop je meerdere foto's op de voorkant kan plaatsen?
    dacht er over om 12 foto's te plaatsen, van elke maand een foto...maar misschien is dat wel teveel van het goede

heb net zo gelachen om mijn dochter, ik had haar op de grond op haar buik gelegd, en ineens ging het kontje omhoog. Warempel, ik helemaal blij, begin te klappen en zeg goed zo....ipv dat ze nu gestimuleerd wordt om haar beentjes naar voren te doen, neu hoor, ze kijkt mij aan begint te lachen en gaat ook klappen in d'r handjes. Lekkere meid is het ook:)

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lavendel. Ik heb net een topic geopend met show je verjaardagskaart. Er heeft nog niemand gereageerd. Maar ik heb daar mijn verjaardagskaart. Ik heb een 1 met daarin twaalf fotootjes van het afgelopen jaar.

En wat schattig! Je dochter kan dus al klappen! Mijn dochter vertikt dat dan weer! Wij hebben dat ook altijd dan zeg ik tegen mijn man:moet je kijken! en dan stopt ze meteen en komt ze naar 1 van ons toe!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Liedje, bedankt voor het topic zal eens kijken! Heb jij het met een programma gemaakt? Ben niet heel handig, heb net gekeken bij hema.nl maar zijn veel te weinig mogelijkheden.

eigenlijk wou ik geen speciale verjaardagskaart maken, maar verveel mij een beetje;) dus dacht ik laat ik ook eens gek doen;)

@ klappen, ja dat doet ze wel. Al een poos. Zelfs midden in de nacht:$ De afgelopen weken hebben we regelmatig haar uit bed moeten plukken 's nachts, en als ze weer rustig was begon ze fanatiek te klappen in d'r handen. Tja, sta je dan om 2 uur 's nachts:cool:

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lavendel. Ik heb het met gimp gemaakt. Als je het leuk vindt dan wil ik ook best iets voor jou maken hoor.

Ow die taferelen 's nachts zijn aan de ene kant zo schattig maar ook zooo irritant. Z had het in de periode dat ze ziek was ook. Stond ze rechtop in bed: tadaaa de dag mag van mij beginnen!

7. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Liedje heb mijn foto ook erbij gezet, maar die van jou is ook echt helemaal top.

En Milan kan een nieuwe woordje ( dat amp = lamp)
    hihih zo grappig nu doet die maar de hele dag dat amp zegen bij iedere lamp die hij tegen komt.
    en het hoord zich kei schattig aan, moest ik even met jullie delen haha

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he had mijn abbo verwijderd.;). Vond het al zo rustig:D Zo eerst maar eens bijlezen;)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kijk dat waren weer een paar pagina's bijlezen..

Lavendel: Hier ook een kindje dat hard en hoog kan gillen.. Maar tegenwoordig weer meer brr. baba, papa en mmma en mama als hij zielig is:D

Debby: echt zo knap van Sam. Wow vlotte knul hoor.

Dani: leuke foto;s. Lekker verwend:) Hoe vond Arjen de taart?

Vosje: wat een leuke kroon. Gezellig dat je weer mee komt kletsen.

pluutje: wow wat goed zeg van te voren koken. Hier altijd gehaast na het werk.. Komen nooit echt culinaire hoogstandjes van;)

cadeau: ik denk dat wij voor playmobil 123 gaan. Echt spelen zal hij er nog niet mee maar de dingen er in en eruit doet hij nu al wel.. Hij heeft de ark van Noach gekregen als kraamcadeau begint hij nu wel wat mee te doen. Alles bekijken en in zijn mond stoppen, haha:D

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Pluutje: ja absurd lang. Eerst werken van 3 tot 9.45u en dan als een zot naar Bergeijk gescheurd om samen met de boys en mijn zusje + dochter naar Dirk Scheele te gaan.
    Daarna nog lekker nagekeuveld en tegen de tijd dat ik thuis was, was ik helemaal gesloopt....
    (Het was nog zwaarder als een lange dag werken, die kids vreten veel meer energie)

Iosola: en hoe was de surprise?

Vosjemi: leuk je weer eens te zien, welkom terug
    R1 had dat ook met stroomkabels. Is even een fase, tot hij weer wat anders vind wat interessanter is.
    Ik vraag voor Regans verjaardag zo weinig mogelijk. Als ze toch iets willen geven dan het liefst een financiele bijdrage voor later.
    Mijn huis puilt nu al uit ;)
    Wat een leuke kaart zeg

Dani: dat is echt een vet coole truck!
    Leuke taart zeg, jammie jammie

Debby: goed dat Sam nu los loopt

Rins: nog gefeliciteerd

Liedjepiedje: dat heeft ze wel echt snel geleerd zeg

Lavendel: Regan gaat ook nog niet staan of zo, maar zelfs op het CB zeiden ze ook dat dat geen probleem was.
    Dus de ontwikkeling gaat toch in zijn eigen tempo. Fijn dat je je geen zorgen maakt, is ook niet nodig.
    Regan kan trouwens ook al heel goed klappen :)

Dirk Scheele was echt heel leuk. De jongens vonden het helemaal super.
    En mijn nichtje ook!

Welke meisjes/jongensmama wil er met mij ruilen??
    Ik heb nl een Cars loopauto, en zoek een meisjesloopauto.
    Iemand die interesse heeft om te ruilen?

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Juffie: De ark van Noah hebben wij hier ook, groot succes! Zo grappig want ik zet alle diertjes en mannetjes elke avond terug in de boot en wanneer hij dan 's ochtends opstaat gaat hij altijd eerst die 2 mannetjes eruit plukken en sluipt daar het hele huis mee door:p

@Lavendel: Heb zo met je te doen! Dikke knuf meid! Wat betreft je meisje; is niet abnormaal dat ze nog niet zo veel doet, kindje van mijn schoonzus is nu 15maand en staat sinds kort nog maar aan de tafel. Elk kind ontwikkeld anders, zij is wss veel beter in fijne motoriek en zoals je omschrijft handjes klappen; E. stapt al heel vaak alleen maar handjes klappen is hem toch nog net te moeilijk;)

@Gillen: Hier ook een stemvolume waar een sirene onder bezwijkt! Vraag me wel af wat de buren hiervan denken...

@Cadeau: Ik weet het echt niet... Kleertjes vind ik niet zo leuk dat koop ik altijd al, wil echt iets wat ons altijd herinnert aan zijn eerste verjaardag.
    Schoonmoeder wilt nu persé een gouden armbandje kopen voor hem terwijl ik dit echt liever zelf wou kopen is toch iets wat van ons moet uitkomen vind ik...
    Mischien ook een idee voor andere mensen; een gouden armbandje met naam en geboortedatum erin? Hier in België wordt dat echt zoveel gedaan.

@Verjaardagskaart: Ga er deze week ook eens aan beginnen, heb een idee in mijn hoofd maar nu nog goed krijgen..
    Iemand had hier eens een voorbeeldje gepost van een kindje met de letters O N E in zijn/haar handje, vond ik wel leuk en zou dit nu ook willen doen.

@Pluutje: Jij bent ijverig zeg! Hier 's avonds gewoon snelle kost, patatje, groente en lapje vlees;)

@Meeting: Dames is er nu al een nieuwe datum geprikt? Moet echt nodig verlof indienen dan;)

@Niki: Natuurlijk met de verkoop van je andere wagens heb je niet veel meer hoeven op te leggen. Echt een leuke wagen;)

@Debby: Las op facebook dat Sam stapt, raar maar waar... Emeric heeft vandaag ook de hele dag gestapt:D
    Ben benieuwd of we straks eens een stapfilmpje kunnen uitwisselen;)

@All: Vandaag soupér gehad van de mountainbikeclub van mijn vriend, was heel gezellig en Emeric is echt zooo flink geweest ben trots op hem:) Waren nog 3 koppels die kindjes hebben waarvan er maar 1tje ook hun zoontje mee hadden al de rest hadden hun kids uitbesteed. Hij heeft echt heel mooi gespeeld met het andere kindje en met de andere mama's, zo schattig:D
    Ohja en sinds een dag of 2 kruipt Emeric ook echt op handjes en knietjes echt grappig, heeft dit nooit gedaan tot nu:D
    Zoals hierboven geschreven heeft hij het stappen ook meer en meer onder de knie, waagt zich al aan grotere afstanden! Valt nog wel vaak hoor maar hij durft in ieder geval!
    Morgen weer een nieuwe werkdag, heb er zooo weinig zin in...

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha jojo zo grappig! Mijn loopfilmpje staat al op facebook ;)
    Sam valt trouwens niet. Als hij zijn evenwicht verliest gaat ie zitten. Maar ik denk dat onze jongens met hun verjaardag wel gewoon goed lopen al.

meeting: ik zal straks even kijken welke datum dan beter is.

Blondie: jammer, ik heb een unisex loopautootje, anders had ik wel kunnen ruilen met je.

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Blondie: Onze berichtjes kruisen elkaar net;) Helaas geen meisjesauto hier dus kan je niet helpen...

@Debby: Oh ga onmiddelijk eens kijken:D Mij is het nog niet gelukt om te filmen hij word dan heel erg wild en laat zich vooruit vallen:cool: Gekkerd!

@Vosjejemi: Nog vergeten reageren; als hij iets neemt wat hij niet mag nemen zeg ik heel duidelijk nee en zet het terug op zijn plaats, ik blijf het herhalen en moet zeggen dat hij nu heel goed snapt, hij kijkt me dan aan en wijst met zijn vingertje naar bv. de telefoon en gaat daarna zelf nee schudden:D

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb even gekeken en wo 1 en 8 februari geven nu de meeste beschikbaarheid.
    Zullen we 1 februari doen?

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Debby: Moet geloof ik wel lukken voor me dan moet ik morgen verlof aanvragen.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok jojo als je 1 feb geen verlof kan krijgen maar 8 feb wel dan doen we het 8 feb. Dan hebben we dan net iets meer beschikbaarheid.

17. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Realiseer me net dat ik de komende tijd heel veel weg ben voor mijn werk.. Dus ondanks mijn ja op de datumprikker kan ik niet garanderen dat het lukt :(
    Plu en ik kletsen in ieder geval de 27e bij dus dat is dan weer wel leuk ;)

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    sjalleke: hebben jij en plu afgesproken?

debby: had je voor mij die mail nog met de link van datumprikker?

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @debby, kan je mij die link ook ff geven?

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

Deel Deze Pagina