de feestdagen staan weer bijna voor de deur.

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    sinterklaas vieren we met mijn ouders en ook nog met zijn ouders! extra veel kado's, hihi.

met kerst zijn we een weekend weg met mijn schoonouders (lochem, geloof ik).
    maar we zorgen er wel voor dat we 2e kerstdag onze neuzen laten zien bij mijn ouders.
    oud en nieuw vieren we bij vrienden.
    word weer een lekkere drukke maand! :)

2. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Kerst vier ik 1 dag met me schoonmoeder, me vriend en Carlos. De andere kerstdag vier ik met CArlos bij me ouders omdat me vriend moet werken. Oud & nieuw vier ik ook bij me ouders, me vriend komt later ook naar em ouders toe omdat hij dan weer moet werken :(

3. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    11 december krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis :D Dus de feestdagen wordt niet veel bijzonders... In ieder geval sint en kerst niet... Oudjaar wel, want dan wordt mijn kleine meisje 1! :D Met oudjaar en nieuwjaar zijn we in Belgiƫ, bij mijn familie. Met nieuwjaar is altijd de hele familie samen, bijna altijd dan, vorig jaar lag ik in t ziekenhuis ;)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oeh ja, heerlijk! Ik heb ook al weer helemaal zin in die gezellige tijd van de feestdagen :D
    (daarom mag het van mij nu ook eindelijk wel eens kouder worden, kan ik me al wat beter in die sfeer wentelen ;))

Voor kerst hebben we nog geen concrete plannen, met Sinterklaas komen mijn zus met haar kleine, m'n schoonzussen met aanhang en hun kids en m'n schoonmoeder naar ons toe en gaan we gezellig met z'n allen Sinterklaas vieren!

Deel Deze Pagina