De februari 2011 moekes deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Krekeltje, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Waar gaan jullie naartoe met de meeting?

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik heb m ingevuld, is onder voorbehoud, weet zo niet precies mijn rooster uit mn hoofd

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vosjejemi ballorig houten is nu de deal maar misschien ging het nog veranderen omdat jojo dan wel erg ver moet rijden.
    Ga je ook mee? Moet je even op de link klikken kan je de datumprikker invullen.

4. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Debby dat zou heel leuk zijn.
    Maar dat vind ik wel een heel eind uit de buurt,
    woon zelf in limburg.

5. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Er is ook een ballorig in Venray!! :)
    Zou ik niet erg vinden.

Rins, van harte met Joep!!!

Wat een leuke vilten kroon echt super!

Debby, je filmpje van Sam is echt super.

Schoonmaken: ik geloof dat ons huis nog nooit zo schoon is geweest. Voorheen wel stofzuigen iedere paar dagen, maar dweilen doe ik nu ook echt vaak, en ik wil ook alles hygienisch hebben.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    schoonmaken: daar heb ik een man voor haha ;)
    Nee stofzuigen om de dag en dweilen 2 keer per week ofzo...
    maar wij hebben geen dieren.

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Debby: Lief dat je zo rekening met me houdt:) Kan kiezen hoor welke datum dus zeg maar wanneer het voor jullie allemaal het beste uitkomt dan vraag ik die dag aan.

@Vosjejemi: Oh uit Limburg? Ik kom uit Oost-vlaanderen (Lokeren)

@Krekeltje: Heb geen idee of dit nu dichter of verder uit de buurt is hahaha:D

8. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    jojogirl ja in de buurt van Heerlen-Maastricht woon ik,
    Dus echt in het puntje hihi
    Weet eigelijk niet hoe ver jij dan precies van mij uit de buurt woont,, mm tja mischien blond ;)

9. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Toedelss ik ben naar bedje toe.
    Morgen vroeg weer vroeg op oudste naar school enzo enzo.
    slaap lekker meiden.

10. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Niki: Sjalleke en ik gaan als kleine delegatie door op de geplande afspraak. We hadden al een keer een afspraak staan maanden geleden, maar daar kwam de waterpokken van de kleine Plu tussen. Dus nu de grote gezamelijke meeting niet door gaat de 27e, dachten wij dan zetten we zelf wel de koffie;)

@Schoonmaken: hier dagelijks de swiffer en/of de stofzuiger en toch minstens 2x per week trek ik een dweiltje over de vloer (op die vloer van mij zie je echt alles... en op de witte broekjes van Sim ook:))

@Lopen: jeemig wat lopen er al veel. Bij optrekken en staan houdt het hier wel zo'n beetje op. Ze zit net sinds een week of 2 op d'r billen.
    Ik vind Sim ook nog steeds een babietje (heerlijk), als ik sommige foto's hier zie, zie je echt al een dreumesje.

Ik ga Vosjes's voorbeeld volgen en naar bed: om 6 uur gaat er hier een wekkertje af.

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Als het venray gaat worden haak ik af, dat is voor mij weer veel te ver rijden.
    Ik hoor het wel.

En gaan we nog op dat andere forum verder met kletsen? Het is daar nog verdacht stil, hahah.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind venray ook wel erg ver... dat is voor mij ruim 200 km geloof ik... weet niet of emma dat redt heen en weer.

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    de 27e zou mij nog steeds heel goed uitkomen..:) eerst was dat toch de dag dat iedereen t beste kon?

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen,

ik wacht ff af wanneer en waar de meeting is en kijk dan wat ik doe..

meisjesmamas hebben jullie al een lijstje met kadoideen voor de verjaardag? ik vind het zo moeilijk....

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    zaterdag 28 kunnen er ook 6!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meeting: had de lijst nog niet ingevuld maar vrees dat het hier toch niets gaan worden. Ik werk 4 dagen en de dag dat ik vrij ben heb ik meestal geen auto. Verder moet mijn man de komende zaterdagen ook steeds werken en heb ik dus ook geen auto:(
    Venray is ook voor mij wel erg ver weg trouwens;) Net even gekeken, 212 km:$

17. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    #837 Vosjejemi, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    haha 212 km,, nee dat zou ik ook niet doen.

Wat een piep nacht hier.
    Milan slaapt echt altijd goed van 18:30 tot 7:30 en in het weekend wel eens zelfs tot 10 uur.
    Maar vanacht Meneertje werd om 3 uur wakker, heb hem om kwart over 3 wat melk gegeven en erna in bedje gelegd, daar heeft die dus nog tot 5 uur ligen spoken in bed..
    De oudste werd daar natuulijk door wakker,en die dacht ook wel eens even optestaan en op zijn kamer te gaan spelen:$:$
    Nou heb hem gezegd dat het nog heel vroeg was in de ochtend en of die nog wel even kon gaan slapen.
    En om 8 uur vanmorgen komt me man mijn slaapkamer op(Kwam van zijn nacht dienst af) en zegt, weet je wel hoelaat het is,Jerome moet zo op school zijn, oeps toen had ik me dus weer verslapen hahaha

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vosje: balen van de rotnacht. hier waren de jongens ook onrustig. Waar het aan lag geen idee:(

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@vosje das een vreselijke nacht...

hier eindelijk sinds WEKEN weer een goede nacht... wat knapt een mens daarvan op!

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vosjemimi, leuke kaart en wat een mooie kroon! Was je nog op tijd op school?

@lavendel, fijn dat je weer een beetje opknapt. Ik snap dat het irritant is als sommige mensen telkens weer vragen wat ze al kan. Mensen letten ook alleen op de grote mijlpalen zoals staan en lopen en niet op fijne motoriek enzo.
    Haha een applausje voor jullie, omdat jullie haar zo lief getroost hadden 's nachts.

@handjes klappen, dta doet die eigenwijs van ons dus ook niet he. Volgens mij moet hij het makkelijk kunnen, want hij klapt wel mijn handen tegen elkaar, doet "indiaantje" (oewoewoe roepen en dan telkens zijn hand tegen zijn mond), peutert allerlei sluitingen open enz. maar "gewoon" in zijn handen klappen ho maar...

@schoonmaken, ik overweeg om een pakje te naaien van swifferdoekjes, kan ons mannetje ook een bijdrage leveren in de huishouding.

@meeting, tja Venray is voor mij wel weer leuk te combineren... maar ook op woensdag werk ik.

Deel Deze Pagina