De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja spannend he! Ik heb er meer aangevraagd dus wacht af of t overeen komt. Zou echt leuk zijn idd..

Tali ik ging bij de zoekfunctie onder pendelen en daar vond ik al snel iets.
    Ik heb t bij Alies05 laten doen.
    Succes!
    Ik heb bijna de hele dag in bed tv gekeken, gecomputerd en beetje bijkomen van gisteren. Ben in een spannend boek van nicci french bezig..word er helemaal door in bezit genomen :D
    Ga me nu maar eens nuttig maken :oops:

Ammenda Sera! (fijne avond in Italiaans)

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vliegje wat geeft je ovu test aan? kon je m nog lezen of was je te laat 8)
    Ik heb de lage rugpijn en boobs beginnen te steken dus volgens mij is ie echt in aantocht :)

3. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Hoi hoi
    even ene kort berichtje van mij.. heb alles bijgelezen hoor ,aar even geen tijd om op iedereen tereageren,.
    Ik moest vanmorgen naar de vk en alles was goed, hartje gehoord, bloeddruk 70/120 dus prima
    vanmiddag naar de dokter geweest
    ik had een enorme onsteking op mijn rug zitten en die hebben ze los gesneden *auwa* en die moet nu open blijven zodat de troep eruit kan.. *iehhh*
    nu even in bad om te spoelen..
    diekke kus tammie

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Tamaar,
    Goed om te horen dat alles goed is met je kindje, jeetje dat is niet zo lekker die ontsteking, goed dat ie weg is gehaald, zal wel gevoelig zijn?
    Sterkte ermee!

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hier ben ik ook nog even!

Tamaar lekker dat alles goed gaat. Die ontsteking is wat minder. Badder ze!

Lynnes lekker rustig dagje gehad dus, gelukkig gaat het beter met je.

@all; zal dit weekend minder online zijn. Vier zondag mijn verjaardag, ben maandag jarig. Morgen moet ik dus mijn huisje in orde maken.
    Prettig weekend allemaal

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Linda, niet op eigen houtje met AB stoppen! Je moet een doosje ALTIJD uitnemen om resistentie te voorkomen! Is echt heel belangrijk!
    Goed dat je je al wel beter voelt! :D
    Hoop héél erg dat je pendel uitkomt!

Zus, fijn weekend gewenst en goed vieren! \:D/

Tamaar, aaah seg vervelend! :(

Maartje, en wat zei de ovu-test?

Tali, in de lounge staat bovenaan informatie over pendelen. Als je daarop klikt, kan je zien wie er momenteel pendelt! ;)
    Wanneer mag je nu opnieuw testen?

7. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Zus....lekker feesten!

Tamaar.... gelukkig gaat alles goed met je mini-meid ;) En wat vervelend voor je zeg...gelukkig is die onsteking nu weg en kan het weer lekker genezen... en pijn zal het zeker wel doen zeg...als het open moet blijven, als ik vragen mag, hoe kom je daaraan?

Elke....dank je wel over je info over pendelen ik heb haar n mailtje gestuurd ;)
    en testen? pfffff pas donderdag maar ik ga al maandag testen en dinsdag en woensdag hahaha

8. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    elke@ zou je het lijstje nogmaals plaatsen...;) hij is er handig ....
    Fijn weekend !

9. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje
    *Tali: 19/10 > 29/10, ronde 1, 2e kindje
    *Elke: 2/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje
    *Zus: 2/11, ronde 5, 1e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Vliegje: ja
    *Melanina: nee
    *Lynnes: ja
    *Mona: nee
    *Jackisis: ja
    *Luna: nee

10. Elke1984

Goeiemorgen allemaal!

Zo, nog eens een update van ons lijstje! Moest al effe zoeken. Ga proberen hem toch zeker om de 5 pagina's te plaatsen, ook al moet er niets in aangepast worden.

Tali, ik zou ook al sneller proberen te testen...Zou me niet kunnen bedwingen...Hihi...

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, ik heb vorig jaar in het ziekenhuis gelegen en heb toen ongeveer zon 4 a 5 AB achter elkaar gehad en t is zo verwoestend voor je lichaam,nu een jaar later ben ik eigenlijk net weer schoon van alle gevolgen daarvan. Dus vandaar mijn keuze om t even af te wachten namelijk, ik ga van de week naar de huisarts om t nog een keer te bespreken. Ik wil niet weer onnodig zomaar infecties krijgen met AB nu mijn weerstand net weer optimaal is.

Tali, echt ontzettend spannend joh, heb je al symptomen gevoeld, van een evt zwangerschap of ongi?

Ga zo werken, hoef maar van 1 tot 5, wat een tijden he 8)
    Vanavond afscheidsreceptie op t werk van mijn vriend, hij heeft een overplaatsing naar een functie hoger gekregen, en nu dus even wat lekkere borrelhapjes maken voor de lekkerbekken daar :)
    Jullie nog leuke plannen?

12. Elke1984

Linda, mja...ik snap je bezorgdheid wel! Echt! Ik probeer zelf ook altijd AB te vermijden, ziek het liever zo uit. Maar als je ermee begonnen bent, is het echt ongezonder voor je weerstand om er middenin mee te stoppen dan om het uit te nemen...

Hier nog héél leuke plannen. Moet van 13u tot 21u30 werken...

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik heb pas 1 van de 21 tabletten ingenomen dus denk dat dat niet heel erg is toch? En de waarnemende arts zei dat t een niersteen was, nou ik had nergens meer last van, mijn urine was die avond en ochtend meteen weer helder, misschien was t inderdaad een gesprongen vaatje ofzo?
    Dat ga ik dus even navragen en omdat er geen ontsteking in mijn urine zat.
    Je hebt gelijk hoor van de AB ik weet dat je t op moet maken.
    Hmm lekker werken dus... :( Morgen wel iets leuks?

14. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Linda,

ik heb vandaag voor het eerst dat ik mijn borsten raar vind aanvoelen...ze doen niet pijn maar er is iets met ze aan de hang ;) hopelijk
    Voor de rest niets...ja denk dat ik wel n beetje emotioneel ben,....en lichtjes geeriteerd...kan ook komen door de spannig/ stress dat dit me bezorgd!

haha
    ik ga nu zwemmen met mijn buurjongens (5)(8) en mijn meisje(3)...ik leer ze zwemmen, maya kan al los zwemmen echt leuk
    tot vanmiddag!

liefs tali

15. Elke1984

Linda, mja...mss is het dan niet zo héél erg... ;)
    Morgen en overmorgen ben ik wel vrij! Nog geen idee wat we gaan doen morgen, hangt een beetje van het weer af. Misschien voormiddags naar de rommelmarkt ofzo...
    Heb nu een overuurtje genomen, moet dus pas om 14u beginnen, ga direct maar es vertrekken. :( Pfff...

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee meiden
    had gister verjaardag dus vandaar dat ik niet meer online was.

De ovutest zit tegen het positieve aan! Denk niet dat ie positief is, hij is nog steeds niet even dik als de controlestreep... en ook geen last van ovupijn. Dus denk niet dat ie eerder komt... Ik moet gewoon nog anderhalve week wachten op mijn ei.

Oja, WE KOMEN VANAVOND OP TV! Net5, 17.50 :)
    (of was het nu volgende week...) nee vandaag volgens mij :)

Tamara, fijn dat met de baby alles oke is, alleen je ontsteking... brrrr... sterkte!

Linda, voorzichtig met de AB hoor, heb ook altijd gehoord dat je kuren af moet maken
    Enne, ben benieuwd naar je pendel :)

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wat is er op dat tijdstip op net 5 dan ?

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    FLUBBER!

19. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hahaha Vliegje, ik zat ook al te denken, wat komt er dan.

Lynnes ik denk niet dat het kwaad kan dat je gestopt bent met je AB. Je hebt er maar 1 ingenomen.

Tali lekker gezwommen? Ik zou helemaal gek worden in jouw geval.

Zo eindelijk klaar met boodschappen en schoonmaken, laat de familie maar komen. Er staat nu ook een cake in de oven, dat ruikt zo lekker.

Update vanuit hier: hoge temp, af en toe tintelingen in mijn buik en (.) (.). We wachten maar af. Kan net zo goed aangeven dat mijn ongi eraan komt.

20. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Tali spannend!ik kan me voorstellen dat je niet zo heel lang kan wachten haha
    En die onsteling? die is begonnen als een gewoon vetbultje wat steeds groter werd.. tot van de week geen last van gehad verder.. maar nu was ie onstoken geraakt helaas...

zus... ookspannend met die symptomen... lastig he dat wachten...

verder geen nieuws hier.. kreeg even geen notie meer van nieuwe berichtjes dus moest nu weer flink bijlezen... haha
    ik kreeg nu een uitnodiging van de griepprik, maar vroeg me af of ik die wel mag hebben nu...

Deel Deze Pagina