O Mel, wat erg... sterkte meis! Wij kijken naar House, The Ghostwisperer, The Mentalist, Super Natural en ik keek naar MOONLIGHT. DIE KEREL IS LEKKEERRRRRRRRRRRRRRRRR! ooooooo om te kwijlen! Stappen was leuk, heb me weer eens lekker klem gezopen Vanmiddag gaan we weer.
Vlieg je bent weer eens lekker wezen stappen dus en t was nog geslaagd ook, toppertje dus! Tamaar, veel plezier bij de optocht en houd je t nog een beetje vol? Ik heb gister en vandaag bruin/roest kleurig licht bloedverlies. Zou dat een evt innesteling kunnen zijn denk ik dan, ook ongi pijn in onderrug maar het is echt geen menstruatie. laatste paar dagen niet gevreeen dus t kan ook geen geknapt adertje zijn ofzo denk ik. weten jullie wat dat kan zijn? heb echt nooit tussentijds bloedverlies. Toch weer spannend. Tali is je poes al onderweg voor de bevalling?
Vlieg! Potvolkoffie! Dat trekt er niet op hè! [-X Als je je maar geamuseerd hebt! Ik heb net m'n eerste 100mg Clomid binnen! Ben zoooo benieuwd naar m'n cyclus! Hoop zo dat het deze keer allemaal goed gaat en dat het misschien wel 1 (of 2?) supereitje(s) zijn! [-o< Ben nu volop aan het koken, krijgen vanavond bezoek van vrienden en Toon gaat aan hem vragen om zijn getuige te zijn. Maar door misverstanden denkt die vriend nu al een maand dat ik zwanger ben... 8-[ Toon kon niet zeggen dat het dat niet was want hij had aan mij beloofd dat we het samen zouden zeggen dat we gingen trouwen en als hij dan had gezegd dat ik niet zwanger was, zou hij direct door hebben gehad wat het dan wél was... Ach ja....
Lynnes, je kan nu wel (opnieuw ) gaan speculeren over wat het allemaal kan zijn maar je zult toch gewoon moeten afwachten... Ik had 3 weken geleden ook plots wat bloedverlies, had ik ook nog noooooooit gehad, weet nog altijd niet wat het was... Maar ik duim voor je zenne!
jeeetje melanina.. k** zeg.. :S maar zoals de anderen ook al zeiden en je zelf ook al zei.. het werkt wel allemaal! dat is wel weer heel positief! elke hahahaha was dat ook maar waar heh? word wat vanaaf.. njah komt vast en zkr goed.. kzie in gedachten die reactie al vlieg heerlijk toch geniet er nog maar ffkez van tali spannend die zwangere poes.. ben benieuwd hoe het gaat verlopen dus hou ons ajb op de hoogte ^^ hier is de poes weer krols.. pfft.. steeds als mn schoonouders komen issut raak... maja.. wel bizar trouwens dat onze hond jacky, ook n meiske, leuk denkt te zijn en koe (das de poes..) begint te rijden...pffft hier flink ant opruimen geweest want de kast die we van mn schoonoudrs hadden gekregen gaat weer terug naar hun.. wij willen binnenkort gaan kijken voor n mooie keuken en tjah die kast is dan eigenlijk een sta in de weg.. tis alleen wat sneller gegaan dan verwacht magoed. fijne dag allemaal
Oh leuk! Een nieuwe keuken! Heb je een foto? Kunnen we lekker mee keuren! Een krolse kat! Zoooooo vervelend! Wij hebben die van ons snel laten steriliseren! Pfff...werden er echt gék van! Waarom laten jullie dat niet doen? Willen jullie nog met haar fokken?
hallo iedereen, hier nog steeds niets aan de hand, Sarah lijkt vandaag minder uit der doen dan gisteren dus lekker geen gemiauw voor n dagje vliegje, n krolse poes dat is echt oorverdovend! hahaha en wat n rare hondje zeg hahaha acht ja, moeder natuur kan niet overal zijn Elke, hopelijk is je je avond geslaagd! en vind de vriend van Toon het n super nieuws! beetje jammer van dat kleine misvertandtje maar wie weet wordt dát ook snel realiteit! Lynnes, hopelijk is het je innesteling maar laten we niet te hard hopen ( of toch wel! ) hopen mag altijd! spannend! ik voel niets wat zou kunnen duiden op n zwangerschap... dus ik wacht rustig mijn ong. af hopelijk verkort mijn cyclus weer met n aantal dagen... Ik ga nu mezef nuttig maken ... ben geboortekaartjes en enveloppen aan het maken voor mijn buuf... pff... kleine kadootjes mijn creatie... ik heb zelf de naam verzonnen nog even en ik moet het daarlijk nog baren ook hahahha(nee toch liever niet kan geen dingen afstaan en ben nooit goed geweest in delen ) liefs...
ben er weer, doodmoe van de carnaval. Maar was gezellig. Morgenochtend fm en daarna nog werken, morgenmiddag vrij. Joost mag trouwens morgen naar huis! EINDELIJK!
Vlieg wat lekker zeg dat Joost thuis komt morgen! \/ Lekker verwennen, dat heeft ie wel verdiend! En een leuk weekend gehad dus, ben echt benieuwd wat je fm morgen is. Tali lukt t wat met kaartjes maken?En ja tuurlijk hoop ik dat het mijn innesteling is en dat mag ik hier hopelijk toch wel schrijven, waarom is anders dit forum in leven geroepen? en NEE ik maak mezelf niet weer gek.
wooow vlieg wat n super nieuws! yes! morgen lekker vieren dan heh! n elke nog niet .. we gaan binnenkort kijken, maar we weten wel wat we ongeveer willen over n poosje hopelijk meer nieuws over n evt nieuwe keuken en neeh we willenniet met koe fokken, maar ze was altijd n binnenpoes.. dus niet heel veel last van gehad zeg maar.. en dat mauwen.. njah meestal doet ze paar nachten beetje mauwen.. maar niet de hele nacht door.. dus opzich valt het nog best mee we willen dr wel deze zomer laten helpen of net daarvoor.. zodat we in de zomer lkkr alle deuren open kunnen laten tamaar hoeist daar? gaat t nog n beetje? mona en zus ook alles goeD? tali spannend wel zo binnenkort opa en oma worden lijkt me toch n raar idee lynn idd stiekem duimen dat het dit maal raak is @ rest hoeist daar? liefsss renaat
Lynnes, ik heb de indruk dat je je wat aangevallen voelt door wat ik heb gezegd. Dat was zeker niet de bedoeling, tuurlijk (!) mag je hier lekker alles zeggen, ik begrijp héél goed dat je je nu afvraagt wat het zal zijn... Ik wilde je ook helemaal niet afblokken ofzo... Maar snap wel dat het zo is overgekomen... Het spijt me! Ga nu werken! Tot vanavond!
goedemorgen meiden! Ik ben zooooooooo moe.... zometeen weer naar het ziekenhuis, dan ochtend werken en dan vrij. Even naar Joost, dan de shoot van zaterdag afwerken en dan ga ik slapen denk ik hahahaha.
goede morgen meiden! vliegje@ je broer is toch jarig? gefeliciteerd! En als ik me goed herinner heeft iemand vandaag ook iets speciaals, kan me alleen niet herinneren wie ? Elke@ hoe was je etentje? Heb je al n getuige ? Ik ga vandaag met mijn moeder de stad in. Gezellig is allang niet gebeurd! iedereen, n fijne dag!
middag dames! zo ik heb lkkr uitgeslapen vandaag vlieg beetje rust pakken als het kan heh elke ben benieuwd.. hoe was zn reactie? tali veel plezier daluk /nu @ all fijne dag vandaaag!