tali... waar ben je? ove 4 dagen je nod toch? lang niets gehoord van je... renaat... ik heb geschaatst met de meiden en niels... mijn ouders kwamen ook nog even kijken.. daarna lekker warm worden met hot chocolat.. ik heb ook de film afblijven gekeken.. spannend he? mooie film voor de jeugd.. om ze te waarschuwen! oh ja vanmiddag heerlijk 1,5 uur met isis samen in ons bed liggen slapen haha wij kijken nu naar ned 3, gaat over amerika en probleem wijken.. drive by shoots enz... sjonge ben blij dat ik hier woon.. morgen een drukke dag.. eerst naar de ballenbak met een hele groep vrienden met de kids.. en smiddags nieuwjaasborrel.. dikke kus tammie
en ja de musli-repen zijn heerlijk geworden.. heb er extra stukjes verse banaan in gedaan.. mmmmm 50 gr boter, 150 gr pure chocolade, honing, basterdsuiker, musli, amandelen, kokos en bannan... mmmmm lekker joh en het was buiten in de vrieskou ook zo stijf en hard haha... mmmmm
ik moet trouwens 23 jauari weer naar de verloskundige.. om half 11.. en ik weet nog niet of ik naar de meeting kom.. denk het niet..
Tamaar, spijtig dat je niet meegaat naar de meeting... Maar begrijp het wel, met een pasgeborene en nog 2 prinsessen in huis... Toch wel heel spijtig! Ga nu nog ff bij m'n schatje op de zetel liggen en dan slapen. Morgen weer vroege dienst! Slaap lekker!
hallo dames, zijn we nog steeds online? Ik ga ook niet mee naar de flubbermeeting, ik weet niet hoe ik er dan aan ben, en het is erg ver weg voor mij. Maar jullie i.e.g heel veel plezier. Verder hier geen nieuws. Liefs mona
ja nog steeds online... zolang schrijf ik nog maar hier , maar de hyves is idd een mooie achterde hand iets haha elke.. sterkte morgen vroeg... ik zal aan je denken als ik er voor de 100e keer uit moet om te plassen
hallo iedereen, hier gaat alles heel raar thuis, vandaar dat ik al zo lang niet meer online ben geweest . Het gaat niet goed tussen kevin en mij ik weet echt niet wat er is het lijkt alsof het vuur ineens weg is tussen ons... we hebben het allerbei heel moeilijk mee. en weten nu even niet wat we moeten doen. Het kwam ook zo ineens .... sorry ik heb niet alles gelezen, hopelijk gaat het met iedereen goed dikke kus Tali PS: ik heb me aangemeld voor hyves
Huh Tali jeetje ik schrik ervan, hoe kan dat nou? Hoop voor je dat jullie eruit komen, en dat je elkaar weer hervindt en herwint! Dus de kinderwens nu ook een beetje op het zijspoor als ik het goed begrijp? sterkte ermee! Elke werk ze morgen, ik moet er ook vroeg uit dus kan met je delen Ja dat ik geen bloed verlies is ideaal maar dan ga ik meteen denken he van stel.. dat het is omdat.. haha hoe bedoel je nu alweer gek Heb jij ook van die zere tepels na eisprong? ze zijn vuurrood en auwwww Tamaar, de kleine begint op je blaas te drukken dus? alweer 31 weken, nog eventjes! Jammer dat je niet meegaat naar de meeting... En Mona ook echt jammer, dan wordt t groepje steeds kleiner... Renaat, jullie auto is wel veeleisen he iedere keer weer wat aan vernieuwing toe? En jij een lekker dagje gehad dus? Je hebt het erover dat je bijna ongi wordt, maar heb je niet geklust dan? er is toch altijd een kleine kans dat je zwanger bent? dus geef de moed niet op!
tali.. jeetje wat een nieuws... sterkte! ik heb je toegevoegd bij hyves hoor... wie missen we daar nu nog? luna?
Jee Tali, wat moeilijk! Hopelijk komen jullie er samen uit, jullie hebben samen al een kindje. Sterkte hoor! In mijn album zet ik zo ff foto's van miijn nieuwe werkplek en de foto's van mijn hondjes erboven. Mooi he? trusten meissies, ik slaap morgen lekker uit, dan met onze rimpel naar buiten, douchen en naar Tarzan. Normaal sta ik dagen van te voren te springen, maar nu voelt het dubbel. Djara net overleden, Sho blijft morgenavond alleen thuis want manlief gaat even biljarten. Ik weg... Maar afleiding is ook niet verkeerd.. 9e keer Tarzan, zal wel de laatste keer zijn denk ik. Tot morgen X
Maartje mooi bureau! En het doek erboven ook echt supergaaf! Evengoed veel plezier vanavond! En idd afleiding is ook goed he. Ga nu werken, fijne dag allemaal! En niks breken op t ijs he
Het was weer leuk, heb wel genoten hoor. Vandaag weer een week geleden van onze Djara.... Missen haar zo... Gister ongesteld geworden, zometeen even bellen voor afspraak voor FM's. Morgen beginnen met Clomid 100mg. Linda, wanneer ben jij 2 weken na je ei? Volgende week?
Heey Vlieg, ongi geworden dus, nou dan kan je verder met de clomid 100! en die slaat vast wel aan denk ik. Mijn ei is vorige week donderdag geweest, op dag 16 van mijn cyclus. had de clomid echter wel eerder ingenomen omdat ik tussendoor nog ongesteld werd is t dus wat meer dagen geleden. dus de komende cyclus kijken hoeveel dagen het duurt. Als t te lang duurt krijg ik ook 100. Hopelijk komt t niet zover want ik heb nu 5 dagen na ei nog steeds ontzettend zere tepels... dat is meestal de dag na mijn ei weer over dus je gaat dan meteen denken he... Zou ik dat nu al kunnen merken denk je? Ik kan de 21e ongeveer testen..
Linda, ga je er asjeblief niet op focussen door die pijnlijke tepels! Mijn eerste ronde Clomid was ik er ook van overtuigd (ik was er écht zeker van!) dat ik zwanger was omdat m'n borsten/tepels zoooo pijn deden, ik was ook misselijk en had buikpijn maar het waren gewoon bijwerkingen! ALS het van zwangerschap komt, kan het ook helemaal nog niet direct na je ei beginnen want je krijgt pas na de innesteling hCG in je bloed... Ik wil je niet je hoop ontnemen (dat zou ik ook niet kunnen, denk ik ) maar ik zou het erg voor je vinden als je ook zo'n teleurstelling moet hebben volgende week... Maartje, niks gebroken gisteren op het ijs? Jullie hebben precies allemaal zelf schaatsen hè? Het is 12 jaar geleden dat je hier kon schaatsen (behalve op de schaatsbaan) dus ik heb er geen...Moest werken maar had best eens willen gaan kijken aan de vaart ofzo...Zou mooi zijn, naar 't schijnt... Vandaag nieuwe vloerbekleding, zal je gedachten mss weer wat afleiden... En natuurlijk missen jullie Djara nog...zal altijd zo zijn...maar probeer de pijn om haar afwezigheid te ruilen voor een lach om je herinneringen... Tali,...wat een moeilijke situatie waar je nu in zit. Hoe lang zijn jullie eigenlijk samen? Ik denk dat je moet proberen te onthouden dat het écht wel normaal is dat na een tijdje het vuur eens weggaat/vermindert. Ik heb ook zo'n periode gehad terwijl ik met Toon ben (ik heb dit niet naar hem uitgesproken) maar toen kwam ik zelfs in de verleiding om vreemd te gaan/het uit te maken.. Maar dan gebeurt er iets waardoor dat vuur weer in alle hevigheid terugkomt en ik me weer véél bewuster word van de liefde die ik voel voor Toon (en altijd ben blijven voelen). Ik denk dat jullie er goed aan moeten blijven denken welke liefde jullie voelen voor elkaar en wat jullie voor elkaar betekenen en dan komt dat vuur, volgens mij, ook helemaal terug... Mona, jij gaat ook al niet mee? Spijtig! Je gaat dan een mooie, ronde buik hebben! Voor mij is het ook héél ver weg zenne, en ik moet dan nog met de trein waarschijnlijk... Je moet het natuurlijk zelf weten hè meid! No hard feelings!
Hai Elke nee hoor ik maak me niet druk en ik pin me er niet op vast. Maar het is toch logisch dat je erover nadenkt Gezonde spanning noem ik t maar, maak mezelf niet gek hoor. We wachten het gewoon rustig af. Het is alleen dat vriendlief ook zegt dat ze superrood zijn.. de punten zeg maar, weet niet hoe ik t anders moet uitleggen
Ik heb niet geschaatst hoor Elke hahahaha Vloerbedekking ligt al een deel, mooi hoor. Vanmiddag de rest. Oja, nieuwe afspraak voor lijstje Elke: dinsdag 20 januari, 8.15u. Voor Follikelmeting. Ben benieuwd Linda
Vlieg, Foto foto, wil het ook zien Mijn tepels doen me toch pijn! Dit is echt niet leuk meer, zitten VOL met witte puntjes op de tepel zelf en kan zelfs geen bh meer verdragen.. ze zijn opgezet en vuurrood. heb dit nog nooit gehad zeg. DAMN als Clomid dit als bijwerking heeft dan ben ik niet zo blij..