De film mirrors

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanSamia, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ik heb hem ook gister gezien, mijn vriend had hem binnen gehaald, maar hij weet dat ik echt dan niet van dat soort fimls hou omdat ik dan bv n week niet in n spiegel hoeft te kijken!

hij zei dan ook niets erover: alleen, kom laten we lekker film kijken in bed, heb n goeie...(ja tuurlijk)

nou puntje bij paaltje hij lag echt onder de dekens en ik was helemaal in to thhe film hahaha

hij was echt goed,....en vanochtend? gewoon mijn haar gekamd hahaa

:D Tali

2. sim

sim Niet meer actief

wauw, ik ben echt heel benieuwd, ik durf sowieso savonds niet in de spiegel te kijken (en ik heb echt geen zelfcomplex haha) ben heel benieuwd!

3. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Gister gekeken, was wel een goede film

4. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Kan iemand me wat meer vertellen over de film?

Ik heb gelezen dat Kiefer Sutherland een nachtwaker is in een oud winkelcentrum en dat er iets raars is met de spiegels.

Geef es een hint? Wat is er met de spiegels?

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    HINT: Het gezin van een voormalige agent is het doelwit van een kwade kracht, die spiegels gebruikt om door te dringen in hun huis.

Meer vertel ik niet, moet je echt zien... Vond het ook een goeie film, alleen een vaag einde.

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mwa ik vond m wel...redelijk.
    Had na hier gelezen te hebben t idee dat hij echt eng zou zijn. Maar dat viel me n beetje tegen eigenlijk.
    Verhaal is wel goed en goed verfilmt dat wel.
    Het einde is ook erg verassend en eindelijk eens niet all's well that ends well.
    Vind ik meestal wel leuk. Al is het voor de hoofdrol wel n erg grote straf zo ;)

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jeetje mina ik deed het zowaar bijna in mijn broek joh gisteren!
    Ik was blij dat ik een sjaal bij me had om me achter te verschuilen...en eens was ik zo'n horror freak! Ik ben een watje geworden sinds ik mama ben...herkennen jullie dit een beetje? hahahaha
    Wel een goeie film!

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    We hadden hem gedownload, maar ik vond er niet zoveel aan... De film pakte me niet en heb hem ook halverwege uitgezet....

9. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ik vond 'm ook super eng! 's Nachts over gedroomd, dat wat was minder.
    Het einde was idd "bijzonder". Maar ik zei al tegen mijn man: "Ach, dat lost Jack Bauer ook wel weer op!"........! :D

10. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    oh ik was deze topic al helemaal vergeten!

Ik vond de film wel goed alleen jammer van het einde! zooo nep!

toen we in de auto zaten was ik wel even bang hahah ik durfde niet in de achteruitspiegel te kijken.. was al midden in de nacht en dan ben ik sneller bang van dingen.. zooo raar maar het is echt zo hahah

de volgende dag durfde ik weer gewoon in spiegels te kijken

trouwens ik vond het einde iets hebben van the six sense

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja dat had ik dus ook maar de rest wilde door kijken. En t tweede deel maakte t best n beetje goed weer. Dus had je toch misschien ff n stukkie door moeten kijken :p

Deel Deze Pagina