Joma, toetertje! Mooi hoor! Toch al echt 12 kilo aangekomen? Ik had al een buik en daar komt nu een hard bolletje van onderin omhoog geduwd. S´avonds ben ik mega opgezet. Doordat ik al flink ben valt het bij mij veel later op. Ik moet zometeen naar schoonfamilie, ik wil nog niks zeggen eigenlijk. Want ik wil vooral dat mijn kiddies nog niks weten; dat vind ik echt te vroeg voor ze, ik wacht echt de 12 weken echo af en eigenlijk liever nog langer omdat het nog zo ver weg ligt voor ze. Niemand weet iets behalve mijn man en mijn mama Debora!!!!!!!!!!!!!!! Zaterdag is een mooie dag om te bevallen!!!! En op Dierendag en op Offerfeest hahaha.
ja echt al nu minimaal 12 kilo ..kan er niks aan doen ..grr maar was te verwachten... jij flink??? nee toch..maar gaat nu opschieten voor je dat maar snel het 1e trimester voor bij is!!!...en ja als het nog niet echt opvalt is het makkelijk te verbergen...
Ik hoop wel dat Debora nu te druk bezig is met genieten om hier iets te plaatsen.. Maak stiekem best een klein beetje zorgen..
ja hier precies zo!!! ik hoop dat ze gewoon lekker met het gezin aan het genieten zijn van de kleine en dat alles goed is!! maar ook wel bezorgd nu...
Ik denk dat ze nu wel is bevallen als alles maar goed is gegaan! ik had wel een klein snel berichtje verwacht ondanks de drukte van haar...dus blijft een een beetje vaag in de zin van als er maar niks is
Hoi ladies, nog niks von Debora? Ja het kan je helemaal opslokken zo´n bevalling en Debora is natuurlijk ook niet zo´n internet verslaafde als wij zijn
Oh het is nu al echt een week geleden dat Debora hier was Zelfs ik maak me nu een beetje zorgen! Fijn weekend allemaal!
Hey gets ..nog niks....pffff maak me ook wel zorgen....al hoop ik dat ze gewoon heel de week van de kleine uk aan het genieten zijn..
Ja gaat goed,de moe en misselijk is over. Ik heb donderdag de 17e om 11.45 de 12 weken echo zo spannend,daarna ga ik het bekend maken denk ik.
Spannend meid maar komt goes je hebt donderdag een mooie echo!! En buikje al aan het groeien met de 3e??
Hoi hoi! Sorry dat jullie je ongerust maakten! Ik kreeg geen berichten meer via de mail en zo helemaal vergeten me even hier te melden. Vrijdag 3 okt. kreeg ik heel onregelmatige weeën en die gingen plotseling over in weeen om de 3 min. toen Marc thuis kwam van het werk. Naar het zh gegaan en aan de ctg. Om 22 uur kwam de gyn pas kijken want het was mega druk. Om 22.30 ha ik 4 cm ontsluiting en begon het echt zeer te doen. Heb een prik in m'n been gehad voor de ergste pijn. Om middennacht kreeg ik pers drang. Was ik van 4 naar 10 cm gegaan in 1,5 uur! Moest nog even wachten met persen en toen is Erin om 00.27 geboren na 9 min persen. Ze was 3730 gram en 50 cm. Ze hadden een weegfout gemaakt en haar op 3950 gezet. Ze zat na een paar dagen al op haar geboortegewicht en doet het super! Met mij ook. Bij N. Lag ik met een pnd in bed en kon niks nu hebben gister de trein gepakt naar Maastricht om naar de eerste verjaardag van ons nichtje te gaan!
Ooh Debora gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat een leuke naam ook! Past goed bij de rest Klinkt toch als een best goede bevalling toch?? Fijn dat je al zo fit bent!!
Dank je wel Ja was best een goede bevalling. Volgens de dienstdoende vk een stortbevalling en dat heb ik natuurlijk wel gevoeld. Weeen kwamen echt snel op elkaar. Maar dit was beter dan bij N, toen was ik ruim 3 dagen bezig en dat was echt vermoeiend. Maar nu heb ik zaterdagavond gewoon mee de kinderen op bed gedaan enzo! Voelde me echt wel ok, alleen een beetje leeg. Maar we hebben er een heerlijk meisje voor terug ze lijkt niet op de andere 2! Veel lichter van ogen en haren en een heel ander gezicht. De kin van schoonpapa , met een kuiltje erin. Ik haal de foto's wel weer weg Eerste 2 nachten waren een ramp met veel huilen maar nu drinkt ze een paar keer en gaat dan weer lekker slapen. Bv loopt super, er was al melk toen ze geboren werd, dus viel ze ook niet erg af. Enige dat ze wel doet is veel spugen en ze kan dus niet plat liggen want dan komt er meteen melk omhoog. Maar dat komt wel goed. Verder is ze heel tevreden. F en N zijn heel trots. Ze zijn wel wat ruw, maar dat zijn ze met alles We hebben een gekke week achter de rug want de dag naar E haar geboorte was N jarig en dat wilden we gewoon vieren. Toen eerste week school voor N en nu het weekend naar Maastricht. Dat was een beetje veel voor d'r, arm meiske. F doet het goed moet ik zeggen. Door z'n autisme is het allemaal lastig maar het gaat beter dan verwacht.