Vlieg, pfff...weet ook niet goed wat zeggen. Hoop dat de ingreep goed is verlopen! Sterkte! Lynnes, fijn seg dat je al een stageplaats gevonden hebt! En met goede vooruitzichten! Tamaar, wat mij betreft mag je gewoon lekker blijven vertellen! Héél graag zelfs! Vind het héél lief dat je het vraagt en snap het wel maar ik heb er echt geen problemen mee! Stel het allemaal maar lekker rooskleurig voor!
Hij ligt op de uitslaapkamer, maar is nog niet wakker. Papa zit bij hem, ga er zelf over een uurtje heen.
zooo dames, heb wel meegelezen laatste daagjes, maar ff nie nog gereageerd.. vlieg hopelijk is die er goed uitgekomen en knapt hij alleen nog maar op, hooopp zoo op goed nieuws heh van die kant,.. zoveel tegenslagen daar pfff.. iig dikke knuffff! en balen van je eitjes.. ben benieuwd wat jullie plan gaat worden.. lyn wat mooi zeg! als wat ga je daar stage lopen alsk mag vragen (misschien erg domme vraag.. :S ) elke hoe ging het rijden ondanks je medicatie? wel de tegenliggers heel kunne laten? tamaar geen probleem, vinnut juist erg interresant.. benieuwd wat ons nog te wachten staat tegen die tijd heh dus blijf ajb gezellig beppen hier. @ rest hoeist daar? hier btw gister naar artis geweest.. pff echt frusty, stressy maar ook wel gezellig hoor maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend.. vandaag gewoon nog moe van gister... pffft.. :S fijne aaf nog allemaal en tot snel weer! toedelz!
Vlieg wat zeggen de artsen over de operatie? vonden ze t geslaagd? Renaat, als dierenartsassistente paraveterinair. De kliniek zou eigenlijk komende zaterdag in het dagblad een advertentie zetten voor de vacature waar ik nu maandag een gesprek heb, en ze hebben de advertentie gecanceld omdat ze t telefoongesprek met mij zo positief vonden vandaag! Tof he Ben echt blij. En dan is t de bedoeling dat ik 3 a 4 dagen ga werken en 1 dag ga doorleren. Hoe bevalt jouw baan tot nu toe?
Zo echt goed Lyn! Joost heeft vanacht goed geslapen en vanochtend al gedronken! Hopelijk blijft het goed gaan. De operatie was wel geslaagd ja, de gal moest er echt uit, was flink ontstoken.
zo, hallo meiden! ik kon gewoon niet antw.! :S vrienden uit odenzaal(?)ergens dichtbij enschede dacht ik...zijn net daar gaan wonen .. zijn vanaf vrijdag middag tot gisteren blijven logeren... erg leuk maar om eerlijk te zijn ben ik blij dat weer naar huis zijn De pc staat in de woonkamer en ik kon moeilijk op de zwangerschapspagina gaan lezen en schrijven...aangezien we hier het tegen niemand hebben verteld.. maar goed.. even kjken.. Elke@ ik douche 1 keer per dag, maya om de 2 dagen wel elke dag kattewasjes hoor maar echt is al zo'n ruzie dus dan maar minimaliseren in de zomer wel elke dag, soms wel 2 keer per dag. Het beddegoed 1 keer per week. Ik gebruik ook zelden deodorant (wel in de zomer) maar ik zweet gewoon nooit(!) hoe gingen je autorijlessen? ik wil ook beginnen maar vind het zoooo duuuur vliegje@ Hopelijk gaat het nu beter met je broer... gelukkig heeft die allemaal mensen die van hem houden om zich heen... sterke *knuf* Lyn@ Lijkt me zo gaaf he! veel plezier op je nieuwe stageplek. Tamaaar@ het is altijd leuk om te horen hoe het met je gaat! vooral lekker mee doorgaan Kanjer@ lekker uitrusten nu! Hier gaat alles goed, heb hele gevoelige (**) dus ben bang dat ik gauw weer ong. word. Sarah onze poes is misschien zwanger! we gaan morgen naar de DA ..we zullen zien Met maya gaat het ook goed, ze is lekker druk pfff...komt denk ik omdat er sneeuw in de lucht hangt...maaar jeeeetje ze schreeuwt en danst en doet hahahaa nou tot snel weer
hoi hoi hier geen nieuws.. was even benieuwd hoe het met joost ging dus heb even bijgelezen... en zag op de hyves va tali iets staan over zwangere haha dus dacht ga ik even kijken hier haha maar het was de poes.. vandaag nog weer even wezen knuffelen met neefje sven en gezien hoe ihij in bad ging lief! demi weer naar huis dus lekker weer even rust in huis.. we gaan zo even pizza maken... dikke kus tammie
oh was het maar zoo nee onze dikke poes is zwanger hihihiihi 8) heb er n foto bij gedaan... oliver is de gelukkige vader
Hee meiden Met Joost is het nog steeds hetzelfde. Hij drinkt en eet nog steeds heel slecht... hopelijk gaat dat dus wel beter. Er is vanmiddag nog wel een ECG gemaakt, die was goed. Geen absanses meer of epileptische aanvallen, al toont hij wel zo. Maar kan ook van de morfine zijn. Hij was vanavond weer aan het zingen Maandag is hij jarig. Heb filmpje gemaakt met de telefoon, eens kijken of ik het op de pc krijg. Verder doodop, nog naar de stad geweest daarna, spullen gekocht voor mijn studio. Moest nog adv. maken voor een krantje, komt volgende week uit. Dus druk druk...
vlieg... ik hoop voor je mee dat joost vandaag goed/beter gaat eten en drinken... sterkte heeft ie zin in zijn verjaardag? wij hadden gisteren zelf pizza gemaakt, maar die helemaal verkeerd gevallen.. hij kwam er dan ook weer uit om 1 uur vannacht.. daarna gelukkig wel goed gelsapen tot ongeveer 6 uur.. daarna nog gedommeld tot kwart over 7.. gisterenavond heb ik vanaf 5 uur aan één stuk harde buiken gehad die ook zeer deden.. ben ook veel te druk geweest.. vandaag dus maar even een stappie terug en niet te veel doen.. moet alleen vanmiddag naar de tandarts met Loïs, zij krijgt een laagje over haar nieuwe kiezen.. fijne dag allemaal dikke kus tammie
goeiemorgen dames, Ik heb even vluchtig gelezen, Vlieg, Ik las dat Joost is geopereerd, hoe is het nu met hem? Hopelijk eet en drinkt hij snel een beetje. Wat leuk dat hij zingt, laat hem op zijn verjaardag ook maar zingen, hihi. Lyn, ik las iets van een nieuwe baan, wat kei goed. Een aantal dagen werken, en ook nog naar school. Succes. Per wanneer kun je daar beginnen? Tamaar, ik heb gister ook zelf pizza gemaakt. Gelukkig viel deze hier wel goed. Harde buiken lijken me niet prettig om te hebben. Ik heb nu sinds een week last van krampen. Maar of dit harde buiken zijn, geen idee. Weet niet hoe dit voelt. Elke. hoe is het nog met jou? Druk met rijlessen? Voorbereiding huwelijk? Tali, de poes zwanger, wat leuk... Houden jullie alle kittens zelf? Of worden ze verkocht? Hoelang moet ze nog? Hoe is het eigenlijk nog met Luna, lang niets meer van gehoord. Hier is alles goed. We gaan volgende week beginnen aan de babykamer, Misschien vroeg maar nu hebben we allebei vrij i.v.m carnaval. We hebben de kamer leeggeruimd, verf gehaald. Groen en oranje. Klinkt heftig, maar wordt volgens mij super mooi. Dan wil ik zo'n versje op de muur van slaap kindje slaap. Zag ik laatst bij boer zoekt vrouw, en heb ik ook een site gevonden. De meubeltjes hebben we al, van mijn schoonzusje. Als alles geverfd is, en alles staat dan gaan we eens naar ikea voor de snuisterijen. Alles leuk voor erbij..... Heb er nu al zin in.. Elke nog voor het lijstje. - 3 maart moet ik op controle bij de poliverpleegkundige ( bloeddruk meten en hartje luisteren) -30 maart, 20 weken echo. Liefs mona
hoi mona... leuk met het kamertje beginnen! wij hadden het kamertje bij de eesrste keer ook al met 19 weken klaar haha.. leuk toch? kan je er lekker vaak gaan kijken straks en lekker met de spulletjes tutten en wegdromen... harde buiken voelen net alsof iemand aan je buik trekt en m naar voren trekt.. hij wordt dan ook helemaal hard en stijf.. bij mij begon dat vanaf een week of 24, maar gisteren deden ze ook echt pijn.. steken onderin zeg maar.. nu is het weer rustig gelukkig... spannend 30 maart al de 20 weken echo.. leuk! willen jullie weten wat het wordt? de eerste 2 keer was het bij ons een verrassing... dat was ook erg leuk! maar nu wel praktisch dat we (bijna zeker) weten dat we een meisje krijgen haha alhoewel wij wel een slag om de arm houden omdat we maar 1 echo hebben gehad haha
Hoi meiden! Ik zit nog altijd thuis...infectie is nog niet helemaal over, moet nu ook puffen. Voel me op zich wel vrij goed maar moet nog heel vaak hoesten en dan kan je natuurlijk niet echt naast je patiënten gaan staan hè... Ben ook nog ààààààltijd niet ongi, borsten doen vreselijk zeer en heb soms zo'n enorm ongi-krampen maar nog niks... Wil er gewoon terug mee beginnen, ben een beetje ongeduldig ah worden! Vlieg, hoe gaat het ondertussen met Joost? Denk aan jullie, zenne! Renaat, wat is artis? (of heb ik iets gemist?) Heb alle tegenliggers heel kunnen laten, ja. Begeleider zei dat ik vaker ziek moest zijn omdat ik veel minder zenuwachtig was..(was helemaal suf... ) Heb ook voor de eerste keer op de snelweg gereden. Morgen een les manoevres en dan nog 2 lessen en dan mag ik alleen rijden! \/ Tali, het kost idd wel veel geld. Hier betalen we een kleine 1100 euro voor 20u les. Ik heb wel opleidingscheques aangevraagd, dan bespaar je 125euro. (maar das iets Vlaams dus zal bij jullie mss niet zijn), maar als je zoekt vind je vaak van die tegemoetkomingen waar je nog nooit van gehoord hebt. Ik ga echt blij zijn als ik m'n rijbewijs heb! Vind het echt leuk om te doen! Tamaar, nog niet gaan bevallen jij hè! Je kan nog gerust een weekje of 4 rondlopen zo... (om dan te beginnen stressen dat je toch zeker nog wel thuis zal mogen bevallen... ) Mona, hier ben je nog eens ! Leuk! Ooooh, jij gaat al met het kamertje beginnen...vind het zeker niet heel vroeg, zou het ook doen zenne! En ik wil ook graag met felle kleurtjes gaan werken als het zover is. Vind dat de meeste kinderkamers er tegenwoordig niet meer 'kinds' uitzien, het zijn gewoon chique meubels die er volwassen uitzien maar dan op kindermaat. Snappen jullie me? Ik wil een kamer waarvan een KIND zegt: WAAAAUUUWWW! Regelmatig foto's laten zien hè!
Klussende Flubbers: *Renaat: ?, ronde 14, afwachten 1e ICSI, 1e kindje *Tali: ?, ronde 4, 2e kindje *Lynnes: ?, 2e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Elke: ?, Clomid-vrije ronde, 1e kindje *Melanina: 2/03, ronde 8, 1e kindje *Vliegje: 3e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Flubberige meeting op 6 juni! Wie gaat er mee? *Tali: gaat mee! *Elke: gaat mee! *Zus: gaat mee! *Renaat: gaat mee! *Maartje: gaat mee! *Melanina: ? *Linda: gaat mee! *Mona: gaat niet mee! *Tamaar: gaat wss niet mee! *Luna: gaat niet mee! Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: / *Elke: HSG was goed! Volgende cyclus Clomid 100mg *Renaat: 1e ICSI, cyclus platleggen, dan opnieuw ongi en dan dan 'echt' starten! *Maartje: Clomid-ronde 3 met 150mg, 16/2 en 18/2 follikelmeting *Lynnes: eisprong gehad in eerste ronde Clomid 50mg, nu 2e Clomid-ronde *Zus: *Mona: 3/03: vpk, 30/03: 20-wekenecho *Tamaar: 24/2 vk *Luna:
elke.. wij hebben ook een vrolijke kleurige babykamer.. hebben ze ook alldrie gehad.. oranje/blauw groen/blauw groen/rood/roze de meiden hebben nu een paars/roze kamer haha ik heb rijles gehad voor 42 gulden! per uur...dat is ongeveer 19 euro ofzo... haha ik heb in totaal 23 lessen gehad.. dus dat kwam neer op 423 euro aan lesgeld en dan nog ongeveer 200 aan examenkosten enz... dus voor 623 euro... maar ja das ook al bijna 12 jaar geleden...
Joepie, ben ongi geworden! Dus zondag beginnen met Clomid 100mg...ben benieuwd! Hopelijk is het m'n laatste ongi voor dit jaar... Ga nu een doucheke nemen, moeten vanavond naar verjaardagsfeestje van Toon's mama. Bye bye!
heey hier eventjes heel snel ik ben namelijk echt bekaf! vandaag een hele zware drukke dag gehad op t werk, bij schoonouders gegeten, in de whirlpool gedoken maar echt bijna alles doet me pijn. blaren op mijn voeten, van t vele lopen en staan. de markt was echt een gekkenhuis. Morgen nog zon loodzware dag. dus ga nu snel oogjes sluiten. Sorry voor ego bericht! Heb trouwens al een paar dagen erg last van spierpijn in liezen. begint nu weer spannend te worden. Liefss
Lyn, sterkte! Elke, balen dat je ongie bent, maar je had het wel verwacht he? nu kan je weer opnieuw starten! hier mijn studiolampen binnen gekregen, is er 1 kapot, balen dus! Moet ik terugsturen, hopelijk wordt het snel geregeld... Morgen shoot, we gaan nu nog ff filmpje kijken, morgen beetje uitslapen, om 11.30 heb ik de shoot. Daarna eraan werken en dan carnavallen.
Klussende Flubbers: *Renaat: ?, ronde 14, afwachten 1e ICSI, 1e kindje *Tali: ?, ronde 4, 2e kindje *Lynnes: ?, 2e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Elke: 3e Clomid-ronde, nu 100mg, 1e kindje *Melanina: 2/03, ronde 8, 1e kindje *Vliegje: 3e Clomid-ronde, nu 150mg, ronde 4, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Flubberige meeting op 6 juni! Wie gaat er mee? *Tali: gaat mee! *Elke: gaat mee! *Zus: gaat mee! *Renaat: gaat mee! *Maartje: gaat mee! *Melanina: ? *Linda: gaat mee! *Mona: gaat niet mee! *Tamaar: gaat wss niet mee! *Luna: gaat niet mee! Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: / *Elke: Clomid-ronde 3 met 100mg, 3/03 follikelmeting *Renaat: 1e ICSI, cyclus platleggen, dan opnieuw ongi en dan dan 'echt' starten! *Maartje: Clomid-ronde 3 met 150mg, 16/2 en 18/2 follikelmeting *Lynnes: eisprong gehad in eerste ronde Clomid 50mg, nu 2e Clomid-ronde *Zus: *Mona: 3/03: vpk, 30/03: 20-wekenecho *Tamaar: 24/2 vk *Luna: