@Iosola: wat knap al 3 dagen niet gevoed overdag! Hier nog niet gemindert eigenlijk lijkt zelfs alsof hij de laatste dagen meer drinkt Is niet zo lekker en heeft maar weinig eetlust de laatste 2 dagen dus geef ik er eigenlijk niet echt om dat hij nog zo vaak drinkt Heb het stiekem ook wel een beetje moeilijk... Mijn verstand zegt dat het wel welletjes geweest is maar mijn hart spreekt dat echt helemaal tegen... Begin nu te twijfelen of wij wel gaan afbouwen... Lastige beslissing! @Menu: Hij was idd héél lekker! @Liedje: Oh wat zielig voor Z. hopelijk is ze nu snel beter! @Suzannes: Verhuizen; spannend! Wat een mooi meisje is Linde! Van waar heb je die zwemband? Die is echt super! @Blondie: Haha moet er stiekem ook wel om lachen @Pluutje: Is jouw man al vroeg weg mss dat hij je 's ochtends niet helpt met de kids? @Brood: Emeric lust niet zo heel graag brood, eet veel liever een beschuitje. Kan dit kwaad? Heb al gedacht om mss eens een boterham te soppen in melk mss wil hij het dan wel? @All: Emeric is echt verschrikkelijk hangerig! Gaat om het minste huilen, weet echt niet wat er scheelt.. Er zit sinds gisteren ofzo wel ineens een tandje doorheen en het 3de bovenaan is ook aan het doorkomen dus mss dat hij daar wat last van heeft? Koorts is trouwens weer weg.. Echt vreemd! Ohja ik had jullie foto's van Emeric beloofd In Party-Pyjama en natuurlijk in feestkledij
Goedemorgen, jojo: leuke foto's. Pluutje: wij doen het altijd samen. Wekker gaat om 6.15 Brood smeer ik 's ochtends. Kleding leg ik ook nooit klaar, pak het net zo snel 's ochtends uit de kast. Als ik brood gesmeerd heb gaan we samen de jongens wakker maken en aankleden. Dan snel ontbijten. Mijn man brengt de jongens om 7.25 weg. Ik ruim dan nog even de tafel op en stap om 7.30 ofzo op de fiets.. Douchen doen we 's avonds dus 's ochtends is het even een snelle washand en gaan blondie: haha wat een boefjes krekeltje: als ze genoeg heeft aan alleen een fles lijkt me het prima toch. Hier blijft Matthijs piepen en zeuren tot hij een boterham op heeft. Krijg zo mijn neefjes (2 en 3) een dagje op te passen. Kijken hoe dat gaat met 4 jongens..
@pluutje, hier ook een man die flink wat doet 's morgens. Ik sta om 6.15 op, douchen en ontbijten enz. En als ik helemaal klaar ben haal ik de kleine man eruit en kleed ik hem aan. Daarna neemt manlief het over, die geeft pap en brengt hem naar het kdv. @jojo, leuke foto's @suzannes, ook leuke foto's. Spannend over 6 weken verhuizen, dan zal je het nog niet echt rustiger krijgen. @liedjepiedje, ik hoop dat z snel weer opknapt. Fijn dat die mensen voor de 2de keer komen, dan heb je toch wel echt interesse. @blondie, heerlijk de vakantie geboekt. Ik heb zo'n zin in zon! @krekeltje, jullie schema is wel heel anders dan dat van ons, maar jullie hebben nogal wat problemen gehad met het eten van L, dus ik zou zeggen als het goed gaat laat het zo... Ons schema: 7.30 bordje pap 10.00 fruit 12.30 1,5 - 2 boterhammen en een fles van 180+6 15.30 rijstewafel en wat water 18.00 avondeten en yoghurt Als ik naar jullie schema's kijk drinkt ons mannetje trouwens wel heel weinig, misschien toch maar wat meer aanbieden.
ons schema is op t moment een beetje een zooitje, meneer is weer in de fase niet eten doordat ie ziek is geweest.. normaal ziet ie dr als volgt uit: 8.00 uur flesje 180+6+2 rijstebloem 10.00 uur fruithapje 12.00 uur bordje pap 14.30 uur yogolino 17.00 uur groentehap 22.30 uur pyjamapapje in fles drinken gaat ook nog steeds niet lekker, blijft een beetje moeilijk op de dag, hij wil ook niet echt wennen aan een tuitbeker, gaat daar alleen maar op kauwen hahaha , nog tips daarvoor?
schema: L. is van 6 maart dus ietsje jonger dan de meeste. 06.45 fles 180+6+pap verder slapen 07.30-08.30 wakker 09.30 fruit en sap/rooibosthee/water tussendoor rijstwafel oid 10.00/10.30 slaapje (3 kwartier vaak) 12.00 1 boterham met korstjes,smeerkaas,smeerworst,boterhamworst,jam,kaas en fles 120+4 13.30 slapen (soms 1 uurtje soms 2 uurtjes) 15.30 fles yoghurt (evt diksap erbij),rijstwafel oid 17.00 groentehap+ water/thee/diksap heel soms even een slaapje 19.15 180+6+pap soms slaapt ze nog 3 keer als ze vroeg wakker was en soms maar 1 keer. Sinds 2 dagen hebben we dr rozijntjes gegeven. zo schattig hoe ze erop kauwt en ze oppakt met die kleine vingertjes.. eten jullie kleintjes dit al? Zo gek dat in de komende maanden de kleintjes alweer 1 worden!
Krekeltje: dat klinkt dan als een slimme tante dat ze nu al weet wat de bedoeling is. Dan heb ik verder helaas geen tips voor je mbt het slapen, afgezien van altijd dezelfde volgorde aanhouden in je ritueel en consequent zijn. Slapen = slapen. Ontbijt zou L nu wel mogen met pap of een boterham. Jojo: wat een heertje is Emeric op die foto's Leuk om jou met hem op de foto te zien Juffie: succes met de drukte Zo, wij gaan zo de storm trotseren om naar de speelboerderij te gaan. Ik had het de jongens beloofd en vandaag wordt het zulk rotweer dat het een mooie dag is om binnen te gaan spelen Ben benieuwd hoe lang Regan het vol gaat houden.
Jojo. Wat een onwijs grappige pyama! niki. Rozijntjes wil ik ook eens proberen. Even op mn boodschappenlijstje zetten. Wat een schattige foto van je meisje! Pluutje. Als ik moet werken doen we het ook samen. We maken eerst onszelf klaar dan ga ik Z uit bed halen en aankleden. Dan zet mijn man ondertussen haar tas klaar en maakt de fles. Hij moet dan gaan, ik geef haar dan de fles en breng haar daarna naar de gastouder. Maar 1 is wel heel wat anders dan 2. Blondie. Veel plezier!
@blondie, succes en veel plezier vandaag! Lekker dat je vakantie al geboekt is. @jojo en niki, wat een mooie foto's weer! @bv, ook ik vind het aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant nu kan ik overdag ook eens alleen de hort op. Daar heb ik namelijk best behoefte aan. @eten, hier geen schema, komt een beetje zoals het komt. Ze krijgt rond 10 uur het ochtendtussendoortje, rond 13.00 warm eten, rond 16.00 weer tussendoortje en om 19.30 eten we weer warm. Wij gaan vandaag ook ergens naartoe, waar is nog de vraag. Even kijken, het weer ziet er in iig goed uit..
Blech wat een storm en regen hier. Bedankt voor de reacties omtrent schema. Blondie: onze wijk heet vossenberg maar begrijp dat jij naar gilze gaat. Veel plezier en waai niet weg. Jojo, wat een coole pyama. En wat zie jij er mooi uit! Pluutje, ik heb de luxe dat ik iedere dag pas om 7.30 op hoef, en op mijn gemak kan doen. Als ik werk heeft krekelman L al aangekleed en brengt haar naar mijn moeder. Die tijden van 6.00 / 6.15 uur zijn meer aan mijn man besteed Aan de andere kant ben ik degene die L troost áls ze 's nachts wakker wordt.
zo heel gezellig hier met de 4 jongens. Net geverfd en gekleurd.. Zo maar pannenkoeken maken want mijn brood is bijna op en het is zulk rotweer. Ga ik niet doorheen met 4 kinderen
Ik moet vanmiddag helaas nog wel mn huis uit. Die kijker komt. Dus ga maar naar het winkelcentrum. We hebben een overdekt centrum op dagen als vandaag is dat wel handig!
Zoooo hier zitten jullie, hehe heb jullie gevonden. ook ik wil jullie natuurlijk nog een heel gelukkig en gezond 2012 toewensen! Wij hebben het rustig gehad met de jaarwisseling, kleine meid heeft lekker doorgeslapen, en wij zaten lekker met zn 2en op de bank. Om 12 uur naar buiten met de buren. En heel burgerlijk lagen wij er om 2 uur alweer in. @ slapen, wat vervelend dat hier nog meiden zo toppen met het slapen van hun kindjes. @ hen, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie oudste! @ Dani, gelukkig dat er niets bijzonder uitkwam, maar hopelijk knap je ook snel op. @ liedjepiedje, beterschap! @ krekeltje, je weet toch wel dat je brood in haar mond moet stoppen en niet in haar oren?? Hoe krijgt ze dat voor elkaar trouwens. @ suzannes heerlijk dat de nachten nu zo goed gaan! Spannend verhuizen! Sterkte met voorbereiden. Leuke fotos zeg! @ ons schema met 2 flessen 8.30 fles 180+6 10.00-11.30 slapen 11.45 fruit 12.30 broodje + drinken tuitbeker 13.30-15.30 slapen 16.00 koekje/soepstengel/rijstwafel 17.15 groente + yoghurt 17.45-19.00 slapen 19.30 fles 180+6 20.15 slapen Onze meid zit nog steeds op 3 slaapjes, zijn wij de enige of hebben dat nog meer kindjes?
Ik ben gelukkig al terug. voor 5 dagen boodschappen gedaan. waar ook L. aan kan mee eten. spaghetti pannenkoeken met soep gekookte aardappel met bloemkool en tartaartje boerenkoolstampot witlof met ham en kaas en een vegetarisch burgertje Ook weer eens even gezond voor ons na al die feestdagen
Lavendel. kan je haar vanaf 18.00 uur niet wakker houden? En dan rond half zeven, zeven uur naar bed voor de nacht? Ik doe haar echt niet meer om 6 uur naar bed. Soms nog wel eens van 5 tot 6 als ze heeel moe is.
@ Pluutje, wij doen het samen. Nou eigenlijk vooral mijn man. Ik ben s morgens niet zo snel en heb nogal wat werk. Manlief gaat eruit, smeert ons brood. Ik douche en kleed mij aan, daarna ontbijten. Manlief haalt onze meid uit bed, kleedt haar aan en ik breng haar weg. Bij de go krijgt ze de fles. Heerlijk, maar dat zal niet lang meer duren. @ Jojo leuke fotos @ Blondie veel plezier bij de speelboerderij, hoop dat overdekt is! @ Juffie succes met de boys, wordt vast gezellig! @ storm, hier waait het ook flink, en het is nat. Dus een binnenblijfdaggie. Alleen wat minder dat we in de verflucht zitten, man is beneden bezig met de laatste loodjes van de verbouwing. Vorige week hebben we de autostoel gekocht, morgen willen we gaan kijken voor een fietsstoeltje voor op de fiets. We hebben nog bonnen die we kunnen besteden bij de fietsenmaker, ik was er een poos terug al geweest maar vond er weinig keus. Wat voor fietsstoeltjes hebben jullie?