De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Testen kan vanaf je NOD. Kan eerder, maar is niet echt betrouwbaar.

Elke, wat klote van je vriendin zeg.. Jee wat een ellende! Das waar ja, dat wordt gewoon ingevroren. Wat raar eigenlijk he. Jee, zeg. Zo sneu!

Ik ben me ongesteld nu! Niet te geloven... door de Primolut en ben zondag al licht gaan vloeien, maar nu breekt het los hoor.
    Sinds september heel weinig ongesteld geweest (ALS ik het al was..) dus misschien moet de boel schoon worden nu?
    Pfff ook nog eens heel veel buikpijn..
    Zaten zelfs wat stolsel bij, is dat normaal?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maartje, ik had dat vorige keer ook. Héél veel bloedverlies en stolsels en pijn, pijn, pijn,... Op de echo die 2 weken daarvoor had, zag de gyn dat m'n baarmoederslijmvlies héél dik was en hij zei me toen dat ik me aan een serieuze ongi mocht verwachten! En het was ook zo. Pfff...
    Dus het is wel normaal zenne! Maak je geen zorgen! ;)

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mijn slijmvlies was inderdaad ook dik!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heeey ik had tijdens mijn menstruatie na primolut ook allemaal stolsels, lang en draderig, maar was eigenlijk net zo zwaar als normaal, heb altijd al last van een hevige menstruatie.
    of mijn slijmvlies dik is, geen idee.

Ben Vandaag niet zo lekker dus blij dat ik onder de wol lig.. ;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb altijd wel stolsels hoor 2de en 6de dag van ongie en zonder medicatie dus is normaal.
    femirital is een goedepijstiller tegen ongiepijn .

6. Elke1984

Linda, veel beterschap gewenst! Slaap lekker!

Ik neem altijd Apranax voor m'n ongi-pijn. Helpt ook héél goed! (alleen kan je het hier sinds kort niet meer zonder doktersvoorschrift krijgen... :rolleyes: )

Slaap lekker allemaal!

7. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen!

Gisteren bij vk was alles goed. Bloedtesten en bloeddruk waren prima. Nu over 2 weken weer om haartje te luisteren, daar was het nu nog iets te vroeg voor.

Alle ongi meiden, sterkte en hoop voor jullie dat het een goede volgende ronde wordt.

Lynnes hou je het nog een beetje vol, het wachten?

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke dankje, voel me alweer wat beter, alleen erg moe.. slaap slecht laatste paar dagen.. vriend ligt vaak te woelen in zijn slaap waardoor ik regelmatig wakker wordt en zo gebroken nachten heb....

Heb gister super veel afscheiding gehad :( wit cremig, klonterig, bahh!
    En tepels zijn nog steeds niet minder gevoelig..

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus ik hou het goed vol hoor, je let natuurlijk wel op evt signalen he ;) Maar kijk goed uit dat ik me niet gek maak, heb t gelukkig druk met schoolwerk, morgen excursiedag en volgende week zwaar examen, veel huiswerk dus vermaak me wel :)
    Goed om te horen dat alles in orde is! Fijne dag alvast.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Die afscheiding had ik dus ook Linda! Zou het een bijwerking zijn van de Clomid?

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg, ik heb echt geen idee of t van de Clomid komt. Had jij t meerdere dagen achter elkaar?

12. Elke1984

Ik had ook van die vreselijke afscheiding. Hééééél veel, dikke/crèmerige smurrie! Soms dacht ik dat ik ongi was geworden omdat het zo 'nat' voelde! :oops:
    Had dit met de Clomid sinds m'n eisprong en tot ik ongi werd, de laatste keer had ik dit echter ook (en toen had ik geen Clomid). Zoooo vervelend! (heb je wel geen glijmiddel meer nodig... :) :oops: )

Zus, goed dat dat al goed was, binnen 2 weken hartje! Zooooo leuk!
    Leef je nu niet van afspraak naar afspraak?
    Wat is de precieze datum van je volgende afspraak? Dan kan ik het bij in het lijstje zetten! ;)

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vies is het he Elke, ik heb t alleen gister gehad, zou trouwens mijn innestelingsdag zijn geweest volgens de calculator. Wie weet heb ik t vandaag ook maar ben net uit bed dus geen idee. nog steeds niet zo lekker, droom raar, en ben bekaf.. nu maar even wat in huis doen, moet ook gebeuren :rolleyes:
    Jullie nog plannen vandaag? Liefs

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb trouwens flinke steken in mijn lies weer, zal maar weer eens met urine naar de huisarts gaan.. zal vast wel weer een blaasontsteking zijn ofzo :) :confused:

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hadden jullie meerdere dagen die afscheiding, vandaag nergens meer last van... :) nu is t alleen nog waterig

16. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Elke, ik leef idd van afspraak naar afspraak. Dan gaat de tijd lekker snel.

Volgende afspraak bij vk is 27-1. Zij gaf ook aan dat ik me over zo'n 3 weken een stuk beter moet voelen. Gelukkig maar, want ik zit er aardig doorheen op het moment. Wil nu ook eindelijk genieten.

Heb echt zin over 2 weken en het hartje luisteren en een echo. Beter kan niet.

17. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Renaat: 22/12, ronde 12, afwachten 1e ICSI, 1e kindje
    *Tali: 14/01, ronde 3, 2e kindje
    *Lynnes: 22/01, 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje
    *Elke: 28/01, Clomid-vrije ronde, 1e kindje
    *Melanina: 2/02, ronde 6, 1e kindje
    *Vliegje: 2e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH
    *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH
    *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

Flubberige meeting in juni! Wie gaat er mee? Wanneer??
    *Tali: gaat mee! Kan niet op 23/6!
    *Elke: gaat mee! Kan niet in het laatste WE van juni.
    *Zus: gaat mee!
    *Renaat: gaat mee!
    *Maartje: gaat mee!
    *Melanina:
    *Linda: gaat mee!
    *Mona: gaat niet mee!
    *Tamaar: gaat wss niet mee!
    *Luna: gaat niet mee!

Afspraken/evoluties MMM:
    *Tali: /
    *Melanina: /
    *Elke: HSG was goed! CD 30 niet ongi: Primolut en dan Clomid 100mg.
    *Renaat: afwachten ICSI, 5/02: prikinstructies + info!
    *Maartje: 20/01 follikelmeting, 2e ronde Clomid, nu 100mg.
    *Linda: eisprong gehad in eerste ronde Clomid 50mg.
    *Zus: 27/01 vk hartje luisteren, 30/01 echo!
    *Mona: 6/02 gyn!
    *Tamaar: 23/01 vk!
    *Luna: 30/01 31-weken echo!

18. Elke1984

Zus, snap ik wel dat je zo naar de afspraken toe leeft. En ik hoop ook voor je dat je je snel beter mag voelen. Kan me goed voorstellen dat je wel eens wil gaan genieten... :(
    Maar over enkele weken krijg je zo'n leuk buikje en ga je je kleintje al beginnen voelen enzo...hihi... ;)
    Maar ondertussen voel je je natuurlijk wel belabberd... :( Laat je maar lekker in de watten leggen door de papa daar! ;)

Linda, ik had het idd langer. Bij mij duurde het bijna tot ik ongi werd.

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, ja ik heb nu nergens meer last van qua afscheiding, alleen de hele middag al ontzettende ongikrampen dus hoop niet dat mijn menstruatie nu al komt eigenlijk.. loop al steeds naar t toilet want voor mijn gevoel kan t ieder moment losbreken :confused: dat zou niet goed zijn! En tja, misschien dan toch een innesteling?

Zus, het lijkt me ook helemaal niets om er zo doorheen te zitten, is vaak tot de 10 weken t ergst geloof ik qua misselijkheid? Dus nog eventjes, heb je al een beetje een buikje gekregen trouwens?

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denk dat je lichaam even helemaal van slag is Lin, Clomid doet veel met je hoor ;)

Deel Deze Pagina