De Februari mama,s 2008 !!!!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou vooruit nog een van vandaag ;)
    Ze slaapt alleen maar lijkt het wel! Heb alleen maar van dit soort foto's!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      0
  2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Prachtig meisje zeg!

En mooi buikie Joma!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    joehoeee smelt wat een droppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    :)Aaaaah lief poppetje!! Is alleen maar goed dat ze tevreden is en veel slaapt!

Joma,toeter groeit lekker verder zie ik :)

Maja, hoe is het nou bij jou nu je niet meer werkt? Weer stress vrij?

Morgen gaan we lekker een weekje op vakantie. Op een klein uurtje rijden aan de kust.
    Volgens de weersverwachtingen wordt het heel mooi weer :cool:;), zo´n zin in. De echo is trouwens op vrijdag niet op donderdag.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oh SM wat heerlijk, een weekje vakantie! Zou ik ook nog wel even willen.. Wij zijn vrij beperkt qua tijd van vakantie, J heeft het vaak rete druk in de periodes van de schoolvakanties. Hij is met kerst wel lekker 2 weken vrij maar dan vind ik het weer zonde om op vakantie gaan, met kerst en oud&nieuw en L haar verjaardag.. Hoewel, de drukte ontsnappen is misschien ook wel een keer lekker;)

Het is ontzettend heerlijk, geen werkstress. Ik merk dat nu ook weer de laatste weken dat iedereen hier ziek is. Geen gedoe met wie wanneer thuis moet blijven van het werk en J heeft het mega druk op zijn werk, dan is het zo fijn dat thuis gewoon alles geregeld is. Ik merk dat ik sowieso heel slecht ben in het vinden van een balans van werk en thuis, op een of andere manier heb ik daar best veel moeite mee.
    Dus nieuw besluit: ik ben begonnen met wat thuiswerk voor wat extra inkomsten zodat ik kan sparen voor een knol:D Dan wil ik een opleiding doen voor paardencoaching en daar mee verder. Best een ambitieus plan, maar iets waar ik kriebel van in mijn buik krijg als ik er aan denk:)

SM, heb je dan deze vrijdag de echo of volgende week? Aangezien je morgen op vakantie gaat..
    Fijne vakantie alvast!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik snap je helemaal maja. Ik werk nu alleen in het weekend ( avonddienst van half 5 tot half 11) en dat brengt zoveel rust. Ik was aan de opleiding voor verzorgende begonnen en het halen en brengen naar het kdv was een gedoe. Plots was ook iedereen constant ziek, dus gedoe met wie er thuis bleef. Wij gestressed, kinderen uit hun doen... Jakkes

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Echo is deze vrijdag. Rijden dan gewoon een dagje terug naar Barcelona :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Spannend Sm1 vrijdag de echo maar komt vast goed en hele fijne vakantie! !!!

Maja fijn dat het thuis toch ook wel lekker is....ik moet altijd wel lachen om jou plannen....hihi en nu sparen voor een knol moet kunnen hoor...
    Gwen zit nu definitief op knol les ik denk dan gaat ze eerst op een pony..maar nee pfff gelijk groot....oehh en moeders vindt het eng...ik kijk liever niet. Maar ja ze is heeel happy!!

Debora heerlijk zo rustig tevreden meissie gwen was het ook en is het eigenlijk nog steed hihi

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja is inderdaad heel ambiteus met spannende plannen....
    gelukkig wel he,anders zou het hier ook maar saai worden.

Knollen idd heel leuk, kids zouden ook wel willen maar helaas ben ik super allergisch

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ging N wel eens mee met een vriendin van dr oom. Die rijdt paard en dan mocht N op de pony's. Hartstikke leuk, maar voor ons een iets te dure hobby ;)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Paardrijden is ook veel te duur.. L en ik rijden nu om de week. Dus zij de ene week, ik de andere. Dat kost ons dan €50 per maand ipv €100, scheelt toch weer.
    Een paard kopen is natuurlijk ook hartstikke duur, met name het onderhouden. Je moet een beetje geluk hebben met de gezondheid van zo'n dier. Je kan geluk hebben maar ook pech en dan kan het flink in de kosten lopen. Ik wil sowieso ook een buffertje sparen en daar elke maand wat bij sparen.
    Maar goed, L en ik zijn wel pennymeisjes dus dan is een eigen pony natuurlijk wel het leukste wat er is;) En uiteindelijk hoop ik er natuurlijk ook wat geld mee te verdienen...

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Het zijn ook prachtige dieren :)

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi meiden, echo was goed. ben 12.4 weken alles erop en eraan.
    Nekplooi was ook normaal. Joepie opgelucht :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Woehoe!! Super!!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zijn dat alleen de lesuren dus zeg maar 50 euro per maand voor 4 keer??? ik betaal voor Gwen 6 euro per uur op de manege...maar ja duitsland he alles vaak goedkoper:D zo te lezen dit ook dus ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Superrrrr lekker genieten nu!!!!!!!!!:)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier bijna op de helft nu....

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dames! Hoe is het hier?

Fijn, goede echo voor SM! Denk dat het weer een meisje is, wat denk jij?:D

Joma, ja voor 4x rijden betaal je dus €50. Zijn hier normale prijzen, jammer genoeg.. Haha.

Hier alles ok, kindjes weer naar school. Fijn, ze verveelden zich thuis.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben nu vakantie. Kinderen vervelen zich ook. F kan sowieso niet alleen spelen dus als wij niks met hem doen dan hangt id maar wat rond.
    Maar verder gaat het goed. Erin slaapt, drinkt, spuugt en duwt haar luier vol. Dat gaat dus goed :D

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Voorbeeldig kind dus:
    Dat rondhangen herken ik van L. Best lastig soms. T. wil nog wel eens alleen spelen maar zij niet en gaat hem dan lastig vallen. Gevolg:ruzie;)
    Ze zijn apart van elkaar engeltjes en prima te handelen maar samen is het een oorlog makende wervelstorm. Mijn ouders willen niet eens meer op ze passen als ze samen zijn:$ En ik weet niet wat ik er nog tegen kan doen.
    Stelletje hooligans..

Deel Deze Pagina