De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mel, ik heb respect voor je geduld. Ik had al 10 testen gedaan :)

Renaat, ook ongie... sterkte!

Linda, maak je niet gek he hihi, doen wij wel ;)

Hier gaat het redelijk, menstruatieklachten zijn minder maar nu is mijn broertje vanmiddag weer opgenomen in het ziekenhuis (vorig jaar ook al rond deze tijd).
    Ziet wat geel, lever is vergroot.
    Op de longfoto's was zijn lever te zien! Morgen krijgt hij buikecho's. Hopelijk valt het mee... moet ook veel overgeven en hij is ook misselijk.... :(
    Wat een k*t jaar zeg...

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Maartje wat een vervelend begin van het nieuwe jaar zeg! je krijgt wel veel voor je kiezen meteen, alweer heel veel sterkte toegewenst en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat! je kunt alles eruit gooien hoor hier bij ons.

Weltrusten, ik ga morgen koeien leren insemineren, schapendracht controleren enz enz.. volop in de landbouwhuisdieren dus..
    leerzen aan en gaan! :D

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen Flubbertjes!

Ik ben alweer vééééél te vroeg op... :( Werd gisterenavond ineens ook ziek...pfff...lag te rillen op de zetel, had koorts en keelpijn. Vannacht geen oog dichtgedaan omdat ik het zo warm had. Nu voel ik me zooooo slap en niet goed... :pale:
    Hoop dat het werken me zal afgaan... :rolleyes: Zal blij zijn als ik straks terug op m'n zeteltje kan kruipen... :(

Maartje, wat lees ik nu? Wat erg alweer seg! Een hele, hele dikke knuffel voor je! Ik hoop dat het allemaal heel erg meevalt!
    *knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel*

Linda, veel plezier met de grote beesjes! :D

Renaat, leuk om je nog eens te 'zien'! :D Spijtig dat je ongi bent geworden, toch altijd balen hè... :rolleyes:
    Hier is afwachten tot CD 30 zodat ik weer met de Primolut kan beginnen. Zit nu iets over de helft.

Tot vanavond misschien! Groetjes!
    xxx

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke werk ze, voel me zelf ook niet top, maar ja wil geen school missen he ;) succes vandaag!
    Iedereen een fijne dag!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Werkse en schoolse meiden!

Ik ga zo naar kantoor (die voet doet enorm pijn, niet te zuinig :( ) en dan vanavond weer naar het ziekenhuis...

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    SJONGEJONGE de aansluiting van ov was niet goed dus heb de bus gemist en haal t niet meer op tijd naar school! Net 1 uur staan wachten in de kou.. ik baal als een stekker! vriend is al met de auto naar t werk, lekker geregeld weer...! :evil: :evil:
    ik ben nu NIET gezellig :) [-(

7. mona23

mona23 Niet meer actief

Ha dames,

Hoe is het met iedereen, vlieg dikke dikke knuffel. Het is ook wat.

Ik heb vanmiddag een afspraak gehad bij de huisarts. Ik voel me al een hele tijd erg down, niet lekker in mijn vel, ongelukkig. Vaak hielp het om even te huilen, maar gister en vandaag heb ik de hele dag moeten huilen. Ik voel me dan zooo ongelukkig, terwijl dat nergens voor nodig is. Ik heb alles wat ik wil.

Vanmorgen had ik heel sterk het gevoel dat ik hier iets mee moest doen, en heb daarom een afspraak gehad bij de huisarts om over mijn gevoel te praten. Mijn moeder is meegegaan, manlief kon geen vrij krijgen.
    De HA nam me gelukkig erg serieus, hij vroeg of thuis alles goed was e.d. Dit is zo.
    Ik moet proberen om het gevoel een beetje van me af te zetten, en volgende week dinsdag terug komen. Is het dan nog hetzelfde of erger, dan pleegt hij overleg met mijn gyn. Hij had het heel voorzichtig over Anti depressiva, maar hier wil ik als het even kan niet aan.
    Ik moet ook elke dag opschrijven hoe ik me voel, en wat er juist goed gaat/leuk is.
    Hopelijk helpt dit.

Sorry voor het lange verhaal, maar het moest er even uit.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Mona, wat rot dat je je down voelt, wist niet dat t zo heftig was.
    Ik had dit twee jaar geleden ook, net verkering, huisje gekocht, lekker op vakantie, alles erop en eraan. maar ik werd down. Had ook net ziekte van pfeiffer op dat moment dus zat veel thuis wat ook niet echt bevorderlijk was.
    Veel mensen zeiden kop op, maak je niet druk, maar dat hielp echt niet.
    Ik vond altijd, dat mensen die down waren, zich maar aanstelden!
    Heel naief.
    Mijn huisarts wou me ook Anti depressivia voorschrijven maar dit heb ik nadrukkelijk geweigerd. ik was er namelijk van overtuigd dat t vanzelf weer goed zou komen. Het is ten eerste erg verslavend, moelijk om er weer af te komen! De mensen om me heen die ik vertelde dat ik t misschien ging slikken, hebben t echt met klem afgeraden. Ik voelde me na een tijd weer beter, dit heeft ruim 4 maanden geduurd maar ik ben weer helemaal mezelf, vrolijk en heb af en toe wel eens een mindere dag maar dat is heel sporadisch.

Wil alleen maar zeggen denk er goed over na, wie weet zijn t wel de eerste weken van je zwangerschap dat je er last van hebt, en neem genoeg tijd voor jezelf. dat is alleen maar bevorderlijk, voor jou en je kindje. en natuurlijk niet te vergeten je man! Mijn vriend kreeg t ook zomaar voor zijn kiezen en voor hem was t absoluut niet makkelijk. we zaten net in ons eerste half jaar samen en ben achteraf blij dat ie niet bij me weg is gegaan, zo onmogelijk als ik was.. :D echte liefde.

Sterkte meis!

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zit er echt helemaal doorheen...
    Kom ik straks in het ziekenhuis, moet ik plassen. Heb mijn jaszakken vol met spullen (geen tas bij) en had mijn frontje van mijn autoradio in mijn handen.
    Dus gauw plassen, leg dat frontje in de wasbak en loop naar Joost.... zonder radio.... kom er pas achter als ik naar huis ga (1,5 uur later) en natuurlijk, frontje weg uit de wc.
    Ik nog naar beneden gevraagd bij gevonden voorwerpen, niks.
    Ik heb heel de terugweg zitten janken, en net nog.
    Alles komt tegelijk. Djara, Joost, mijn voet die zeer doet, nu weer mijn autoradio die net een maand oud is en 200 euro kostte :( Ik trek het gewoon niet.
    Ben blij dat ik dit weekend vrij heb om even tot rust te komen.......

Mona, ook met jou gaat het niet goed? Sterkte meis. Enig idee waar het gevoel vandaan komt?

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O nu jank ik nog meer! Ik had Djara en mijn broer gevraagd alsjeblieft mijn radio terug te brengen. Net belde ze van het ziekenhuis, hij is gevonden! Oooo ben zo blij.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ben weer gekalmeerd... pfffff wat zakte ik door zeg....

Linda, ben je niet meer naar school geweest?
    Wat klote zeg..
    Welke datum ga je voor het eerst testen?

Ik ben benieuwd of de Clomid nu iets doet.
    Misschien daarom wel zo emotioneel, maar denk niet dat het van de Clomid komt nu. Had er nog geen last van.
    Gewoon teveel ellende om ons heen en mét ons...
    Morgen en zaterdag nog en dan hopelijk dinsdag een beetje groei....

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg, jeetje mina! t gaat goed he!? tjonge nou rust komend weekend maar eens goed uit!
    Hoe ging t met joost? en lekker dat je radio teruggevonden is!
    Had zelf ook een baaldag, we zijn dus allemaal beetje in de lappenmand.
    Iedereen heeft op t moment wel wat vervelends bijna..
    Hopen op betere tijden!

Wanneer ik ga testen, weet niet of ik ga testen.
    Wacht denk ik mijn temp af, vorige luteale fases waren 13 dagen dus ik zou woensdag dan wel een testje kunnen wagen. Maar heb er geen goed gevoel over eigenlijk.. niets wijst op zwangerschap. tepels zijn nog ietsje gevoelig maar verder niet echt iets eigenlijk... maar ja t hoeft niet perse dat je klachten hebt he.. maar ik weet t niet..

Hopen dat je eitje snel mag groeien dit keer! t zou zo moooi zijn!

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jij ook succes, hoe is je temp? Is die wel stabiel met het gebruik van Primolut en Clomid?
    Ik ben ermee gestopt toen.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai ja ik heb deze maand een mooi duidelijk temp lijstje, temp is na eisprong duidelijk hoger, heb nu twee dipjes gehad, schommelt constant tussen 36.8en 37.1 dus t kan alle kanten op..
    Toen ik clomid slikte was mijn temp die dagen erg hoog, maar dat was wschijnlijk omdat ik toen evengoed net mijn eisprong heb gehad.
    Tempen heeft bij mij dus echt zin, net als ovu testen. ga jij deze ronde ook weer tempen?

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    lynnes... toen ik de eerste keer stopte om zwanger te worden,,, was het bij mij raak toen ik juist niets voelde.. terwijl ik daarvoor juist alles voelde haha dus wie weet!

vlieg... jeetje wat een pech allemaal! kon er ook nog wel bij, maar fijn dat je frontje terus is!

mona... balen dat jij je zo rot voelt!
    fijn dat je je verhaal bij de huisatrs kwijt kon!

hier gaat t prima.. nog 5 dagen werken verdeeld over 2 weken en dan 27e mijn laatste werkdag! heerlijk verlof dan!
    dikke kus tammie

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tamaar, ja dan zie je maar, geen klachten hoeft niet alles te zeggen ;)

Meiden, ik had nog een matcare ultra liggen en heb m net gedaan. er stond binnen 3 minuten kun je m aflezen.
    binnen de tijd stond er niks, maar na 7 a 8 minuten komt er wel een lichtroze streepje tevoorschijn :rolleyes: het is licht maar wel met t oog waarneembaar..wat moet ik hiermee? ohja binnen 15 minuten aflezen staat er. heb al een foto proberen te nemen maar door t plastic glimt t te erg.. ga m uit elkaar slopen :)

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    zie toch echt een heel licht streepje..

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb net gebeld met matcare, ze vroeg wat voor kleur t lijntje was, als ie roze is, is positief, als ie grijs is dan zijn t opgedroogde urinerestjes, maar dat zie je pas na 1 dag als ie opgedroogd is ong.
    Dus ze zegt, je bent nog erg vroeg met testen, maar roze is positief! en dat kan alleen maar als je zwanger bent..
    Maar goed ik ga over 2 dagen de test herhalen en dan zie ik verder.

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden, waar zijn jullie allemaal.... :( Zit ik hier in mijn eentje blij te wezen :D

20. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    nee hoor ben er ook wel.. maar het is idd een beetje stil hier...
    mijn mannetje is voetbal kijken bij een kameraad en de meisjes liggen in bed.. ik duik ook zo mijn bedje in op daar nog even tv te kijken...
    dikke kus tammie

Deel Deze Pagina