dankjewel allemaal!! Maja ik zou lekker die andere van aug sept nemen!! even voorbereiden hihi en van de vakantie genieten
Haha top Joma! Die ene baan geeft hij mij geen garantie. Durft hij niet, bang dat er onverwachts wat gebeurt ofzo. Maar neem het risico wel, ga dus die baan die me minder leuk lijkt afzeggen. Met het risico dat ik straks met lege handen sta maar dat is dan maar zo. Komt er wel weer wat anders. En anders eerst maar niet. Ik wil kiezen wat me het meeste aanspreekt.
Joma! Wat Leuk!!! Gefeliciteerd. Ah spannend die eerste periode! Ik vind het nu nog spannend heb volgende week woe echo. Leuk om !arcel te verrassen! Vell plezier Deborah, ik heb met een jongetje die een zusje zou krijgen de dagen dat de baby kon komen gekleurd op de kalender en een wat als plan in picto's gemaakt, dat tot een boekje gemaakt wat hij iedere keer kon lezen. Is dat nog wat voor Finn? Ik denk dat ik het boekje nog digitaal heb mocht je interesse hebben. Babies zijn erg lastig te plannen! Wanneer ben je uitgerekend? Gaat het verder goed? Hier sta ik voor de helft ziek gemeld valt beetje tegen dit eerste trimester, hoop dat dat betekent dat het goed gaat met de kleine. Vanmorgen sta ik op met zeer bekken, van de week ook al last van gehad, nou ja zeg ik ben pas 10 weken dat gaat niet al beginnen toch. Duim woe ff voor me, toch spannend die echo!
Leuker is meer plezier maja, dus lekker doen, wie weet wat het je nog gaat brengen. Wat ga je doen dan!
oh mom ik duim voor de goede echo woensdag!!! ja zeker de spanning begint nu.... wil er niet aan denken ..maar das heel moeilijk...sinds vandaag ook misselijk en last van me darmen zeg pfff dus ja dat is toch ook wel een bevestiging...overigens bij Gwen helemaal niet misselijk geweest..dus ga proberen te doen of er niks aan het handje is ..zeg ik nu braaf hihi en mijn ouders komen morgen ook hierheen dus even kijken wat ik daarmee doe zegmaar hihihi
@ luckymom; ik ga voor je duimen! Het boekje zou misschien wel kunnen helpen. Op zich doet ie het er goed onder alleen kan ik gewoon geen dag aanwijzen en zeggen; dan wordt ze geboren. En dat vindt ie wel moeilijk, ookal lijkt hij zich er wel bij neer te leggen. Hij gaat het nog wel lastig ermee krijgen de eerste tijd. Gelukkig zit hij nu op school en krijgt hij daardoor minder mee van de baby. Verder gaat het wel ok. Ben niet zo goed in zwanger zijn, snel chagi van de bekkenpijn. Dus de laatste 12 weken ben ik ju echt aan het aftellen. Joma; ben benieuwd wat Marcel er van vindt!! Ichtus; goed om te lezen dat het goed gaat. Maja; bjz! Lijkt me best pittig, maar hoop dat je straks aan de slag kunt! Ik ben jarig vandaag bij een vriendin gaan lunchen met zelfgemaakte pizza, lekker! Heb Marc gevraagd friet te halen want ik heb het bad in de tuin nog staan vullen met emmers water om 16 uur, en dat was iets te veel van het goede voor m'n bekken dus koken gaat even niet lukken. Kan zijn dat ik nog iemand vergeet, sorry!
Gefeliciteerd Debora! Lekker pizza en patat vandaag, heerlijk toch Vervelend hoor van je bekken.. En Mom begint ook al met klachten.. Heel vervelend! Wees voorzichtig op jullie lijven Bjz is ook pittig, heb er 2 jaar geleden gewerkt en ontslag genomen omdat ik het niet trok icm met niet-slapende kinderen 's nachts. Inmiddels is de situatie thuis anders en bij bjz ook. Andere werkwijze, meer ruimte en vrijheid en minder druk voor de medewerkers etc. Goed gesprek gehad, duidelijk aangegeven dat ik niet meer wil hoe het was en vooral verteld hoe ik het wel wil. En dat was mogelijk, dus ik durf de gok te nemen. En het is in principe maar tot januari dus die paar maanden overleef ik ook wel.
Kijk dat zijn nog eens duidelijke testen joma. En en al verteld??? Debora zo hekenbaar, het is jammer dat je voor een kind zwanger moet zijn En gefeliiteerd mom ook last, denk toch dat een tweede/ derde ook gewoon zwaarder is. (vond ik wel iig) je hebt al veel te doen.
hoi meiden!!! dankjewel ja Mars stond perplex wel leuk hoor!! en het blijft spannend zoeizo.. maar ja aan me darmen ligt het niet zeg pfff werd bij gwen snel dik ook uitraard door darmen maar nu ..niet normaal meer...maar wil het verbergen...al vallen die wijde blouses nu ook wel op ..draag normaal strakke shirts.en maatje 38 .....iemand nog tips om het te verbergen had net topic geopend staan foto,s http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/524098-net-zwanger-zon-buik.html#post17287365
Oh jee nou dat valt idd wel erg op! Ik heb ook eerst zo'n opgeblazen darmen buik gehad. Na een week of 10 ging dat weg en daarna kwam de babybuik. Ik zag het zelf heel erg, en Marc ook maar op m'n werk was het niemand opgevallen. Maar dat wel een heel stuk minder dan bij jou.
Wow Joma,Wat een buik! Dat kan toch niet??? Beeb is toch pas zo groot als een rijstkorrel??? Als iemand iets zegt kan je zeggen dat je last van je darmen hebt haaha en al 2 weken niet gepoept hebt ofzo
Ja dat zo ook nog kunnen. ..en dan ga ik gewoon nog iedere dag..ja het kan ook niet maar toch is het zo binnen een week!!
Zo cool vindt ik zo vroege buik niet hoor wahahhaha maar dankje ik hoop dat zoiezo de tijd snel vliegt ja
fijn dat je zo snel terecht kan voor een echo. Ik zou wel zelf niet eerder als 8 weken willen want tussen de 5 en 7 is er vaak nog niks te zien. jullie ak vakantie? De meiden zijn vandaag begonnen op een zomerschool voor ritmische gymnastiek. Iedere dag van 0930 tot 1330,ze kwamen heel enthousiast terug. Ik ben sinds gisteren met vlagen misselijk Op 28 en 29 juni heb ik heel licht loonve