De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Geen idee wat medicijnen voor invloed hebben. Heb je het aangegeven dat je mogelijk zwanger bent/wil worden?

Sterkte hoop dat het allemaal meevalt

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi, per ongeluk kwam ik hier en zag ik je berichtje over AB-gebruik. Pasgeboren baby's krijgen ook wel eens amoxicille/clavulaanzuur. Dus het kan geen kwaad. Sterkte Lynnes, want het lijkt me niet fijn.

*breekt weer uit*

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoihoi

Ja dank je wel, ik vroeg t me af omdat ik net over een paar dagen waarschijnlijk mijn ei heb en ik me afvraag of t kwaad kan om dan zwanger te worden en of t de eisprong niet remt.
    Heb net de eerste tablet ingenomen, zie wel wat t doet...

Allemaal nog een fijne avond, ik ga ff voetbal.. (ehhhh... mooie mannen...) ;) kijken met fam!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En slaap lekker alvast!!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oei Linda, sterkte!

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    linda... balen zeg! dat doet idd erg veel pijn he?
    die kuur zou ik ook gewoon nog even navragen als je twijfelt... lekker trouwens dat je eigen dokter/ass zei: wacht maar tot morgen.. zou ik nog wel even een vette klacht over indienen!

sterke

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja inderdaad!

trusten meiden!
    morgenavond verjaardag van schoonma, zaterdag niksen en zondag naar een fotobeurs in Amsterdam.
    Volgende week ben ik minder aanwezig, moet 2 dagen naar die peuterspeelzaal en daarna foto's van 80 peuters verwerken ;)

Maar eerst nog een dagje kantoor morgen.

8. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeieavond allemaal!

Linda, pfff...das ook weer héél vervelend! Maar meisie toch! Hoop dat het snel over is...en idd, een klachtenbrief sturen ivm je eigen HA!

Tamaar, mja ik hoor precies toch veel mensen zeggen dat ze met de pil stopten en zoiets hadden van 'we zien wel'! Ik voel(de) me al helemaal abnormaal omdat ik dat absoluut niet heb... :rolleyes: Maar hier op de site lijkt bijna iedereen ook wel zo ongeduldig te zijn...

Zus, ik ben toch optimistisch voor jou, zenne! :D

Maartje, hmm...die pendels lijken wel goed nieuws in petto te hebben bij jou! Bij mij zeggen ze alledrie iets anders... :(

Heb daarstraks naar de gyn gebeld voor bloeduitslag. Ze zei enkel dat ik een eisprong heb gehad en volgende maand enkele dagen vroeger moet komen voor een follikelmeting. Ik hoefde volgende week niet te komen voor een controle-echo (dat vocht in m'n eileiders enzo...) omdat ze in verlof was! :confused:
    Vind het toch maar vreemd! Hoop maar dat er dan niets aan de hand is zeker... :rolleyes:

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    heeej wat lees ik nu linda? pffft een dikke knuf voor jou! en hopelijk staan de medicijnen je ei niet in de weg en kun je toch mayb nog ff klussen met je ventje!

elke, je bent nie de enige ongeduld hoor, nu ff wat minder, maar ik ben er ook 1!(minder in de zin van deze x issut toch nie raak dus op naar ...weenie we zien ut wel heheheh :) )
    maar ongeduldig zijn is vrij normaal in mijn ogen! :D

zus hoop het voor je..:D doe iig duimen !

>>sucre? jij had toch eerst eeen plaatje met een giraffe ofzooo? en wat lees ik? MA? omg jeetje zeg! :( hoeist nu?<<
    en je mag gerust inbreken hoor.. noproblemooo! we staan open voor iedereen :D we zijn nl erg sociaal aangelegd almaal :D

@ all hoeist daar?
    hier ant wachten tot het dinsdag isssss.. kan nie wachten!

kga morgen lkkr vrij zijn met mn ventje..
    zaterdag overdag lkkr shoppen met vriendinnuh en zaterdag aaf lkkr bowlen en zondag komt mn mamz ff langswaaien.. en dan issut weekend alweer voorbij.

slaap lkkr, (vele zullen alwel op 1 oor ligguh..magoed)

baajzzz (bye dus:p) liefsss renaat

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! Ze zullen geen ander nieuws hebben misschien? Je blijft Clomid slikken dan?

11. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    jeetje Linda, wat naar! *dikke knuf* gelukkig heb je niet gewacht en nu kan je alvast aan je antibiotica beginnen :( het rot om medicijnen te slikken als je mogelijk zwanger bent (ken dat gevoel ;) Ik heb vanacht ook verschrikkelijk gedroomd...ik kreeg een miskraam en de vroedvrouw zei op zo'n beschuldige toon ...tja, dan had je maar niet medicijnen moeten slikken !
    ik had echt gewoon echt verdriet! stom is dat he? hoe dromen je kunnen bang maken?
    Gelukkig is het maar een droom...(dat zei kevin vanochtend ;))

oja, Wie van ons slikt al Foliumzuur?
    Liefs aan iedereen...

12. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    en ik WIL n nieuwe banner! :D

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Tali, vervelend hè die dromen! Kunnen echt je hele dag verpesten vind ik! (of goedmaken... ;) )
    Ik slik al laaaaaaaaaang foliumzuur...slik Omnibionta Pronatal en Omega-pilletjes van het Kruidvat. Aangezien ik geen vis eet, ben ik hier al mee begonnen maar als je wel regelmatig vis eet, wordt dit pas vanaf 13 weken aangeraden...

Maartje, ja we moeten tot maart verder klussen met enkel de Clomid. Als we dan niet zwanger zijn, moeten we terugkomen voor bespreking van verdere behandelingen.
    Wat de rest betreft: ze zei zo nadrukkelijk maandag dat ik zeker binnen 14 dagen terug moest komen om opnieuw een echo te laten nemen omdat er vocht zat in één van m'n eileiders maar omdat ze nu een week vakantie heeft, hoeft dit niet?! Vind ik toch maar gek zenne...
    Zal het haar volgende maand wel vragen.

Renaat, lang geleden alweer! Nog maar 4 daagjes! *spannend*
    Word je al iets gewaar?
    Geniet vandaag van je vrije dag met je ventje en van je weekend! :D

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Tali, bij jou is de spanning ook niet om te houden! Op hoeveel dagen cyclus zit je nu? Heb je dat eerder gehad?

Slik ook al vanaf juni foliumzuur en sinds een week de Etos pillen in de hoop dat mijn cyclus korter wordt...

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tali, ik slik vanaf de dag van stoppen met de pil al foliumzuur, Gravitamon, omdat dit het minst chemisch is.
    je kan hiermee nooit vroeg genoeg beginnen.
    En hoe gaat t met de spanning, wat elke al zei?

Elke ik vind t inderdaad wel een beetje vreemd dat je moet wachten tot je arts weer terug is, kan je niet verder over informeren of dat je beter niet eerder terug kan komen?

Renaat geniet van je weekend! En spannend de komende dagen voor je!

Ik werd vanochtend wakker en had nergens meer last van,urine ziet er goed uit, heb nog maar 1 tablet van de antibiotica gehad.
    Ik twijfel of ik ermee doorga, t sloopt zoveel in je lichaam en omdat ik geen ontsteking in urine had denk ik dat ik de gok wel kan wagen.
    Vind t bovendien geen prettig idee komende week zwanger te kunnen worden en dat te slikken.
    Straks even ovu test doen kijken of ie al donkerder is geworden..

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb mijn eerste pendel binnen :D

november 2008 zwanger van een jongen!
    Vliegje t zou toch super zijn als t zou uitkomen voor ons beide :p EN voor de rest ook natuurlijk!

Maar ja ik ben vrij nuchter in dit soort dingen dus ik wacht t maar af 8)

17. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Vliegje@
    Mijn cyclus? :confused: eh...nou het is de eerste keer na mijn mirena spiraal dus ik heb geen idee...daaarvoor was is altijd "op tijd "ongesteld ;)
    je kon er n klok op gelijk zetten hahaha

ben erg benieuwd ...ik moet eerlijk zeggen ik had verwacht dat ik in ieder geval misselijk zou zijn of iets....
    ik heb alleen pijn aan mijn onderrug(heb ik altijd :oops: ) en n zware gevoel in mijn buik, alsof ik n hele koe heb opgegeten...

Dus n duidelijk antwoord kan ik je niet geven wegens gebrek aan info ;)
    liefs Tali

18. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Tali ik slik al foliumtabletten vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil.

Lynnes, voor mij is er ook gependeld. 1 keer oktober 08 en 1 keer november 08. Zou geweldig zijn als dit uitkomt.

Elke ik zal je arts er zeker op aan spreken. Is wel vreemd. En als je je nu zorgen maakt, zal ik gewoon haar vervanger bellen.

19. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ik wil ook pendelen...waar moet ik heen om dat te kunnen doen?:D ben erg benieuwd

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oo leuk! Door wie heb je laten pendelen?
    Spannend he :) Ik had vandaag veel buikpijn... hoopte op ei, heb net een test gedaan en besef net dat ik er nog niet naar gekeken heb hahaha.
    Zometeen naar een verjaardag.

Deel Deze Pagina