hallo allemaal Vliegje, hopelijk gaat het snel weer wat beter met Joost en geniet die ook lekker maandag van zijn verjaardag... zingen is goed! Tammie, Hoe is het gegaan met Lois en de tandarts? Maya is niet helemaal gelukkig als we naar de tandarts gaan wie wel eigenlijk? En wel rustig aandoen nu he, je kan nu nog genieten van enige rust totdat je 3de meis komt genieten genieten genieten ! EN... WOW voor 600 euro kan tegenwoordig niet eens de auto in ! hihiihi Mona, nu begint de leukste fase he! hoe voel je je voor de rest? en weet je al wat het wordt? wij wisten het niet... mocht ik oooit(zucht steun) weer zwanger zijn dan wil ik het wel heel graag weten Elke, hopelijk voel je je snel beter...veel plezier bij je aanstande schoonmoeder En oja... maya de kamer was zacht geel en ik had toen de kindjes van de galerij gevraagd om allemaal verfhandjes neer te zetten... was esct n mooi gezicht al die kleine handjes.. Hier gaat alles goed, We zijn gisteren naar de Dierenarts geweest en we worden dus echt opa en oma van 6 kittens ! de dierenarts bleef maar tellen ..hier n koppie en daar en daar en daar hahahaa We zijn er al 4 kwijt... dat gaat ook echt snel ... de fotos dat ik beloofd had krijg ik er niet op ze zijn te groot ofzow, weet iemand hoe ik ze kleiner kan maken? Trouwens ,,, het is HEEERLIJK weer... echt n lente dag! laat het zo blijven [-o<
De poesjes zijn nog niet eens geboren en ze hebben al allemaal n baasje heb er nog 1tje over... misschien hou ik die zelf maar denk niet dat het van vriendlief mag 2 is voldoende hoor ik hem zeggen.... spannend... heeft iemand verstand van katten-bevallingen? ze miauwt al de hele dag? is dat n teken? heeelllp !
hoi hoi ff een tijde niet geweest had ff wat mindere weekjes met bloedverlies ed weet nu wel wat het was na een heftig weekend zonder een heel verhaal te hoeven typen ik was zwanger en het is helaas mis gegaan .
Oooh Mel, wat spijtig! Vind het echt erg voor je! Heb ook zoiets meegemaakt vorig jaar en ben er toen echt niet goed van geweest... *lieve knuffel* Tali, nope hier geen kennis over mini-poezekes... Gewoon de natuur z'n gang laten gaan, denk ik. Zou er niet teveel aan doen en ze ook zeker niet vastnemen ofzo.
Melanina dat is niet zo leuk zeg om te horen! Veel sterkte en als je je verhaal wel kwijt wilt kan dat bij ons. hopelijk mag het snel weer raak zijn. Jullie zijn waarschijnlijk lekker aan t carnavallen, lig hier in bed voor pampus. morgen nog de hele dag werken, maandag stage én sollicitatie.. spannend dus! en moet nog heeeeel veel leren voor een zwaar examen donderdag. en dan t huishouden enz ook nog tussendoor. ben benieuwd of ik t ga redden. Heb vandaag trouwens bruin bloed verloren. een paar druppels maar goed ik heb t echt NOOIT. Zal morgen even uitgebreid op iedereen lezen en meepraten maar ben echt zelfs te moe om veel te typen sorry
Toch iemand die niet te carnavallen is dus, zal ook nog wel niet gaan door je gezondheid zeker? slaap ook lekker Elke en de groetjes aan je mannetje! Voel je je alweer iets beter?
Melanina Wat naar om te horen! Weet je meis, 1 voordeel uit deze verschrikkelijke ervaring, je weet dat je iig zwanger kan worden! Beetje raar om te zeggen maar soms is dat best gerustellend! Dikke knuf! Iedereen n fijne avond Slaap lekker!
Er zijn dus maar weinig van ons te carnavallen! Melanina snap dat je hoofd er niet naar staat maar wat Tali zegt zit wel iets in, al voelt dat nu natuurlijk echt niet zo..
tali dat is ook iets wat mij rust gegeven heeft hoe raar ook. tuurlijk ben ik verdrietig maar hrt geeft me wel een rustgevend gevoel wetend dat alles werkt zoals het moet .
precies, dat is ook wat ik bedoel, Hopelijk voel je je snel weer wat sterker, en laat je niet uit het veld slaan, jou gelukje komt en misschien sneller dan je denkt! ik hou niet zo van carnaval, dat onnodig littteeers bier naar binnen gooien en die kinderachtige muziek neee... niet voor mij... we houden wij elk jaar met n stel vrienden en kennissen het feest "hoeren en dominee's " (zoeits als bij bridget jones ) nou ja dat zijn de eerste 2 jaar geweest dit jaar is "dress less to impress" dus ja ik ben benieuwd het is altijd in augustus dus nog even tijd!
En Tali wat je poes betreft, voor veel voeding zorgen, voor zogende poezen, vooral vlak na de bevalling heeft ze extra veel nodig. verder redden ze zichzelf, je weet dus hoeveel jongen t er zijn. ze zoekt vanzelf wel een geschikte plek om te bevallen, zou r wel wat meer binnen houden en mocht ze tijdens de bevalling te lang tijd tussen de kittens in hebben en evengoed persdrang hebben dan moet je even aan de bel trekken, maar dat verschilt heel erg per poes. Succes! En geniet ervan, een leuke tijd hoor!
OMG! zomeeteen vind ze mijn stoffen bank wel n geschikte plek om te lozen! ik heb wel n doos en met ouwe handdoeken en zo in de woonkamen gedaan, dus hopelijk snap ze de hint! ze is zo onrustig ze loopt de hele tijd te "roepen" en naar de deur toe en weer terug pff... wat wel heel leuk is je ziet haar dikke buik zo ontzettend bewegen! en zij blijft maar springen van de bank naar de tafel alsof het niets weegt hahaha Ben blij dat het bij mensen gemiddeld het bij 1 blijft hihihii
Zou gewoon goed in de gaten houden en je kunt op internet veel vinden. zou toch wel zelf bij de bevalling in de buurt blijven als ik jou was. Het is leuk om te zien én je kunt jezelf later niks verwijten als t wel fout is gegaan. maar die kans is heeel klein. geen zorgen!
stom he, heb zelf 2 puppy nestjes gehad, zelfs 1 met 14 pups,..(helaas 1tje dood) die doe ik zelf met mijn ogen dicht maar poezen! ojeee... maar goed ik ben thuis dus ze roept me maar BEN NOG VEEL TE JONG OM OMA TE WORDEN! maar ach, ik hoef het niet te doen
Hier wordt gewoon bijna niet aan carnaval gedaan. Ik was eigenlijk zo goed als genezen maar nu ben ik terug veel aan het hoesten, krijg er zo'n hoofdpijn van... Pfff... Ach ja.. Ga nu m'n laatst gedownloade afl. van Private Practice kijken! Kijken jullier er ook naar? Of Grey's Anatomy? Of the Mentalist? (ben helemaal verslaafd aan deze series!) Tali, zoooo spannend! Idd, goed dat wij er geen 6 krijgen! Zou echt wel wat veel van het goeie zijn hè...
ik kijk graag naar The mentalist! erg spannend altijd en tja ... HIJ is natuurlijk ook erg spannend om te zien, vind je niet? hahaha liefs,