Wat een uur om wakker te zijn! Ben doodmoe maar kan de slaap niet meer vatten... Trishka: nogmaals gefeliciteerd!
Hey Oh leuk Triska bevallen alles goed gegaan en met de kleine ook?? Nena leuke naam!! Veel geluk! @ Jojo hoe is het nu? naar om snachts wakker te zijn. hier ook de halve nacht wakker eerst Arjen die helemaal overstuur was en na een zetpil en een half uur op schoot is ie gaan slapen, Ik zelf heb weer ontzettend pijn in m`n gezicht.. heb de HAP gebeld krijgt nu paracetamol met codeiine.. zo ff ophalen. Arjen ligt in bed huilt af en toe.. kun je 6 dgn na de prikken nog last krijgen?? of is dit iets anders? Fijn dat de meeting leuk was! @ Debby jammer dat je dan nog curussen moet doen. alhoewel dit wel weer leuk staat op een evt komend CV @ Mg gave jurk! " krekeltje hoe is het nu met jou?? al weer iets beter? @ jojo trouwens nog een x van harte! xx
@ Trishka, nogmaals van harte! @ Debby, ah zo zit het in elkaar. Wat omslachtig joh, kan me indenken dat je dan al helemaal geen zin hebt in die cursussen. @ Suzannes en Dani, thanx! @ Dani, sterkte!
Oef,loop achter hier..Ik lees dat Thriska bevallen is!!!Gefeliciteerd meid,hoop dat alles is goed gegaan.Ik lees ook dat jullie een andere forum hebben?? Hier beetje druk geweest,het gaat niet zo goed met mn oma,ze ligt in het ziekenhuis met een longontsteking..Weet niet of ze het gaat redden,ze is 76 en sinds haar zoon (mijn vader)is overleden gaat het alleen maar bergafwaarts met haar... Verder met de kids wel goed gelukkig. Voor dejarigen in tussentijd van harte gefeliciteerd,wat een mijlpaal,hier nog kleine 3weken..spannend weer.
Dames van de ontmoeting in Ballorig: jullie zijn nog erger dan het KDV ! Er komen sinds vanochtend bellen uit de neus van mijn dochter, zo groen ... dat heb ik nog niet eerder gezien Zelfs de smurfensnot uit mijn jeugd, was niet zo groen als dat uit de neus van dochter lief. Btw: goedemorgen meiden, tijd voor het ontbijtje? @Siep: HAPPY BIRTHDAY voor de kleine R.! @Mamma1: oei, hopelijk komt je oma er weer boven op. 76 is nog veel te jong! @Debby: aan de ene kant goed dat je werkgever zo begeleid, maar aan de andere kant kan ik mij heel goed voorstellen dat je niet op al die cursussen en trainingen zit te wachten. Zeker niet als ze ook nog eens een aanslag op je emotie zijn. Heb je er uberhaupt wel iets aan gehad? Of was het een verplicht nummer? @Verjaardagsjurkjes: vergis ik mij nu of gaat iedereen er vanuit dat we warm weer gaan krijgen in februari... Ik zie allemaal hele leuke jurkjes langs komen zonder mouwen! Wat doe je daar onder?? Ik vind dat altijd een crime met die mouwloze kleertjes. @Susanne: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je dacht: bij een nieuw huis hoort een nieuwe baan?! Pik je meteen even de belangrijkste stressfactoren uit de stress-top-10 mee! Dus ook een beetje: sterkte
@ Pluutje, hihi.. wist je niet dat we een hele hete februari gaan krijgen dan? Ik doe er gewoon een lange mouwen romper en een maillotje onder. Ze draagt heel vaak mouwloze jurkjes zo. @ Siep, gefeliciteerd! Fijne zondag allemaal!
@plu> niet meteen onze kinderen de schuld geven hoor.. Mijn muppie was aan het spugen gisteravond zo zielig..
Siep@ gefeliciteerd met je mannetje Fijne dag! Hier@ ik mag zo weer gaan werken avonddienst van 15.00-23.00 Heb er veel zin in...morge avond ook werken, dan even wat minder..s ok wel s lekker dinsdag krijg de oudste hier onderzoek voor overdracht bureau naar ggd.. s middags vergadering kleertjes@ ze zijn binnen..en geweldig.. alleen is het de jurk niet geworden, doordat de dame zo mager is, staat t haar niet heel leuk.. Nu heb ik dat rokje van dezelfde serie, creme shirt, en blauw bolero, en kniekousjes, en gave haarband en nog een blauwe legging.. ze is voor de bruiloft af op jas en schoene na.. haha toch wel schrikke..zit al ruim op 120 euries voor haar hoop mar dat de kleine volgend jaar er ook nog mee kan doen...manlief vind t ammel niet zo nodig en te duur voor haar omdat ze eruit groeit uiteraard..maar ze zijn zoooo geweldig!!!..tja hij is heel anders opgevoed als ik.. voor de kleine heb ik bij de jola, kleertjes gekocht.. erg gaaf.. maar in verhouding heel goedkoop.. wilde ze voor zo laten dragen, maar ze passen zo goed bij de oudste meid dat k toch mar voor de bruiloft hou.. m'n mannetje ook weer tevrede... haaha dat is een ballonjurkje blauw met wit, legging wit, en shirt blauw.. moet alleen nog een bolerotje erop vinde.. dus zal dat rond de 40 euro worden, dan nog schoentjes en jasje...dan nog zoeken voor de oudste.. en mezelf..Haha heb wat te doen komende tijd Zouden jullie dat ook doen? of doen jullie voor een bruiloft altijd kleertjes kopen rond dezelfde prijsklasse? of gewoon wat je zelf erg leuk vind. de kleertjes van de oudste dame ging vanaf 92 dat past ze echt niet, ze hadden van die serie wel in kleiner, maar dat werd dan een jurkje, maar die vond ik zelf niet echt leuk. De kleine heb t toch niet zo mee, ze is smiddags er niet bij (vanwege kerk) en savonds ook op tijd weer naar bed, dus waarom bij haar "dure" kleren? aan ene kant wel jammer, maar op zich is dat van de jola ook erg gaaf... Zo heel verhaal hahaha.. fijne zondag allen!
Trishka@ van Harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! gaat alles goed? Geniet van je kraamtijd.. en uiteraard daarna ook
@ Thriska van harte gefeliciteerd met jullie Nena! Hopelijk is alles goed gegaan, geniet er van!! @ Siep, gefeliciteerd met je zoons verjaardag!! Een fijne dag! @ All, ik word gek van de antilekbekers van avent, morgen ga ik ergens wat anders halen want door het hele huis ligt melk of limonade...iemand ervaring met deze bekers? Nby Flip-It Beker 270 ml. Assortie | Nby Overige Artikelen | Baby-Dump of een andere tip? laatst heeft iemand een tip hier neergezet (blondie??) maar ik kan de blz niet meer vinden en weet het merk niet meer
siep: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie grote knul! Lavendel: Nadeel van die bekers is dat er altijd wat drinken in het rietje blijft zitten. Als je de beker dan open doet schiet er altijd wat drinken weg. Vond Nathan altijd een leuk spelletje Hier vond ik trouwens de avent beker met harde tuit nog het minst lekken. Alle bekers met zachte tuit bijten ze hier na een paar keer stuk waardoor het dus niet meer antilek is..
Ik heb nu een hele goede en goedkope van de action. Hewft nog niet gelekt. Het is een soort zachte tuitbeker voor 1,79.
ik heb een tuitbeker met zachte tuit, die is aan het lekker uit het gaatje wat bovenop zit. Eerst waren het druppies, en nu is gewoon een straal... juffie, klinkt logisch dat er drinken in rietje achterbijft, is ook niet handig, maar ik zou het fijn vinden als dochterlief gewoon kan drinken zonder dat alles er langssijpelt! iemand al begonnen met vingerverf/wasco? (zit meteen te denken...is dat nog leuk om te vragen voor 1e verjaardag?)
Ik vind het wel leuk om te vragen Lavendel. Ik heb het al wel een keer gedaan maar ze snapte er nog niets van. Maar over een paar maanden gaat dat denk ik wel beter.