De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zus, sterkte met je kwaaltjes, nog even volhouden en dan komt de echte leuke tijd ;)

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg, we zullen zien ;)

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maartje, ik denk dat Linda er al helemaal op ingesteld is dat ze nu een innesteling heeft enzo... Denk niet dat ze echt luistert/leest naar wat wij zeggen/schrijven... ;) :)

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    :) Haha nee hoor Elke ik luister altijd naar jullie wijze raad ;)
    Maar de hoop blijf ik nog wel een weekje houden :D Ik kan mezelf er wel tegen verzetten, ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon ongi wordt maar ja zeg eerlijk, jullie hebben toch ook iedere ronde wel wat hoop?
    Als ik dat niet zou hebben dan zou t ook niet goed zijn toch?
    Maar goed ik zal mijn mond houden de komende week :D

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    tuurlijk ik had deze ronde ook erg goede hoop .
    Helaas een rare ongie ronde gekregen wat niet echt door zette en nu op dag 10 zit en nog buikpijn enz

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Melanina heb je stiekem nog een testje gewaagd? wie weet was die rare ongi wel een innesteling oid? zou toch nieuwschierig zijn als ik jou was!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee het was te veel voor innesteling er zaten ook slijmerige draden tussen .
    Het enige is dat het nu nog ff na druppekt en ik nog addertjes nog op me boobs heb.
    Maar wacht zo ie zo deze ronde lekker af.
    Alleen baal hahaha want wil na 10 dagen het wel weer leuk hebben in bed haha hebben het al weinig kunnen doen van wege de SI .

8. Elke1984

Hmmm...altijd luisteren naar ons...'t zal wel... ;) :-#
    Nee, ik snap wel dat je hoop hebt zenne! Is heel normaal! Maar je moet bedenken dat je hormonen inneemt en dat die een héle grote invloed op je lichaam hebben en dat de klachten die je hebt (heel?) waarschijnlijk daardoor veroorzaakt worden... Maar ik hoop gewoon dat ik ongelijk heb en dat je volgende week tegen me kan zeggen: "zie je wel"! ;)
    Mààr onthou wel dat je nu evenveel kans hebt als ieder ander in z'n eerste ronde! Volgens mij hebben mensen de neiging om te denken dat ze om één of andere reden méér kans hebben als ze medicatie nemen ofzo. (had ik zelf in het begin ook)

Melanina, als ik jou was, zou ik toch eens een testje wagen... Vind het bij jou toch allemaal maar raar zenne... :(

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hmm dat is idd balen, zal voor je duimen dat je weer snel je gang kunt gaan ;)

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee hoor test lekker waneer ik me volgende NOD gehad heb gehad mocht ik dan zwanger zijn dan is het dalijk een verassing als ik als verder blijk te zijn .

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, ja tuurlijk ben ik me bewust dat ik niet meer kans heb gehad, maar ja we hebben gewoon op de ideale tijden geklust, goede eisprong gehad dus t zou zo maar eens kunnen toch? En de bijwerkingen van clomid had ik niet zo heftig verwacht. vind t alleen vreemd dat ik precies rond innesteldag heel veel slijm verlies en ongikrampen heb.
    Jullie houden me wel met beide benen op de grond hoor haha :D

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    pfff melanina dat je dat kunt.. :rolleyes: ik zou dat nooit redden :D

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ben het rare lichaam van me al gewent dus ja en ac h het duurt nog 19 dagen voor me NOD dus ja ben meer me ei aan het afwachten ;)

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als je wel zwanger bent kun je lang op je ei wachten :p :)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    dan blijft me ongie ook weg :p en kan ik altijd wel weer testen :p

16. Elke1984

Wow Melanina, ik bewonder je ook dat je dat kunt! (ik geef hier echt véél te veel geld uit aan testjes) Maar het is echt beter als je het laat, bespaart je veel teleurstellingen (en geld natuurlijk ;) )

Linda, het zou idd kunnen! Zou ook gewéldig zijn! Maar Clomid is echt een k*tmedicijn en houdt je serieus voor de aap!

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja zo blijft het Melanina ;) haha, maar goed hoop voor je dat je snel je ei vindt of posi test!

Elke, ja ik had wel begrepen dat clomid 100 veel meer bijwerkingen heeft dan de 50. oeh wat zou ik graag de klok een week vooruit zetten! :)
    Of een half jaar, zodat we allemaal al lekker zwanger zijn!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik test wel maar nu alleen met ovutesten :p

19. Elke1984

Hmm..die zouden ook positief zijn als je zwanger bent, heb ik hier eens gelezen...

20. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    pff heb wel meegelezen dames, maar echt reageren kwam er niet van.. maandag vrij geweest, maar hele dag druk druk druk :D
    dinsdag gewerkt, gaar thuis gekomen en al om 21.15 in mn bed!
    vandaag gewerkt en nu lkkr ff rustig computeren :p

tali wat naar meid! Dat moment hebben wij ook n poos geleden gehad, maar hier issut iig wel weer goed gekomen, hoop bij jullie ook!
    veel sterkte komende tijd lieve dame!
    en wat ik al eerder las van andere dames, je moet soms ff weer bij mekaar gaan zitten en ff praten en over het algemeen kun je dan weer door!

vlieg ongie las ik? pfffft naar.. hier nog 1... helaas.. ;( maar had ut verwacht! (gelukkig wel korte cyclus dit x..)

luna fijn datje weer ff lanx kwam wippen :) 28 wkn alweer.. jemig meid jij gaat ook hard! waar blijven die buikfoto's? :p

melanie datje het vol houdt om te wachten zeg! wooohooo! :D

Lynn hopelijk benne we idd allemaal zwanger over n half jaar! :D

elke hoeist daar nu? tamaar met jou dan? enn owww jeej vergeet zus bijna.. sorry dame! hoeist daar? :D
    heb ik iemand vergeten? hopelijk niet.. excuus daarvoor dan..

liefssss renaat

Deel Deze Pagina