shit zeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    mijn zoon heeft zijn mond voorbij gepraat half om half tegenover mijn moeder
    We waren vanmorgen dus bij mijn ouders en de kleine meid van mijn broer was er ook die ging slapen boven en "naam zoon"zei dus zomaar:"die oma,die heeft wel 5 kleinkinderen!"
    Ja echt leuk hoor zei oma,ja maar meer niet hé oma zei "naam zoon"
    nee zei oma. ik denk dat het bij 5 blijft hoor want oom&tante........niet.....

TIS DAT IK DE TV GIDS OP SCHOOT HAD EN OPNOEMDE DAT MIJN FAVORIETE PROGRAMMA VANAVOND KOMT!
    Ik heb de jongens daar achter gelaten omdat ze naar een buurthuis gingen,dus hoop niet dat mijn ma heeft doorgevraagd ofzo

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het 3 keer gelezen, maar ik snap het niet zo...

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nee bij mij dringt het ook niet helemaal door :oops:

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik kan er eerlijk gezegd ook niet zo wijs uit worden sorry heb het een paar keer over gelezen

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het ligt dus niet aan mij, want ik snap het ook al niet.

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou het zit dus zo meiden,niemand in onze fam.weet dat wij bezig zijn voor een 3e dit heb ik nooit aan de grote klok willen hangen namelijk...maar 2 jr.terug is mijn sterilisatie ongedaan gemaakt en daar kreeg ik een berg commentaar op :cry: en sindsdien is het ondewerp 3e kind,eigenlijk een taboe geworden binnen mijn fam.ze zijn in de veronderstelling dat het bij ons wel bij 2 blijft maar aangezien we een wens hebben voor nog een kleine hummel zetten we door!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    we zetten tegelijk iets neer,

Ik heb de oorspronkelijke tekst weggehaald omdat je het dus al uitgelegd hebt,

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ooooooooooooooooooooooooohww zoooo
    vond het al zon vreemd verhaal haha

nou ja misschien omdat je ma er toch niet meer vanuit gaat dat ze er misschien wel helemaal geen aandacht aan schenkt

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik denk haast van niet,anders had mijn moeder allang aan de telefoon gehangen.
    Kijk,toen ik die operatie kreeg 2 jaar terug heb ik mijn kinderen gewoon de waarheid verteld wat er gaande was en waarvoor ik in het ziekenhuis lag en waarvoor die operatie was...ze weten dus dat ze nog een broertje of zusje KUNNEN verwachten,maar dat dat toch allemaal door moeder natuur geregeld is,en dus niet in de hand hebt.

Deel Deze Pagina