Ja ik was ze ook vergeten hoor. Maar bleek dat mijn vorige fysio allerlei spierversterkende oefeningen aanbood. Das op zich prima maar heel zwaar als je zwanger bent. Deze fysio doet alleen oefeningen om je bekken te stabiliseren. Werkt bij mij veel beter en ik hoef er minder voor te doen. En das wel prettig in de vakantie met 2 kinderen thuis Ben bezig geweest met nore haar kamer. Het gaat me niet snel genoeg. Zo lastig als je vanalles wilt doen maar je lichaam werkt tegen
ja..ik had nog gehoopt dat ik het me verbeelde maar nee hoor trouwens net even uurtje wezen pitten (ben echt energieloos) en ohh met liggen ook last wordt wakker van de pijn vannacht maar met kussen tussen me benen ..dat hielp toen ook...als alles lekker vlot begint hier staat me nog lekker wat te wachten grrrrrr zo had ik het me niet voorgesteld @Deborah ach meid je moet rustig aan doen nu en anders toch aan andere overlaten wat niet gaat gaat niet he!! en dat zegt iemand die zelf altijd graag alles in de hand heeft...
Yoehoe echo gehad!!!!!!!!!! alles was goed ..termijn klopt 9 weken pffffff wat een opluchting zooo blij kan wel janken! in het echt was echo duidelijker...maar hier zie je ook goed het hoofdje rechts ..neusvorm oogkas enz hier heb ik iets ingezoomd Bekijk bijlage 410401
hoi hoe is het hier??? hier gaat het wel redelijk hoor op nog beetje weeig en ja wel last van mijn bekken maar moet het ermaar mee doen he.. bijna 10 weekjes ....blij als de eerste periode toch voorbij is hier net foto,s neergezet http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/524098-net-zwanger-zon-buik-14.html#post17439957
hihi hij mag wel even zo blijven...Ken me ook niet voorstellen dat dat in het zelfde tempo doorgroeit. ..dan zou die bij de buren eindigen hahaha...hier wel last van bekken grrr vannacht ook pfff Zaterdag angelsound binnen gekregen en gelijk het hartje kunnen vinden al....erg mooi weer zeg dat moment Hoe is met jou nog aan het oefenen??
Oh altijd leuk hartje luisteren. Oefenen mwah gaat wel we doen het niet gericht zeg maar,gewoon als we zin hebben . Menstruatie doet een beetje raar afgelopen 2 maanden na 15 dagen steeds een bloeding deze maand niet.
oke dat is raar maar een vrouwenlichaam zit raar in elkaar hoop dat het nu geluk brengt dan! ik had de laatste 5 maanden giga korte cylcus ineens ook zoeits maar ja ben er zwanger mee geworden dus dat scheelt nu morgen 10 weekjes!!! en ja buik mag wel even zo blijven vindt het groot genoeg en dan gewoon de laatste 2 maanden nog even iets groeien en dan klaar Bekijk bijlage 411498
Hoi dames hoe is het hier????Uitgestorven? Veel kinderen zijn toch weer begonnen met school of niet? Oa T. voor het eerst? Goed bevallen? Debora, hoe gaan bij jou de laatste weken? Joma en Lucky alles goeD? Vandaag mag ik testen, doe ik niet, hihi, ik wacht een paar dagen af want cyclus was een beetje van slag.
Ja druk met de kinderen in de vakantie he! Laatste daagjes hier. Finn maandag naar z'n nieuwe school, de spanning is goed te voelen bij hem. Nore dinsdag weer naar de peuterspeelzaal. Ik denk dat als ik haar gebracht heb ik eerst een dansje doe en dan in slaap val Laatste paar dagen zijn niet zo leuk geweest. Ik slaap slecht van de bekkenpijn en de kinderen willen/kunnen zich niet zelf vermaken. Geen goede combi! Vandaag 35 weken en dat merk ik ook wel. Enorme nesteldrang maar geen energie om iets te doen. Pas volgende week naar de gyn voor het eerst. Ben benieuwd. Baby beweegt goed wel rustiger maar er zal wel minder plek zijn. Marc is bezig met de geboorte kaartjes. Nu de wieg nog ophangen en de kleertjes en hydrofielen enzo wassen.
Spannend met testen. Ik zou ook even wachten als het zo onregelmatig is. Hebben jullie een leuke vakantie? In Spanje is het tot 1 september toch?
SM spannend meid even geduld dus. .. Debora oehh gaat opschieten meid...paar weekjes nog...echt spannend en leuk weer Hier alles goed de 11 weken voorbij dus beland in de 12 e week...heeel fijn...gisteren nog hartje met As geluisterd. ..dus het werkt nog goed hihi en groei door..voor de rest de kwaaltjes minder dus heerlijker...nog wel heel moe en me bekken last met lang zitten ...liggen enz we wisselen af.. 1 sept met 13 weken weer naar de frauwenartz..en heb ik echopakket genomen dus krijg gewoon dus weer een echo dat is wel leuk iedere 3/4 weken dus. SCHOOL.. Gwen heeft zaterdag 13 september de einschulung in de kerk en dan maandag de 15e beginnen..op de grundschule..spannend maar nu nog even vakantie...we zijn nu een week bij familie in Nederland tot zaterdag. .
Debora, ja lastig is dat he als je al 2 kinderen hebt en in je laatste weekjes zit. Probeer maar wat bij te slapen zodra je kan. Ga je in het ziekenhuis bevallen?Normale bevalling? Joma, oh in Duitsland beginnen ze ook zo laat? Hier beginnen ze ook op 15 september en S. naar de eerste klas en N. naar de derde kleuterklas. Even rekenen 23 juli was mijn eerste dag van laatste menstruatie. (Ik dacht dat het een tussenbloeding was,maar was net zo lang als een gewone menstruatie)normaal dus cyclus van 28 dagen. Ik voel me niet zwanger ofzo. S. vraagt wel constant naar een broertje of zusje, en hoelang het nog duurt. Terwijl wij het met hun daar helemaal niet over hebben.
15sept pas. Jeetje wat lang... Wat grappig dat S. Er steeds naar vraagt. Nore had in de weken voor ik positief testte ook ineens een baby in haar buik terwijl dat ook niet ter sprake kwam met haar erbij. Ik moet in het zh bevallen vanwege de keizersnede bij finn. Nore is gewoon geboren dus als alles verder normaal verloopt dan zal dat nu ook wel zo zijn.