Hahaha, nou inderdaad! Edwin Rutten komt hier vandaan en als hij 1 ding niet is, is het arrogant! Hij doet nog steeds meet&greets als Ome Willem by the way! Maar goed, zo zie je maar weer hoe "beschermend" we in de tijd zijn geworden. Een man die lekker gek doet op tv vinden sommigen te ver gaan....
nou wat een verdeelde meningen zeg.. Ik vind en vond er niets aan, misschien was ik te jong nog. Mijn dochter kijkt de ene dag wel....en de andere dag niet...ze vind niet alles interessant wat er bij hem komt. Het deze vuist op deze vuist kan ze nu ineens wel heel erg goed.... Ach...er komen wel meer dingen op die ik niet vind kunnen of echt geen hol aan is..zoals calimero...wicky....vrouwtje theelepel...vind mijn dochter dus echt niets aan ook niet.... Daarentegen..de nieuwe disneyfilm....RIO! helemaal geweldig hahaha muziek he...tekenfilms met veel muziek....een hit!
ik vind hem zelfs een viespeuk! alleen al hoe hij die kinderen op schoot heeft zitten en hoe hij vraagt om een kusje nee brrrrrrrrr ik vind het echt een viespeuk en zie er de humor echt niet van in hoor
serieus??? come on ... want je mag tegenwoordig niet meer een kind op schoot hebben? Laten we ajb niet te panisch worden zeg ... voor je het weet is Sinterklaas en de Kerstman ook een viespeuk (ook op schoot en vaak ook een kusje) ...
Wat overdreven allemaal. Ik vond het vroeger geweldig en mijn zoontje vindt het ook super.....Ik heb er nog nooit van horen ' schelden' ofzo hoor. Broodje poep is in mijn oren geen scheld woord. Dit verklaard inderdaad dat wij in de afgelopen jaren overdreven bezorgd zijn geworden want vroeger keek iedereen er naar en zijn wij dan ook minder geworden door dat broodje poep?????? Wel nee!
Ik vind het juist leuk dat Ome Willem zich echt als een oom gedraagd, voor mij was hij vroeger ook wel echt bijzonder moet ik zeggen; er waren maar weinig mensen bij wie ik als kind het gevoel had dat je veilig op schoot kon zitten etc, Sinterklaas was er daar een van, Ome Willem de ander (en dus familie). Ik vind het echt jammer dat mensen dat nu meteen als viespeuk bestempelen, ik denk juist dat kinderen dat soort mannen ook echt nodig hebben. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er zo weinig mannen in het basisonderwijs zijn; het is allemaal zo abnormaal aan het worden dat mannen affectie tonen naar kinderen. Dáár gruwel ik van, van die tendens dat mannen met kinderen op schoot die een kusje vragen meteen een viespeuk zijn. Ik ben iig blij dat mijn kinderen een knuffel-opa krijgen waar ze lekker bij op schoot mogen zitten!
Helemaal mee eens! Er word veel te snel gedacht dat iemand een perverseling is! Oh wee als je het kind van een ander even oppakt en knuffelt als deze dat zelf vraagt of aangeeft (of gewoon omdat je dat zelf leuk vind), want stel je voor... Ik durf te wedden dat er legio mannen (en vrouwen) zijn die dol zijn op kinderen, maar uit de buurt blijven om maar niet het stempel viezerik te krijgen. En dan heb ik het niet over complete vreemdelingen, maar kennissen e.d. En nu ik er even over nadenk, wat dan nog? Ook vreemdelingen zouden dit moeten kunnen doen. Maar omdat we de laatste 20 jaar zijn doodgegooid met waarschuwingen e.d. kunnen we niet meer ons eigen gezonde verstand gebruiken en de menselijke aard volgen. Ja, er worden veel kinderen misbruikt, en ik weet verdomd goed wat dat kan doen met iemand. Maar kom op! De angstcultuur die we zelf gecreëerd hebben is ook heel ongezond.