Hallo allemaal, even uitgebreider hier. Mona wat vroeg om al te weten dat je in t ziekenhuis gaat bevallen, wel een veilig gevoel zeker? En gaat t al de betere kant op qua emoties? Renaat, hoe is t, bevalt t nog steeds op je nieuwe werk? Elke, ik ben nog niet met de kruidenkuur begonnen, heb volgende week eerst een ontlastingsonderzoek om te kijken of alles weg is qua infectie. Heb eerst een kuur van de huisarts gekregen. zoniet begin ik met de kruidenkuur en anders laat ik m nog even dicht. Was net bij de gyn, hij was erg blij, mijn ei is gesprongen, eerder dan ie had verwacht. zag op de echo alleen nog t gele lichaam. heb nu clomid 50 meegekregen voor 2 keer, mocht mijn cyclus daarmee te lang duren dan krijg ik 100 mg. dus even afwachten. hij hoopt dat dat niet nodig is, omdat clomid 100 vervelende bijwerkingen heeft qua baarmoederslijm, zuurgraad enz en hoopt dat ik deze maand zwanger mag zijn. we hebben precies op de juiste momenten geklust dus ik ga wel een beetje hoop krijgen deze keer. Elke , hoe gaat het met jou, ik kan je dus geen data geven voor in t afspraken lijstje helaas, wel mijn NOD, die zal ongeveer 22 januari zijn! Heb geen email van tali en luna helaas..
Klussende Flubbers: *Renaat: 22/12, ronde 12, afwachten 1e ICSI, 1e kindje *Vliegje: 1e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Tali: 14/01, ronde 3, 2e kindje *Lynnes: 22/01, 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje *Elke: 28/01, Clomid-vrije ronde, 1e kindje *Melanina: 2/02, ronde 6, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Zus: 12 augustus, 1e kindje, BV, TH *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Flubberige meeting in juni! Wie gaat er mee? Wanneer?? *Tali: gaat mee! Kan niet op 23/6! *Elke: gaat mee! Kan niet in het laatste WE van juni. *Zus: *Renaat: gaat mee! *Maartje: gaat mee! *Melanina: *Linda: gaat mee! *Mona: *Tamaar: *Luna: gaat niet mee! Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: / *Elke: HSG was goed! CD 30 niet ongi: Primolut en dan Clomid 100mg. *Renaat: afwachten ICSI. *Maartje: *Linda: eisprong gehad in eerste ronde Clomid 50mg! *Zus: *Mona: *Tamaar: *Luna:
Moet effe m'n gal spuwen: we moesten van de week naar een verjaardagsfeestje van m'n pa zijn vriendin. Haar ouders waren er ook. Ons voke (m'n grootvader) vroeg me stilletjes of ik nog niet zwanger was...maar ze hadden dat gehoord en toen een héél verhaal. Toen zij een kind wilden, moesten ze ook naar de dokter omdat het zo lang duurde en die zei dat hij veel te weinig sperma had! (in de jaren 50/60, de HA die het 'onderzoek' doet en aan de hoeveelheid van het kwakje kan zien hoeveel zaad er is! ) Zij dachten dus ook dat ze geen kans hadden en hadden de hoop opgegeven en KIJK! Toen waren ze zwanger! #-o En toen zei die vader: "anders zal ik wel eens langskomen!" Echt...ik dacht dat ik ging ontploffen! Heb hem eens goed gezegd dat dat niet veel zou helpen aangezien Toon meer dan genoeg viskes heeft en dat we misschien eens op vakantie zouden moeten gaan aangezien dit ook héél vaak een wondermiddel blijkt te zijn! (sarcastisch bedoeld natuurlijk) Gingen ze daar nog serieus op in seg! Ja, mss moeten jullie eens op vakantie gaan...blablabla! En dan zegt m'n pa nog dat ik mss eens terug moet beginnen met vlees te eten! Ik ben al sinds m'n 14e vegetariër namelijk. Sjonge jonge, net of m'n bloedwaarden worden niet opgevolgd om te kijken of ik zeker geen tekorten heb! En geen enkele veggie wordt dus zwanger of wat?! Toon zei achteraf dat ik even rood werd als m'n kleedje (had een knalrood kleedje aan...) Ik was echt woedend!
Tjeee Elke wat een ploert! Kan me heeel goed voorstellen dat je kwaad werd?!? Heb je ze niets naar de oren gegooid? wat zal dat pijn hebben gedaan, wat een lef! En dat andere mensen zich er zo mee kunnen bemoeien zonder goed de situatie te kennen.. Hmff en natuurlijk maakt t niet uit of je vegeatarier bent, probeer t naast je neer te leggen, dit zegt meer over hun dan over jullie! maar ik zou ook kwaad zijn hoor.. damn! De pagina is nog steeds online, we genieten er maar van zolang t nog duurt toch? heb net even een slaapje gedaan maar mijn tepels auw auw auw lijkt wel of ze tussen een stel wasknijpers hebben gezeten! zal nog wel door de eisprong komen waarschijnlijk
Ohja datum flubbermeeting, 24 mei, of 7 juni? wie kan dan absoluut niet? we moeten gewoon wat gaan prikken anders wordt t nooit wat. Dus voor de zwangeren onder ons lijkt me 24 mei lekkerder dan 7 juni. 24 mei doen? en zoja wie gaan er definitief mee?
Ja, ik was echt zooooooo kwaad! Kan me gelukkig nogal goed beheersen...maar moest serieus op m'n tanden bijten! Toon zei achteraf ook dat ik moest proberen het naast me te leggen, dat we wel beter weten maar hij begreep me heel goed... Het komt er wel altijd op neer dat het eigenlijk m'n eigen schuld is hè...ik eet geen vlees, ik ben er teveel mee bezig, ik heb geen eisprong,...pfff... Voor mij zijn die 2 data prima! We moeten idd gewoon iets prikken denk ik want anders zijn we in december nog niet samengekomen! En die pijnlijke tepels...ken ik héél goed! Duurt bij mij tot m'n ongi begint!
24 mei kan ik wel denk ik. Elke, heel klote zeg! Kan me voorstellen dat je heel boos was, je voelt je heel erg onbegrepen he! Hou je taai hoor en laat ze maar lullen! Ik was hier ook over de zeik vanmiddag, had toch een bureau bij otto besteld pas geleden? Nou hoorde maar niks (zijn van die k*t postordebedrijven) dus gister gemaild. Krijg ik vandaag mail dat het produkt niet meer leverbaar is! EN WANNEER HADDEN ZE MIJ OP DE HOOGTE WILLEN BRENGEN? Was zoooooooooooooo woest! Heb dat ook gemaild en gelijk bestelling geannuleerd. Vanavond of morgen gaan we naar de Ikea, heb daar een mooie gezien. Achterlijk volk. Het zit me misschien nogal hoog, omdat ik eindelijk van manlief beneden mocht werken, op dichterbij de hondjes en Johan te zijn. En nu is Djara er niet meer en voel ik me daar zo klote om. En dan nog die bestelling die mis loopt... Pfff... we hebben Djara trouwens sinds net thuis... haar urn staat op de dressoir, zo mooi. Ik voel me rustiger, al blijft het gemis enorm. Vooral 'savonds, ze was zo'n knuffelkont en onze Sho is dat totaal niet....
Maartje, je hebt je lieverd iig weer bij je, dat lijkt me een heel prettig gevoel. ondanks het verdriet. Misschien wordt Sho dan juist wat knuffeliger? En misschien beetje vroeg om over te beginnen maar gaan jullie er weer een vriendje voor hem bijnemen als de tijd weer rijp is? Klote van dat bureau, wij hebben een paar maanden geleden compleet bureau plus ladekast en wandplanken bij ikea gekocht. van dat lichte hout, t staat erg mooi en t is lekker ruim. We zitten allebei nog op school dus dan kan de een in de studeerkamer zitten en de ander in de woonkamer kunnen we lekker rustig werken als we daar zin in hebben. Succes met eentje kopen! En Otto, we hadden een tijd geleden een crosstrainer besteld, dat ding was best prijzig, bleek ie een geluid te maken tijdens t trainen, ik gebeld of ze wouden langskomen, ja mevrouw, er wordt contact met u opgenomen.. wacht nu nog erop dus kan t met je delen helaas. Zullen we 24 mei aanhouden dan? valt dacht ik niet op een feestdag en is op zondag. De site is nog steeds online Ohja Elke van die zere tepels ik heb t meestal alleen voor de eisprong, niet erna. maar zal wel goed zijnn. ik vond deze eisprong alleen wel heftig hoor!
We hebben vanavond een grote fotolijst gevonden voor de grote poster van de honden, hij hangt zo prachtig mooi! Boven mijn nieuwe werkplek nu, bureau staat eindelijk na 6(!) uur, omhalf 8 begonnen... Ik moest weer enorm huilen toen ik de foto zag en nog heb ik het moeilijk, ik mis haar zo... Misschien komt er ooit een ander hondje, maar Sho is niet gemakkelijk dus het kan alleen een pup zijn. Daar hebben we nu het geld niet voor. Daarbij willen we eerst eens kijken hoe Sho het alleen redt. Djara is nooit te vervangen, maar als Sho zo stilletjes blijft en een pup kan hem weer wat leven bij brengen, is het misschien wel een goed idee. Maar dat is toekomst.
Goeiemorgen lieverds! Kom snel ff goeiedag zeggen, moet direct gaan werken... Ben nog zoooooo moe en het is zoooooo koud! Linda, het is echt normaal dat je zoveel last hebt zenne, ik had dat ook heel erg. Moest vorige keer zelfs met een warmwaterblaas in bed kruipen voor de pijn! Maartje, zo lang bezig geweest met het bureau? Was ie van de ikea? En dat andere bedrijf...pfff...wat een idioten! :x Spijtig dat Sho niet zo'n knuffelhondje is, daar zal je nu wel extra behoefte aan hebben...
Ook goedemorgen, de site dus nog steeds online. Maartje heel begrijpelijk hoor dat je nog steeds verdrietig bent, neem de tijd ervoor, dat is niet zo een twee drie over. En misschien wordt Sho nu juist wel een knuffeltje. hoop het voor jullie. Ben je al klaar met de primolut? of al ongi? Elke ja t is idd heftig joh, heb nu nog steeds gevoelige buik en zere liezen ervan. Maar ik heb liever dat ik t goed voel dan weet ik tenminste wat mijn lichaam doet. Werk ze Elke ik ga nog even verder proberen slapen, ben wakker door vriendlief die moest vroege dienst..
lyn.. slaap lekker nog ff. je was er al vroeg bij.. en elke.. sjonge wat een vroegertje voor jou! werkze! Hier zitten de dames met een broodje op de bank.. een filmpje te kijken... ik moet nog een beetje wakker worden, neem maar een bak koffie en kruip ik onder een dekentje op de bank haha straks naar zwemles en morgen naar baalorig.. verder niet zo veel te melden... kus tammmie
hier ook weinig nieuws Heb geen stem en ben verkouden hahaha . Einde ongie nadert dus kunnen Do verder met ovutetsjes hahah. Ga zo lekker me zelf gebakken brood eten jummie.
Hier ben ik eindelijk weer even, ben niet meer zo vaak online. Komt wel weer! Heb wel bijgelezen, maar weet niet precies alles meer. Lynnes, super je ei gehad en goed geklust. Nu wachten. Spannend! Elke, hier mijn gegevens, bevallingsdatum 18 augustus 2009, wordt toch ziekenhuis. Heb gezien wat je allemaal nodig hebt voor een thuisbevalling en als er wat gebeurd, moet je zelf de trap nog af lopen. Heb hier dus geen zin in. Dinsdag 13 januari afspraak verloskundige en 30 januari echo. @ allemaal, ik ga nog wel een weekje weg in mei, weet nog niet wanneer. Maar spreek een datum af en ik probeer hem vrij te houden..... Prettig weekend allemaal en geniet van het schaatsen
zus.. valt toch wel mee wat je allemaal nodig hebt? wij krijgen alle spullen in een kraampakket thuis gestuurd, kost ons dus niets.. Iedereen moet t natuurlijk zelf weten en als je t zelf fijner vindt is het goed zo... maar ik ben zoooo blij dat ik 2 x lekker thuis kon bevallen, na de bevalling lekker douchen en meteen weer mijn eigen bedje in, tegen die tijd had de kraamhulp ook alles weer schoon en fris dus lekker genieten! Ik hoop ook van ganse harte dat ik dit keer weer lekker thuis mag bevallen.. anders moet ik na de bevalling weer naar huis toe, en als je net bevallen bent is dat ook niet zo 1 2 3 gedaan... lois mag volgende week met kleren aan naar zwemles.. spannend... wij gaan zo nog even lekker sleeen en schaatsen op het ijs hier achter en daarna gaan we musli repen maken met honing en chocolade.. mmmmmm dikke kus tammie
hee dames Weet niet of ik je al geantwoord had Lin, ik krijg morgen waarschijnlijk mijn ongie. Dan dinsdag beginnen met Clomid. Maar ben er nog steeds weinig mee bezig, gelukkig maar aan de ene kant. Mijn werkplek beneden is eindelijk af, kregen vandaag nog een prachtig doek van een paar vriendinnetjes van mijn sharpeiforum van ons meisje, zo mooi!
Heey meiden, Melanina je brood lekker gesmaakt? Tamaar, t lijkt mij ook heerlijk om thuis te bevallen hoor, lekker in je eigen omgeving idd. Alleen dan zou ik twee trappen afmoeten als er iets gebeurd dus dat is niet ideaal. Zou heel graag in bad willen bevallen dus dan blijf ik liever thuis. Hoe smaken de mueslirepen? Vlieg, morgen dus wschijnlijk ongi, dan kun je weer verder en dan hopelijk voor jullie ook eindelijk een ei die bevrucht kan worden Dus je werkplekje helemaal af, lekker kun je gezellig beneden aan de slag. dichtbij je hondje en mannetje. Heb vandaag mijn ziekenfondsverzekering aangepast. heb nu basispakker maar heb toch aanvullend nodig ivm kraampakket enz. hoe hebben jullie dat allemaal? Ik verlies trouwens altijd wat bloed na eisprong, nu helemaal niks! toch vreemd maar ja lekker meegenomen..
dag dames zoooo na een indrukwekkende week helemaal moe en vandaag niet erg veel gedaan, had graag uit willen slapen maar da kon niet helaas.. omdat mijn auto een nieuw raam nodig had.. daarna boodschapjes gedaan, tv gekeken, hondje uitgelaten (ruim 1,5 uur buiten gestaan..ff staan beppen, eendjes eten gegeven en toen in de verte zag ik 2 zwanen over het ijs aankomen dus ff snel nar binnen gesjeesd voor nog meer brood en dat aan hun gegeven voor hun moeite!) daarna ff tv gekeken, eten gemaakt en na het eten film gekeken : afblijven! net gedouched en nu lkkr ff computeren zoow da was mijn dag, hoe was die van jullie? nog iemand geschaatst? kzag dak al aardig weer tegen mn naderende ongie aanloop dus zaldeze week weer de vlag uit mogen hangen... en owja elke, we hebben 5 feb afspraak voor prikinstructies.. en nog wa informatie.. verder weenie precies wnnr k ongesteld ga worden dus kank je nie vertellen.. wassum weer, liefssss renaat
Klussende Flubbers: *Renaat: 22/12, ronde 12, afwachten 1e ICSI, 1e kindje *Vliegje: 1e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Tali: 14/01, ronde 3, 2e kindje *Lynnes: 22/01, 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje *Elke: 28/01, Clomid-vrije ronde, 1e kindje *Melanina: 2/02, ronde 6, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Flubberige meeting in juni! Wie gaat er mee? Wanneer?? *Tali: gaat mee! Kan niet op 23/6! *Elke: gaat mee! Kan niet in het laatste WE van juni. *Zus: gaat mee! *Renaat: gaat mee! *Maartje: gaat mee! *Melanina: *Linda: gaat mee! *Mona: *Tamaar: *Luna: gaat niet mee! Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: / *Elke: HSG was goed! CD 30 niet ongi: Primolut en dan Clomid 100mg. *Renaat: afwachten ICSI, 5/02: prikinstructies + info! *Maartje: *Linda: eisprong gehad in eerste ronde Clomid 50mg! *Zus: 13/01 vk, 30/01 echo! *Mona: *Tamaar: 23/01 vk! *Luna:
Renaat, ik heb lekker gewerkt dus ik denk dat jij een leukere dag hebt gehad dan ik! Linda, toch fijn dat je nu geen bloed bent verloren. Maartje, wat lief dat je zo'n doek gekregen hebt! Echt lief! Hoop dat het een beetje gaat met je... Tamaar, waren het lekkere mueslirepen? Ja, was er zeker vroeg bij, moest om 6u beginnen met werken, moet dan normaal om kwart na 5 de bus nemen maar schatje heeft me met de auto gebracht omdat het zo koud was... Lief hè! (het was -14°C vanmorgen! ) Zus, gegevens zijn ingevuld! Ik zit een beetje met jouw dilemma voor als ik ooit zwanger ben. Zou heel graag thuis bevallen maar we wonen ook op het eerste en dan nog in een appartement dus ben ook bang dat buren me zullen horen... En het is hier ook helemaal niet zo vanzelfsprekend om thuis te bevallen dus...maar ik heb nog tijd! Melanina, nog altijd een beetje ziek...? Het is er natuurlijk het weer voor... Rust maar lekker uit!