hihi mannetje heb het verkeerd gedaan!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door miekie82, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Vorige week heeft mijn man met een vriend samen de babymeubeltjes in elkaar gezet, in 1 middag en speciaal voor mij voordat ik mijn verjaardag vierde! Dus ik ben heel blij en heel dankbaar natuurlijk..maar.....
    Ik zei gelijk al, er klopt iets niet aan het ledikantje, ik vond de zijkanten niet mooi afgelakt, zaten 2 schoefgaten bovenop en miste gewoon wat, maar nee dat was niet zo, dat hoorde zo.
    Zit ik vanmorgen de foto's te bekijken die ik in de babyzaak had gemaakt, en ja hoor, zijkanten zien er heel anders uit! Ik net naar boven en hebben ze de zijkanten verkeerd om gedaan! De bovenkant zit onder! Nu zit de brede mooi gladde kant onder, en de lelijke kant met 2 schroefgaten boven!
    Meneer ligt nu nog in bed (nachtdienst) dus kan niet wachten tot ie zijn bed uit komt! hahahahahah Niet om hem belachelijk te maken, want vind het super dat ze speciaal voor mij zo snel dat kamertje in elkaar hebben gezet, maar gewoon ff, om me GELIJK te halen! lekker puh! hihihihi

zo wilde ik ff kwijten..zit stiekum te lachen hier op de bank! hahahahahahhahahahahahahaha

kus miek

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    :)

Dat is inderdaad wel grappig.

Wel erg lief dat ze zo hun best hebben gedaan.

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hahaha. Dat valt mannen ook helemaal niet op he?! :)

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    hahaha! Die van mij heeft het toen ook mooi gemaakt. Hij dacht: ik doe het wel effe alleen...

Het ging goed, totdat ik boven een enorme doffe klap hoorde. Hij had het geraamte van de nieuwe peperdure kast op zijn kant in elkaar gezet en dacht hem even rechtop te zetten. En toen viel hij plat weer in elkaar!

Allemaal blussen van de kast af, hout kapot en gespleten, en hij stond met een deken van boosheid tegen de vloer te meppen. Whahahaha! Ach, ik kon er niet boos om worden, omdat hij zelf al zo boos was en zo idioot stond te doen. En met een beetje typex en creativiteit zie je er nu echt helemaal niets meer van.

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik zeg ff nix ;)

ze bedoelen het goed zullen we maar zeggen :)

tralalalalaa even fijn bezig zijn

ze kunnen ook niet zonder ons he ;)

6. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    haha..blijkt toch ook dat die mannekes last hebben van zwangerschapsverschijnselen :)

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    nou hij is uit bed hoor! Heb het heel subtiel gebracht...
    foto van de babyzaak en van ons ledikantje naast elkaar gelegt en laten zien..euuhh..ja die bovenplank is anders..JA duh!
    Maar verder zei die niks hoor..denk toch niet dat ie toe gaat geven dat ik GELIJK had? Hij gaat het wel veranderen, heb verder maar mijn mond gehouden hahahahahhahahahahaha
    Ik heb de laatste tijd wel vaker zulke dingen en dan zegt hij op een grappige manier: "he joh, ik houd niet van inteligente vrouwen!"...grappenmaker!

Deel Deze Pagina