@ Debby ik ben vandaag wezen kijken, voor de toet toet auto´s En helaas pindakaas hun hebben ook niks meer, Maar ze zeiden wel dat ze weer komen plus een nieuwe serie. Maar wanneer weet dus niemand, heb ook nog 3 winkels gebeld en die hebben ook niks meer. We gaan van de week nog naar duitsland, kijk ik daar nog eens. @ tandarts hier gaat de rekning meteen naar cz, en als ik nog wat bij moet betalen hoor ik dat van me zorgverzekering. @ trishka beterschap met de kleintjes. @ nieuwe forum heb ik net gekeken maar er stond niet veel dus heb het maar even hier gemeld. Merk het wel als iedereen daar heen verhuisd. Hier stond Milan vandaag heel lang alleen, hij weet nu dat hij het kan, dus steeds vaker oefenen. Hij heeft trouwens hele korilige poep! vind het maar raar of is dat normaal.
Hi Meiden... Even snel bijgelegen, kijken wat er is blijven hangen... @verjaardagen, alle jarigen, van harte gefeliciteerd! Misschien iets wat laat maar beter te laat dan nooit! @cadeautjes, wij gaan dus waarschijnlijk voor het keukentje van janod. Zal ze nu nog niet zo veel aan hebben maar we willen wat ''groots'' geven en zou het anders niet weten. Wat jojo al zei, een (gouden) armbandje (wij hebben dit gegeven voor de doop). Wij hebben ook voor de doop een besteksetje van auerhahn, prinses anelli, gehad. Superlief! Je kan er ook een naam in laten graveren dus blijft ook iets voor later. @tandarts, hier werkt het dus allemaal anders, de tandarts betaal je hier zelf. @trishka, succes daarzo! En beterschap! @lopen, wat goed van de kindjes die dat al doen!!! Superknap! Hier houd elisa nog steeds mijn vinger vast en zodra ze die los laat wilt ze gelijk gaan zitten. Verder doet ze ook klappen en zwaaien. Zegt mama en papa (iets meer papa) en zegt meh (zodra ze onze kat semmie ziet). En ze gilt heel hard als ze ons ziet eten (dan wilt ze namelijk ook!). Meer is er nu even niet blijven hangen... Hier was het surprise etentje zeer geslaagd! Hij was echt blij en was er zelfs even van in verlegenheid gebracht! De taart was lekker en uiteindelijk ook mooi gelukt. Zie foto. Mijn schoonvader heeft voor iedereen willen betalen (20 man). Al met al een geslaagde avond dus! Gisteren (de echte verjaardag) hebben we wat rustiger gevierd en zijn we met zijn viertjes hier uiteten geweest.
niki blondie weet waar dat is. maart-april vind ik ook goed hoor. Zeg het maar. ontwikkeling: sam kan ook in zijn handjes klappen en zwaaien en nee schudden. Maar hij zegt nog geen woord. Ja wel mama en papa maar ik weet niet of hij ons daar daadwerkelijk mee bedoelt. Het los lopen vind ik echt bizar gaan. 3 dagen geleden deed hij het voor het eerst echt en nu al constant. Vind het zo grappig dat als ze iets doorhebben dat ze het dan opeens helemaal doen. Hij loopt zo de hele kamer door. Vind het ook wel bizar om te zien... haha mijn lopende baby (hij is natuurlijk maar 74 cm...). Emma is bij opa. Wij gaan morgen woonshoppen en dat is echt niet handig met Emma erbij. Dus nu heb ik sam even alleen. Ook wel eens lekker. Soms wordt hij een beetje ondergesneeuwd omdat Emma zo druk is en hij zo rustig. Maar hij heeft ook niet heel veel behoefte aan veel aandacht. Zit ik lekker met hem met zijn garage te spelen ziet hij iets anders, gaat hij daarmee spelen en is hij zo een uur zoet. vosjejemi: bedankt voor het kijken! Ja er komt een nieuwe serie, een helicopter en een brandweerkazerne en wegdelen. Maar die komen pas in het voorjaar. Vandaag nog even nagevraagd bij de intertoys maar ze zijn nog steeds niet leverbaar.
bij speelbaby staat trouwens dat ze in februari weer leverbaar zijn. Ik vind het echt enorm slecht van vtech. Dan laat je toch een berg van die autotjes/garages met spoed maken. Waarom moet dat in godsnaam 3 maanden duren?
Hey @ blondie wil je mij pben over nieuwe topic? @ Triska beterschap! @ Lavendel oei kort geslapen? @ Iosola leuke taart en top dast het feestje geslaagd was en je man/vriend verrast was! -- Hier zit Jar toch tegen een oorontsteking aan vooral de gehoorgang was errug rood.. hebben nu oordruppels gekregen is do niet beter dan antibiotica @ Juffie heeft matthijs ook last van de prikjes> hier ook prikjes gehad maar gelukkig niks geen verhoging oid.. afkloppen* kan nog komen Hier kwam m`n zwager ineens met een electrische vochtvreter aanzetten.. alleen dat ding slaat steeds uit haha eens ff vragen of dat normaal is..
Jij mag absoluut komen, we hadden voor het gemak bij mij afgesproken, maar dan verkassen wij gewoon weer gezellig naar Ballorig. Vindt Pluutje jr. ook gezelliger. Sluiten er nog meer mama's aan bij deze pre-meeting? p.s. druk eens op oke!
@dani, meeting Wijhe, daar is ook een ballorig....hahah. @lavendel, fijn dat jullie zo lekker hebben geslapen!! Hier zijn de nachten weer drama, meneertje is 2 weken niet verkouden geweest en toen heerlijk doorgeslapen en nu is het weer mis. Morgen ff de HA bellen, want het ligt dus echt aan de verkoudheid telkens.
@tandarts, ik moet ook eerst de rekening zelf betalen en dan krijg ik een gedeelte weer terug. Moet dan de rekening naar de menzis opsturen, maar meestal stuur ik eerst de rekening op en betaal iets later, dan heb ik het geld alweer op mijn rekening staan. Zullen we voor de meeting afspreken op dat ander forum? Is wat overzichtelijker.
Dani: ik duim voor je Pluutje: ik hou even een slag om de arm. Ben nogal vermoeid. Even kijken hoe ik me tegen het eind van de week voel. Siep: wat kost dan zo'n controle bij de tandarts? Zit er ook over te denken om de tandarts te skippen Iosola: leuke taart zeg Patje: dat is echt vervelend zeg. Dus het is de kunst om te zorgen dat hij niet verkouden wordt. Pfoe, dat is moeilijk
@iosola, leuke taart en fijn dat de verrassing geslaagd was. @blondie, rond de 20 euro geloof ik. Laatste keer was ik incl tandsteen verwijderen iets minder dan 40 euro kwijt. Ik heb echt nooit iets en ga ook maar 1 keer per jaar op controle. @patje, dat is vervelend zeg, hier volgt de ene verkoudheid de andere op. @debby, veel plezier met woonshoppen. @dani, beterschap voor Jarno @hier, je wil niet weten waar R nu mee zit te spelen... Hij heeft een heel kastje leeggetrokken en de ZWANGERSCHAPSTEST van moeder voor moeders gevonden. Daar kreeg ik toen een potje omheen zodat je hem kon bewaren en ik kon het niet over m'n hart krijgen hem weg te gooien. Toch maar even afpakken, vind het geen speelgoed .
willen sommige van jullie nog een baby? enig idee wanneer ongeveer? Ik vind het zo moeilijk..vind het ook een beetje eng..vond de eerste maanden best vermoeiend..bijkomen van de bevalling,7 maanden borstvoeding,nachten eruit..etc. dat is nu allemaal wat minder. vind het nu minder vermoeiend ondanks de kleintjes meer wakker zijn en actiever. je begint dan weer opnieuw,maargoed dat is over 3 jaar nog steeds zo,misschien nog wel vervelender omdat L dan bijna naar school gaat. ik denk dat we rond juli weer gaan 'oefenen'..dan beval ik als het allemaal lukt natuurlijk als L. net 2 is geweest.
@siep,dat is niet veel! (kosten tandarts zijn hier een stuk hoger) @debby, shopse! @niki, wij sluiten een derde niet uit, maar daar wachten we zeker nog even mee. Het leeftijdsverschil tussen luca en elisa is 20 maanden, is soms pittig maar wel heel leuk! Eerste maanden zijn idd vermoeiend, nu is elisa in een periode waar het wat rustiger is maar zodra ze beginnen met lopen is het weer met de rust gedaan. Hoe dan ook, je groeit erin, het gaat uiteindelijk allemaal vanzelf.. Nu ga ik snel wat koken...
Februari 2011 kids 19-01-11: Arjen (dani) 11kg, 78cm (9 jan '12) 22-01-11: Joep (Rins) 29-01-11: Roan (Siep) 9,6 kg 77 cm (13 jan '12) 01-02-11: Maartje (Marjolein) 02-02-11: Elize (Michele) 02-02-11: Z (liedjepiedje) 10.595 gram, 74 cm (11 jan '12) 06-02-11: Sven (Tassie) 09-02-11: Sim (Pluutje) 8.315 gram, 75 cm (19 jan '12) 11-02-11: S (Lavendel) 9025 gram, 75,5 cm (10 jan '12) 12-02-11: Sam (Debby) 9.230 gram, 74 cm (16 jan) 13-02-11: Regan (Blondie) 8.305 gram en 72 cm (19 jan) 14-02-11: L (Krekeltje) 8775 gram en 75 cm (16 januari) 18-02-11: Emeric (Jojo) 19-02-11: Elisa (Iosola) 19-02-11: Jordy (Mama1)10 kilo en 79 cm(20-01-12) 20-02-11: Aaron (Trishka) 21-02-11: Matthijs (Juffie) 10.480, 77 cm (23 feb '12) 22-02-11: Lisa (Mc Guyver) 23-02-11: Linde(Suzannes) 10.230 gram en 75 cm (19 jan '12) 23-02-11: Mirjam(Hen30Sep) 28-02-11: Jari (Patje20) 10.630 gram en 73 cm (1 december) 03-03-11: Job (patje) 06-03-11: L (Niki) 9,5 kilo, 75,5 cm 06-03-11: Kira (Sjalleke) kon de lijst laatst al niet vinden, maar nu kon ik um aanpassen
Jippie, 2e goeie nacht!!!! We waren bijna vergeten hoe dat was, maar heerlijk! @ tandarts, zo te horen is dat dus verschillend. Wij gaan naar een nieuwe tandarts, daar straks maar ff checken hoe het daar gaat. @ siep, niet verzekerd voor de tandarts. Heb je zon goed gebit? @ Niki, lekkerrrr zit jij mij ff bang te maken. Maar ze zullen vast niet moeilijk doen nu. Ik betaal ook netjes elke maand. @ Iosola, fijn dat de suprise party geslaagd was! @ Deb, hoe was het woonshoppen? @ dani, wat vervelend, jullie lopen ook wel wat af he bij de ha? @ Krekeltje, hoe is het vandaag? @ Patje, beterschap, wat zei de ha? Hier ook van verkoudheid naar verkoudheid en dus ook slechte nachten. Nu gaat het al 2 nachten beter. Maar tis tijd voor de lente! @ Siep, volgens mij wil je zoon je gewoon wat duidelijk maken?! Hij wil een brusje @ ander forum, gaan we stoppen met kletsen hier en verhuizen? Volgens mij volg ik het niet meer. En op hyves wordt er toch ook helemaal niet gekletst? Of ben ik nu zo blond en doe ik wat verkeerd?
@lavendel, oh... wil ie dat zeggen, nou Niki, dan heb jij ook antwoord Mijn gebit is wel goed ja, ik heb nog nooit een gaatje gehad . Net danoontjes gehaald voor de traktatie, voor de kids een danoontje met een sneeuwpop er tegenaan geplakt en voor de leidsters een zakje cup a soup met wat soepstengeltjes. Pfff...5 nachtjes slapen en dan is onze uk een grote uk. Hij stond trouwens net in zijn bed. Beneden lukt het hem niet om op te trekken, ik denk door onze gladde vloer, hij is al een paar keer weggegleden ondanks dat hij op blote voeten rondscharreld. Ik heb hem nu maar van die schoentjes / slofjes met leren zooltjes aangedaan, misschien gaat het dan iets beter. Is er nog iets wat nog meer antislip is?