De Februari mama,s 2008 !!!!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk om mee te lezen hoor:)

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debora Ben Jij nou nog niet bevallen.??ja heel irritant alsof ze dat niet zien of je bent bevallen .
    Ik denk dat ik vanaf begin aan mijn uitgerekend datum 2 weken later verschuift.

Hoe is het met jou Maja? Nog aan het werk?

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    SM alweer 9 weken! Man, dat gaat snel! Wel fijn, zo'n zwangerschap duurt al vaak te lang;)
    Of niet Debora?:D Gauw je baby uitpoepen, kan je nieuwe leven als moeder van 3 beginnen:)

Werk is een dingetje, zit middenin een situatie waar ik niet echt over kan uitweiden nu zo 'bloot' op internet. Maar ik laat wel weten als ik meer weet. Ik denk vandaag, zit op een telefoontje te wachten.

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Oh ben benieuwd Maja....

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oehh debora???????? Spannend

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi dames,
    Debora nog heel? (Zo zeggen ze dat hier in Spanje)

Ik voel al wat geschuif helemaal beneden bij mijn schaambot. Ik herken het gevoel echt van eerdere zwangerschappen, kan dat zo vroeg?

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben nog heel haha

En ja hoor dat kan zeker! Helemaal bij een derde. Ik voelde het ook al heel vroeg!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debora doet het nog, gelukkig:D

Kan hoor SM, ik voelde het bij beide supervroeg. Bij T herkende ik het alleen direct, bij L was het nog twijfelen omdat ik het gevoel niet kende.
    De vk zei ook dat je het zeker zo vroeg kan voelen, is per persoon verschillend.

Gedoe joh met werk:( Baal zo.
    Kan het alleen niet goed uitleggen en ben bang voor meelezers, het is nog niet opgelost.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje balen maja! :x hopelijk kom je er toch uit samen.

10. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Oh kan dus wel ? Haha lees overal dat het helemaal niet kan maar ik weet wat ik voel.

Maja :( niet leuk! Ik hoopte eigenlijk dat je ergens een super aanbod had gekregen, voor een of ander nieuw project...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Debora hoe is het nu?? hoop eigenlijk gewoon al dat de kleine geboren is hihi

@Maja balen meid hoop dat er een goede oplossing komt op het werk voor beide partijen uiteraard het meest voor jou natuurlijk!!

@Sm ja hier ook vroeg voelbaar en ja je weet zelf wat je voelt en dat het de kleine is hoor!!

morgen 17 weken en dan over 3 weken op de helft al gaat best hard als je zo denkt hihi

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje joma wat ga je hard!! Bij een ander lijkt het zoveel sneller te gaan! Alhoewel ik het dit keer van 12 tot 30 weken ook snel vond gaan, toen was het zomervakantie dus beetje ritme weg en ging het langzamer.
    Maar ze zit er nog hoor :)

Ik heb 4,5 uur achter de naaimachine gezeten voor een broek voor F. En nu dus wel een hele pijnlijke buik maar volgens mij was het gewoon wat te veel van het goede ;) en geen weeen ofzo.

F z'n huid ligt steeds open van het knoopsgaten elastiek dat ik zo strak moet trekken. ( hij heeft in de lengte 134 nodig en qua breedte past 98 nog) dus nu een jeans genaaid met alles erop en eraan qua stiksels en zakken enzo maar met een band van t shirt stof zodat het nergens knelt. Hij is er blij mee :) en het ziet "normaal" uit, zodat ze hem er niet mee plagen ofzo. ( dat heb ik zelf meegemaakt vroeger en dat is niet leuk)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Nog niks veranderd vannacht DEBORA??????????????

en super dat je zo handig bent met de naaimachine kost wat tijd maar dan heb je wat!!

Hier vandaag 17 weken!!:)

IMG_8867.jpg

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mooie buik joma! Begint toch wat te " normaliseren" voor de duur van de zwangerschap nu, he? Gewoon een mooie buik om trots op te zijn :)

En nope, ze heeft het nog prima naar dr zin daarbinnen :)

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debora wanneer was je uitgerekend? laatste vrijdag of al een week geleden ?

Joma mooi! Ben benieuwd hoe groot ie uiteindelijk wordt.
    Ben hier al 3 kilo aangekomen.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Afgelopen woensdag was ik uitgerekend :)

Ik kwam dit x ook al een kilo 3 aan, nog voor de eerste afspraak bij de vk! Denk dat ik nu op 20 kg erbij zit waarvan het meeste vocht is.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje debora hoop ik toch dat ze snel komt hoor!!! ihihi

Hier weet ik niet wat erbij ik gok nu zo,n 10 /12 kg ik moet Donderdag weer naar de Frauenarzt en krijg ook gelijk weer een echo iedere afspraak trouwens en wegen is ook standaard..

ja ik heb gekeken deze buik had ik met Gwen rond 23 weken we zullen het zien Gwen was hij mega dus had me al voorbereid op het ergste...en ja klachten worden ook erger maar klaag niet moet het er toch mee doen!

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    OH my Joma echt al 10/12 kilo? Das veel zeg, maar je kan het toch niet tegenhouden. Je hebt al een echte toeter.

Hier zijn ze trouwens echt zeikerig qua gewicht aangekomen.
    Iedere vrouw mag standaard 9/12 kilo max aankomen in de hele zwangerschap terwijl in NL 20 of 25 kilo niet heel ongewoon is.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja bij Gwen was ik met 35 weken al 38 kilo zwaarder toen kwam ik in het ziekenhuis daarna niet meer gewogen ...met 37 weken ingeleid ik denk dat ik 40 kilo aankomen wel gered heb:)..

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Buikjes en babypraat, whoeiiii!

Debora, je snapt zeker wel dat je nu elke dag meldplicht hebt he?:cool::p

Ik was bij beide kinderen ook errrg veel aangekomen.. De vk heeft daar niks van gezegd.
    Ben overigens nog steeds de zwangerschapskilo's van T niet allemaal kwijt. Of telt dat niet meer na 4 jaar....?:)

Ik heb trouwens in de lounge een vraag gesteld over contracten enzo, daar staat dus wel wat info over de situatie op mijn werk. Mocht je geïnteresseerd zijn..;)

Deel Deze Pagina